Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 (91) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Układ jezdny zestrojony jest umiarkowanie twardo/sztywno. Samochód przyjemnie prowadzi się na szybszych zakrętach i nie przechyla się. Natomiast jest pewien typ nierówności tj. krótkie poprzeczne, gdzie podwozie potrafi nieprzyjemnie i głośno "dobić". Kierownica nie jest przesadnie wspomagana i chodzi z wyraźnym oporem, gdzie przy trudniejszych manewrach można to odczuć. Problemem jest natomiast efekt "myszkowania" tj. przy jeździe...
3,0
~Mwstp
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Jak dla mnie to najsłabszy punkt auta. Twardy na miejskich studzienkach i hopkach, ale w zakrętach ta twardość nie pomaga. Mnie w przeciwieństwie do wielu pozytywnych opinii prowadzi się kiepsko. Sęk w tym, że prowadzenie auta przy liście atutów wizualnych i nowinek technologicznych w momencie zakupu spadło na plan dalszy lub nawet najdalszy. Wadą jest też automatyczny hamulec ręczny. Zwalnianie wydaje dźwięki starego busa. Po rozgrzaniu...
3,0
~Mwstp
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Jak dla mnie to najsłabszy punkt auta. Twardy na miejskich studzienkach i hopkach, ale w zakrętach ta twardość nie pomaga. Mnie w przeciwieństwie do wielu pozytywnych opinii prowadzi się kiepsko. Sęk w tym, że prowadzenie auta przy liście atutów wizualnych i nowinek technologicznych w momencie zakupu spadło na plan dalszy lub nawet najdalszy. Wadą jest też automatyczny hamulec ręczny. Zwalnianie wydaje dźwięki starego busa. Po rozgrzaniu...
4,0
~pab567
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Samochodami osobowymi z napędem AWD jeżdżę non-stop od 2005 roku - najpierw Subaru, potem SKoda Superb, Skoda Yeti a teraz Mazda CX-30. I tylko tutaj mam wrażenie, że na starcie idą najpierw przednie koła a dopiero gdy złapią uślizg dołącza się tył - w Skodach, że o Subaru nie wspomnę (bo tam był stały napęd AWD), zawsze start był z 4x4 i jak nie było uślizgu to tył się odłączał.
5,0
~Anna
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, autopilot na ostrych zakrętach automatycznie dostosowuje prędkość do krzywizny drogi - dla mnie to nowość! Trzeba mocno trzymać kierownicę i okazuje się, że żaden zakręt nie straszny. Jednak na mokrej nawierzchni lepiej przejąć kontrolę. Pewne ważne są tu też opony - ja jeżdżę na tych, w które była ubrana od nowości.
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bajeczny. To, jak się ten samochód prowadzi, to jest absolutny miód na serce. Trzeba mieć na uwadze, że wspomaganie układu kierowniczego nie jest zbyt silne. Mi to bardzo pasuje, ale np. kobieta może mieć trudniej, zwłaszcza w manewrowaniu w mieście.
5,0
~Mazda *** nie jazda
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Auto trzyma się drogi jak przyklejone bez względu na dziury. Układ kierowniczy jest stosunkowo ciężki co daje poczucie bezpieczeństwa. Posiadam również napęd AWD, ktory sprawia, że nawet na mokrej nawierzchni auto jedzie bardzo stabilnie. Ponad przeciętnie.
4,0
~Robert Waligórski
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Rozstaw osi definiuje comfort, nie jest to auto zbyt długie dlatego poprzeczne nierówności dosyć twardo wybiera ale bez zbędnych stuków i hałasów. 18-calowe felgi i stosunkowo niski profil opon na pewno też tu ma znaczenie.
5,0
~SKK
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Bardzo dobre prowadzenie, zachowanie na łukach, sprężyste mierzenie się z nierównościami, poprzeczne nieco oddają twardość nastawień ale w granicach akceptacji. Zawieszenie daje poczucie bezpieczeństwa, świetne hamulce
5,0
~Robert
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Bardzo dobre trzymanie w zakrętach. Sama przyjemność na serpentynach. Niby tylna belka skrętna, ale dobrze się sprawuje (albo mam małe doświadczenie w lepiej prowadzących się samochodach :-)
Mazda CX-30