Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Pablo
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Silnik nie ma turbo. To jest wada (elastyczność) ale i zaleta (trwałość). Sprawne wyprzedzanie na drogach dwukierunkowych możliwe tylko w trybie sport lub przy użyciu kickdown. Automat wbrew pozorom pomaga- w manualu byloby za dużo zabawy z ciągłą redukcją. Przyspieszenie do 100 ok 10s- ścigać się nie da, ale do sprawnego poruszania wystarczy. Mi mocy nie brakuje i na swiatlach raczej nie zostaje. Na autostradzie w Niemczechbtez niezle, ale...
1,0
~Marek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Niby nowo opracowany z systemem dezaktywacji cylindrów,stary model tego rozwiązania nie posiadał.Nowa konstrukcja to wielka porazka techniczna mazdy.Od nowości występują wibracje w zakresie prędkości od 60 do 100 km. Mazda problem zna ,nie informuje klientów i sprzedaje i sprzedaje a potem klient sie martwi sam bo serwisy problem znają ale nie sa w stanie zaradzić.Spalanie większe od starszej wersji. ( zrobiłem nią 220 tys w 3 lata) Gdybym...
5,0
~Misiek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Bardzo elastyczny spalanie w zależności od stylu jazdy to 6-8 litrów na 100 km co przy tej pojemności jest naprawdę dobrym wynikiem. Zauważyłem jednak ze bierze trochę oleju i przy 17k przebiegu należy trochę go uzupełniać co nie występowało w poprzednim modelu.
5,0
~LW
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Chciałoby się momentami większego kopa, ale to w chwilach gdy się we mnie budzi chłopiec. Podoba mi się że nie jest mocno wytężony i wolnossący. O braniu oleju nic nie powiem bo 50.000 km to za wcześnie.
4,0
~Piotr
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Dynamika co najwyżej przeciętna. Kultura pracy, zwłaszcza na zimnym, również nie zachwyca. Jednak największym plusem jest spalanie, zwłaszcza, że mówimy tu o wolnossącym 2.0 w dużym sedanie.
5,0
~Piotr
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Elastyczny daje radę w każdej sytuacji . Bałem się troszkę wyprzedzania po obejrzeniu kilku recenzji ale po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy km mogę powiedzieć ,,nie ma się czego bać,,
5,0
~Mariusz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.2 Skyactiv-D 184KM 135kW
Silnik bardzo elastyczny i ekonomiczny. Duzy plus za kulture pracy i mily dla ucha 'klekot', 185 koni daje sporo mozliwosci i frajdy zarowno na kretych drogach jak i autostradzie.
4,0
~Wojtek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW
Cztery gwiazdki za średnia dynamikę. Natomiast plusem jest brak turbiny jako elementu „do psucia”. Silnik potrafi zejść ze spalaniem do 6 litrów.
5,0
~Paweł
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Dynamiczny , no i chyba trwały a co najważniejsze bez turbiny. Co ważne bez tej turbiny jak już napisałem jest dynamiczne, dobrze przyspiesza.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~DAWID
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Bezwaryjny, wystarczający by bezpiecznie podrózować w trasie i bez stresu wyprzedzać.
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018