Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II (87) - Ergonomia

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wiele lat różnymi samochodami
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
- Z tyłu raczej mało miejsca na szerokość- na podróż w 5 osób bym się nie zdecydował - Fajna funkcja dwustopniowej regulacji kąta pochylenia oparć tylnej kanapy. - Bardzo dobrze wysiada się z samochodu i do niego wsiada - to był jeden z głównych powodów pożegnania przeze mnie sedanów. - Wygodna pozycja kierowcy i dobra widoczność - Bardzo dobrze wkłada się rzeczy do bagażnika, zwłaszcza te "gabarytowe", których przewiezienie sedanem nie...
3,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Nie można wygodnie oprzeć łokci podczas kierowania (a jestem osobą wysoką, więc nie powinienem mieć z tym problemu). Nie można zamknąć samochodu, gdy któreś z drzwi nie są zamknięte (jest to upierdliwe podczas wysiadania z zakupami, gdy chciałbym najpierw zamknąć zamki we wszystkich drzwiach, następnie wziąć zakupy i popchnąć drzwi żeby się zamknęły). Brak schowka w samochodzie, w którym zmieściłaby się kartka A4 bez składania jej. Nie można...
2,0
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Bez większych uwag. Półka w schowku centralnym trudno się wyciąga, żeby sięgnąć pod nią podczas jazdy i brakuje portów USB. Z tyłu są 2 dość mocne, a z przodu dwa ukryte za słabe na współczesne telefony. Schowki tylko standardowe. Nie ma nic ekstra pod fotelami, czy nad głową. Trzeba przyznać, że Niemcy robią to lepiej. Plus za miejsce na roletę bagażnika pod bagażnikiem i za wspomniane szeroko otwieralne drzwi. Duży minus za materiał...
5,0
~RaV
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Jest dobrze. Wszystko jest pod ręką. System inforozrywki Mazdy jest według mnie niepotrzebnie nieraz krytykowany. Obsługa jest prosta i intuicyjna. Miałem auto z pełni dotykowym ekranem i niekoniecznie jest to lepsze rozwiązanie od tego zaproponowanego przez Mazdę. Plus za oddzielne pokrętło do regulacji głośności. Są schowki na kubki (ale niestety wąskie puszki mogą się przewrócić), jest schowek przed pasażerem (ale mógłby być ciut większy),...
4,0
~Vloper
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
wszytko jest na swoim miejscu. regulacja systemu multimedialnego przyjazna ale mam dwie uwagi: wolałbym USB połączone z systemem multimedialnym nie w schowku podłokietnika ale w dolnej części środkowego kokpitu (tam gdzie przewidziano gniazdko zasilające), SD może być w schowku podłokietnika. Druga sprawa, panel sterowania nawiewem/klimatyzacją - za nisko koliduje z drążkiem skrzyni biegów, panel powinien być z 5 - 7 cm wyżej a sygnalizacja...
3,0
~Seydlitz
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
O części wad pisałem w punkcie "Karoseria". Dorzucę jeszcze zbyt cienki wieniec kierownicy, który wymaga przyzwyczajenia i niezbyt czytelny wskaźnik zintegrowany (wskazania komputera pokładowego, temperatury, poziomu paliwa, tempomatu). Ekonomizer podpowiadający zmiany biegów na wyższy robi to co najmniej o 10km/h za wcześnie. Wycieraczki w trybie AUTO żyją własnym życiem, zupełnie nie przejmując się ilością wody na szybie. Pochwalę za to...
4,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Minus za położenie podłokietnika. W zasadzie on tam jest, jednak kompletnie bez bezpośredniego związku z moim łokciem. Jedynie osoby o wycofanym mocno fotelu do tyłu mogą sobie uprzyjemnić podłokietnikiem jazdę. Przyczepię się też do cup holderów z przodu. Kubek z kawą owszem, jednak standardowa półlitrowa butelka niezdrowego napoju gazowanego już przeszkadza w swobodnej zmianie biegów. Ale to już tak na się się czepiam. Reszta dobra i bardzo...
4,0
~LemonTree
Mazda CX-5 II
SUV 2.0 SKY-G 165KM 121kW
Panel klimatyzacji jest zbyt nisko. Mając np. 3 lub 5 bieg nie możemy zmienić ustawień klimatyzacji bez odrywania dłoni od drążka zmiany biegów. Umiejscowienie sterowania ekranem multimediów pomiędzy siedzeniami przednimi jest bardzo na plus. trzymając rękę na podłokietniku na luzie można sterować multimediami. Umiejscowienie cięgna otwarcia maski i wlewu paliwa obok siebie głęboko pod kolanem kierowcy jest głupie i otwiera możliwość...
5,0
~jarecki_68
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Sterowanie oparte jest na tradycyjnych pokrętłach i guzikach, więc łatwo jest fizycznie je wyczuć i się ich nauczyć, tak by nie odrywać wzroku od drogi. Ciekawą rzeczą jest aplikacja dająca możliwość sprawdzenia statusu samochodu, tj. sprawdzenia czy samochód jest zamknięty (możliwe jest zdalne ryglowanie drzwi), jaki jest stan ilości paliwa, kiedy wypada serwis itp. Można również sprawdzić na mapie, gdzie jest auto zaparkowane. Można również...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,2
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Robert
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Samochód bardzo wygodny, ja mam 183cm wzrostu i nie ma problemu żeby znaleźć odpowiednie miejsce do jazdy, auto dla rodziny 2+2 w zupełności wystarczy, w bagażniku do rolety mieszczą się dwie duże walizki + jedna średnia + w miejscu koła zapasowego można zapakować dużo mniejszych gratów więc na plus. Są oczywiście większe jak Kodiaq czy Tarraco ale to już 20-25cm dłuższe nadwozia więc przy 4,5m Mazdy nie ma naprawdę na co narzekać.
Mazda CX-5 II