Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mazdan
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Jednostka dotychczas bezawaryjna, samochód używany codziennie w typowo mieszanym trybie jazdy obwodnice + centrum miasta. Nie "bierze" oleju, wysoka "kultura" pracy. Nie korzystam zazwyczaj z systemu start-stop. Z rzeczy, które warto wiedzieć przed zakupem: - Wersja 165KM jest dokładnie tym samym silnikiem co 145KM, jednak z inną mapą i różnica w jeździe jest trudna do zauważenia. Nie mam informacji, czy da się zmapować w jakimś warsztacie...
4,0
~Szymon
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Niezła moc, niski moment obrotowy, brak turbo. Co to oznacza w praktyce? Zacznę od wad: 1. Podczas jazdy na autostradzie brak turbo czuć najbardziej. Mam porównanie do turbo diesla o mocy 150km. W dieslu odjeżdżanie na autostradzie to bajka. Na wysokim biegu, przy niskich obrotach. Czyli w ciszy, bez redukcji, auto mocno przyspiesza bez względu na prędkość. Odejście bez redukcji nie stanowi kłopotu. Mazda na autostradzie przyspiesza, ale...
4,0
~Sebastian
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Bardzo oszczędny, 7litrow średnia nie jeżdżąc jak dziadek ale... zawsze miałem mazdy 6 diesel i te 165km wolnossace dla mnie nie przemawia. Jeszcze w mieście jest ok ale na autostradzie przy 110 km auto na szóstym biegu strasznie slabo sie zbiera zeby przyspieszyć. Albo musialem redukować na piątkę czy czwórkę i wtedy uciążliwy halas silnika albo ...jeździć po autostradzie przynajmniej 140 na godzinę.,wtedy lepiej reaguje na pedal gazu przy...
4,0
~Piotr
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Daję ocenę 4, bo jednak jest trochę mułowaty. To oczywiście kwestia konstrukcji, czysta benzyna bez turbin, musi się wkręcić na obroty, żeby jechać. Prosty bez udziwnień, co może oznaczać bezawaryjność. Dźwięk kompletnie nijaki. 6 bieg na autostradzie średnio nadaje się do przyspieszania z prędkości 100 - 120 w górę. Lepiej przeciągnąć go na 4 i 5, to jest dynamiczniej. Zużycie paliwa rekompensuje niedogodności.
5,0
~Michał
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Można spotkać się z opiniami, że mógłby być mocniejszy, ale jak na moje potrzeby jest wystarczający - gdy trzeba, jest wystarczająco dynamiczny a przy tym też bez nadmiernego apetytu na paliwo.
5,0
~raffmo
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Silnik całkiem dynamiczny jak na benzynę bez żadnych doładowań. Przy spokojnej jeździe poza miastem przy prędkości 100-120 km/h potrafi spalić 6,5-7,0 litra. Powyżej 140 km/h już żłopie.
5,0
~Mlodyg23
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
W ogole bez zastrzezen. Przy spokojnej jezdzie czescuowo wylaczaja sie cylindry. Przez to spalanie leci milo w dol. Auto bez turbiny ale zwysokim stopniem sprezenia, wiec ladnie ciagnie w wysokich obrotach.
4,0
~Bartosz
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Mógłby być mocniejszy ale daje rade , bardzo oszczędny jest to jego wielki atut . Na bezpiecznie podróżowania z Rodziną zupełnie wystarczy .
5,0
~Mr.Snap
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Demonem prędkości to on nie jest ale też nie zamula troszke głośny jak sie mu depnie ale za to spalanie miodzio średnio 6,8-7,2
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~marcinZet
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Wystarczająca moc do spokojnej jazdy. Wyprzedzanie nie sprawia problemów. Bardzo oszczędny jak na 2l.
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018