Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting (32)

Pokaż filtry
2,9
~Korsic
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Samochod kupilem jak mial 3 lata i najechane 40.000 km. Ja zrobilem nim 100.000 -Uzytkowalem go cztery lata glownie na autostradach. Spokojny kierowca, Wygodny samochod, dobrze wykonany, dobre materialy, nic nie trzeszczy, skrzypi. duzy bagaznik. Silnik bardzo ekonomiczy chodz-chodzi jak diesel .Dzwiek audio Ok. To tyle z zalet. Beznadziejnie wyciszony a ja porownanie mam slabe , moge go jedynie porownac duzych Hyundai czy Kia w ktorych...
4,4
~Rafaello
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Kupiłem bo szukałem wygodnego samochodu i poprostu mi się podobał a nie dla osiągów , czy szpanu. Samochód ma kilka wad o ktorych zwykło się mówić "ten model tak ma" np; pierwsze dwa zimne ruszania lubi sobie szarpnąć, głośniejsza praca silnika bo to skyactive , automatyczne wycieraczki włączają się na niezły speed mimo że ledwo pada i składane lusterka które lubią się popsuć mimo że nie będziesz ich używać, no a wyciszenie to faktycznie...
4,8
~Michał Ber.
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Po 4 latach i 105 tyś przejechanych km, mazda zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie choć nie jest to samochód idealny, ale niewiele mu brakuje. Na duży plus zasługuje silnik 2,5L bez zadnych turbo sprezarek (192KM), który sprawował się idealnie. Regularnie wymieniany olej zawsze był na tym samym poziomie, silnik pracowal równo z miłym dźwiękiem dla ucha, a średnie spalanie w zaleznosci od stylu jazdy było w zakresie 7,7-9,7L/100km....
4,6
~mareks
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Kupując Mazdę przesiadałem się z Hondy Civic IX. Szukałem auta, którym można w miarę wygodnie podróżować w 5 osób na dłuższych trasach. Miał być SUV (Tucson, Outlander, CX-5 i inne). Mazdy 6 nie brałem pod uwagę do czasu aż przypadkowo przy oglądaniu CX-5 poprosiłem o jazdę 6-tką. Tydzień później byłą już moja. Samochód jest bardzo dobrze wykonany (chyba najlepiej w klasie), doskonale jeździ, jest w miarę oszczędny i naprawdę ładny.
4,4
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jestem zadowolony z auta ma wiele zalet oraz kilka drobnych mankamentów.
4,9
~Lapeno
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Bardzo dobrze wykonany samochód. Świetny wygląd plus świetny komfort w środku. Doskonały silnik 2.5 litrowy. Auto budzi emocje to pewne. Przyciąga wzrok. Nie zamieniłbym go na żaden inny, uznawany przez niektórych za lepszy, samochód (w swoim segmencie D).
4,2
~sawari
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto bezproblemowe. Lepiej przyspiesza przy wyższych prędkościach niż od zera. Do 160 km/h jest w miarę cicho, ale np. w Passacie jest ciszej. Przeciętne fotele, zwłaszcza zagłówki w przednich fotelach, które są bardzo grube i nie mają regulacji przód/tył. Jeżdżę z oparciem ustawionym dość pionowo i zagłówek odchyla mi głowę do przodu.
4,8
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Przed dokonaniem wyboru odbyłem jazdę testową każdym obecnym na rynku autem klasy średniej w okolicy tego pułapu cenowego za wyjątkiem Kia Optima i Hyundaya i40 (auta są już w rodzinie i ich nie chciałem) Jeździłem również autami premium by mieć lepszy punkt odniesienia. Celowałem w auto z silnikiem diesla i z bogatym wyposażeniem. Każde auto ma swoje plusy i minusy, mniej lub więcej. Wygląd samochodu przy wyborze dawał w moim mniemaniu połowę...
4,7
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jest to mój drugi wpis dotyczący M6 po lifcie. Od ostatniej oceny przybyło już prawie 7tys. km i już mogę nieco więcej powiedzieć o samym samochodzie. Ogólnie auto jeździ bez zastrzeżeń można powiedzieć że pewne rzeczy się ułożyły, a pewne wyszły..., ale to poniżej w poszczególnych ocenach.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
7,9
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak dla mnie auto prawie idealne. Fantastyczny designe! Świetna sportowa linia nadwozia z od początku wpadła mi w oko. Bardzo dobry układ jezdny i najlepsze wyposażenie w cenie 125tys wersja SKYPASSION, a testowałem Mondeo, Passata, Renualt Kajdar, Toyota Avensis, które niestety sobie w tym samym wyposażeniu każe dopłacić dodatkowe 20-30tys..Auto bardzo wygodne, przestronne, wyposażone w wiele dodatków elektronicznych. Niskie spalanie jak na...
Mazda 6 III Sedan Facelifting