Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (62) - Całokształt

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomasz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto bardzo mi odpowiada, przesiadłem się z mazdy 3 z 2017 r. Przy zakupie brałem jeszcze pod uwagę cx-5 ale cx-30 jest nowszą konstrukcją i posiada nowocześniejsze, bardziej dopracowane wnętrze i systemy. W porównaniu do poprzedniej mazdy 3 jest bardziej komfortowym, dużo lepiej wyciszonym samochodem. Automatyczna skrzynia sprawia, że samochód jeździ bardzo płynnie. Wnętrze jest świetnie wykonane i spasowane, użyte materiały sprawiają...
3,0
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto dostała żona z firmy, jest to któreś auto z kolei, które jest we flocie...i kolejny kupiony bubel na kołach. pierwsza rzecz to jakość wykonania wnętrza, szwy na kierownicy ...w sumie ich nie ma, zgłoszone do serwisu a serwis milczy, druga kwestia to silnik a raczej jego spalanie, przy normalnej jeździe w mieście nie ma możliwości zejścia poniżej 10/10.5 litrów na 100km w trasie przy 140 km/h spalanie sięga 11 litrów nawet 12...na...
4,0
~orbi
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Udane, ładne, dobrze wyposażone auto z pewnymi mankamentami. Zalety: Bardzo dobry silnik i skrzynia biegów, dobra trakcja, cicho do 120 km/h. Umiarkowane zużycie paliwa przy odpowiedniej jeździe. Znakomity system audio, wyświetlacz w dobrym miejscu, sterowanie na panelu środkowym intuicyjne, znacznie lepsze niż dotykowe. Dobra współpraca systemu z Iphone. (Quasi) analogowe sterowanie wentylacją i klimatyzacją (pokrętła i przyciski) także na...
5,0
~Krzysztof
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto bardzo mi odpowiada, przesiadłem się z Mazdy CX 3 2019 r. Przy zakupie brałem jeszcze pod uwagę cx-5 ale cx-30 jest nowszą konstrukcją i posiada nowocześniejsze, bardziej dopracowane wnętrze i systemy. W porównaniu do poprzedniej mazdy CX-3 jest bardziej komfortowym, dużo lepiej wyciszonym samochodem. Automatyczna skrzynia sprawia, że samochód jeździ bardzo płynnie. Wnętrze jest świetnie wykonane i spasowane, użyte materiały sprawiają...
4,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nigdy nie lubiłem opinii krytykujących za wszystko, postaram się takiej nie napisać. Auto ładne w środku i na zewnątrz, ale mam wrażenie, że ma problem ze spasowaniem elementów karoserii, jak również wnętrza; linia deski rozdzielczej przechodzi ładnie w linię drzwi, ale szczelina między deska a drzwiami wygląda tandetnie. Autem się bardzo przyjemnie jeździ, natomiast systemy wspomagające, a szczególnie utrzymanie pasa ruchu działa fatalnie....
4,0
~Tomasz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
auto z niewielkimi wadami, zaskakujące są różnice w spalaniu w mieście od 7,5 przy delkiatnym wciskaniu gazu do około 11-12 przy normalnej jeździe, przy dynamicznej dochodzi do 12-14L. Do tej pory dwie usterki, skrzypiący boczek tylnych drzwi bardzo irytująca sprawa, nawigacja wymaga wgrania na nowo gdyż soft ma jakąś wadę i nawiagacja ciągle dzwoni bez sensu bez względu na znaki drogowe, sytuacje itp. Mam wrażenie że zawieszenie w tym aucie...
4,0
~Paweł
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto piękne i wygodne. Dorze zbalansowane zawieszenie jak na polskie drogi. Jest parę rzeczy które irytują. np automatyczny hamulec ręczny którego nie da się w prosty sposób wyłączyć żeby nie działał w automacie, funkcja Auto Hold którą trzeba włączać za każdym odpaleniem silnika, plastiki na wysoki połysk które rysują się nawet po przetarciu ich dłonią. Jednak to nie wpływa na pozytywną ocenę całego samochodu. Mazda odwaliła kawał dobrej...
5,0
~Dorota
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Samochód super, doskonale się nim jeździ po mieście i na trasie. Elektronika wspomagająca jazdę daje duży komfort przy długich trasach. System nagłośnienia daje nie spotykane w innych autach odczucia. Człowiek ma wrażenie że zanurza się w miękkiej kanapie. Wszystkie dźwięki w aucie typu kierunkowskaz mają bardzo miękkie brzmienie. Do czego się można przyczepić: zbyt dużo alarmów piszczących w czasie jazdy, które ostrzegają o...
4,0
~Michał Kwiatkowski
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dałem słabe 4 gwiazdki ze względu na kiepską jak na 21wiek skrzynię manualną , jedynka się czasami zacina Mazda twierdzi że to normalka i trzeba się przyzwyczaić. Jazda 3 osoby dorosłe i dziecko pod wzniesienie tu trzeba o wysoko kręcić aby przyzwoicie jechał i z nikim się nie poscigasz no może z Fiatem125p bez przeróbek silnika. Nie wiem może auto się wyrobi na razie uskok asfaltu czy grubszy garb to nie dla Mazdy . Na plus minimalizm ,...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Największe plusy - piękny wygląd, eleganckie wnętrze, klasyczna ergonomia wnętrza. Największy minus - system dezaktywacji cylindrów, który powoduje wibracje. Komputer robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach co ma miejsce w sytuacjach nieadekwatnych np. przy obrotach w okolicach 1500 i/lub niewielkiej prędkości. W momencie dodania gazu, ale na tyle lekko, że nie wchodzi się w tryb 4 cylindrów, to wibracje są najbardziej...
Mazda CX-30