Szukaj

Lista ocen Mazda 323 VI F (175) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mouses1@poczta.onet.pl
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Moim zdaniem nie jest zbyt komfortowy (słyszałem odmienne opinie).Trochę za twardy jak na kompaktowe auto, ale za to bardzo precyzyjny i bezpośredni układ kierowniczy. Bardzo dobrze i pewnie się prowadzi.
4,0
~KAROL W.
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NA POLSKIE DROGI JEST AUTEM O ZBYT TWARDYM ZAWIESZENIU ALE JEST TO SAMOCHUD O ZACIĘCIU SPORTOWUM WIĘ MUSI BYĆ TWARDO ZAWIESZONY, A NA POLSKIE DROGI NIWE MA SAMOCHODÓW Z DOBRYM ZAWIESZENIEM.
5,0
~Kosa1224
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
bardzo dobry ładnie się prowadzi (wielowahacz z tyłu) przez 70tyś wymieniłem tylko końcówki drążków i łączniki stabilizatora lubią się uszkodzić na większej dziurze
5,0
~Arczi
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
Jeśli chodzi o zawieszenie to nie mogę się do niczego doczepić. Samochód jest przyczepiony do jezdni oraz płynnie wchodzi w zakręty, czuję się w nim pewnie w zimę jak i w lato.
5,0
~gerz50
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Sztywne zawieszenie, idealne na kręte drogi, rozpórka kielichów przednich robi swoje, auto nie wychyla się nadto z osi jezdni. Nic dodać , nic ująć jak na 2001 rok.
5,0
~gpis
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
prowadzenie super, zawieszenie wytrzymuje nasze drogi po przejechaniu 80tys wymieniłem 2x łączniki przód raz tył gumy stabilizatora tył i przód wahacz tył przy 190000 km
4,0
~grzesiek0905
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Uklad kierowniczy pracuje dosc precyzyjnie i dosc sztywno na trasie co jest plusem, zawieszenie troche za twarde na nierownosciach ale na trasie za to pewnie sie prowadzi.
5,0
~KOroll
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Mazda bardzo dobrze trzyma się drogi, wręcz \"klei\" ;-) Sztywne zawieszenie może nie każdemu się spodobać- jak dla mnie super. Bez żadnych \"przechyłów\" podczas jazdy i skręcania.
4,0
~Clark
Mazda 323 VI
F 1.3 16V 73KM 54kW
Ma stosunkowo duży promień skrętu. Taka cecha tego modelu. Wspomaganie kierownicy nie sprawia żadnych problemów, niemniej w moim 10 lat starszym aucie działało bardziej lekko.
3,0
~lolo1979
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Samochód ma dość twarde zawieszenie i mało odporne na naszą polską rzeczywistość. Rok po naprawie znowu coś się tłucze. Awaria obu tylnych czujników na raz (same części = 2 x 340 PLN).
Mazda 323 VI F