Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII (141) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Majki
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Zaskoczyl mnie komfort zawieszenia. Wymarzone auto w dlugie trasy. Naprawde wygodnie sie jezdzi i nawet po wielu kilometrach nie czuje sie zmeczenia. Nalezy jednak uwazac na pseudo sportowe zawieszenia, podcinane sprezyny, obnizanie i inne tego typu cuda na kiju ktore mlodzierz lubi montowac, tymsamym obnizajac komfort a auto tylko dostaje po d...ie. Oryginalne zawieszenie galanta jest niewatpliwie komfortowym. Coz w zakrety wchodzi sie...
5,0
~Madmikee
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Zawieszenie nosi bez wątpienia ślady rajdowej przeszłości modelu i całej marki. Nawet bez żadnych przeróbek stanowi świetny kompromis pomiędzy komfortem, a bezpieczeństwem przy dynamicznej jeździe - i to bez żadnych magicznych przycisków! Przy dynamicznym wchodzeniu w ostre zakręty - nie ma żadnych uślizgów, chociaż to też i kwestia samych felg i opon ( u mnie 215/45/17 przód - 225/45/17 tył ) - teraz nawet 215/40/17, jednak to już zbyt niski...
4,0
~Arturo
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Posiadałem wersję Avance, która była obniżona fabrycznie o 30mm w stosunku do normalnej wersji, co przekładało się na świetne trzymanie w zakrętach. Auto stworzone na autostrady, których w Polsce brak, na szczęście samochód był używany głównie po za granicami naszego zacofanego kraju. Jedyny mankament zawieszenia był taki, że po wjechaniu w \"polską\" dziurę zawieszenie dobijało do końca co skutkowało uszkodzeniem opony i felgi. Przytrafiło mi...
4,0
~Owczar
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Auto naprawdę komfortowe, ale nie idzie jak po szynach. Niestety coś za coś. W koleinach bez szaleństw dobrze się prowadzi, na równej nawierzchni w zasadzie samo płynie. Przyczepić się można do zbyt małych tarcz hamulcowych. Jeśli jeździmy na seryjnych 14tkach (tak 14, w dieslu były montowane takie koła) to nie ma problemu, jeśli będziemy chcieli założyć jakieś większe kołą to warto pomyśleć o zmianie tarczy i zacisków od auta poliftowego.
4,0
~SLONIO88
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Tu niestety nie dam Maxa z jednego prostego względu - samochód nastawiony jest na komfort nie na sport. Zawieszenie jest miękkie - przy wchodzeniu w zakręty jest to troszkę odczuwalne szczególnie przy większych prędkościach - no i tył - bardzo miękki. Amortyzatory wydajne na 88% a i tak 3 osoby usiądą - samochód wygląda jakby siedziało w nim stado słoni. - zawsze można wzmocnić sprężyny - ja tego nie potrzebuje
5,0
~pett82
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Ja kupiłem gala ze względu na jego styl i charakter , tak wiec nie jeżdżę nim jak przysłowiowy dres. Pokonywanie zakrętów nie stwarza problemów samochód klei się asfaltu wyśmienicie ( opony 225/45/17 NEXEN), zawieszenie Eibach nie pozwala zbytnio nurkować przy szybkim pokonywaniu serpentyn , układ kierowniczy sprwuje się świetnie kierownica chodzi lekko i ma dobrze dopasowany układ skrętny.
4,0
~maniek
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 136KM 100kW
Powiem krótko. Nie jest to auto na polskie drogi!!! Owszem na równych gładkich drogach sunie pewnie, żadnych przechyłów, żadnego niepewnego zachowania w zakrętach, jedzie jak przyklejony, moje auto ma 160tyś km i jeszcze nic nie było robione w zawieszeniu!!! Niestety na naszych je....drogach to auto jest dość hałaśliwe (bardzo sztywne i twarde). mam porównanie z citroenem berlingo.
5,0
~plexiGlass
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Zawieszenie utwardzone i obniżone więc bardzo wygodnie na polskich drogach się nie jeździ, dodatkowo każdy krawężnik stanowi dylemat - wjadę czy nie wjadę :). Wszystko to z nawiązką wynagradza świetne trzymanie się w zakrętach, samochód jedzie jak po szynach. Nie "buja się". Bardzo dokładny, sztywny układ kierowniczy co mi osobiście bardzo odpowiada.
4,0
~yrdn@o2.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Z racji tego, że mam delikatny problem z kręgosłupem nastawiam się na komfort - jest go aż nadto. Mam wersję Elegance, która zachowuje się trochę jak sztywny ponton. Przecudownie bujnie amortyzując nierówności. Jak dla mnie ocena 5, ale oceniam subiektywnie i żeby nieprzepisowo pokonywać zakręty na drodze przydałoby się trochę niższe zawieszenie i szersze opony -i będzie OK.

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~vincenzopl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Jak dla mnie to poezja. Jezdziłem renault espace, ford escort, peugeot 206... I w żadnym samochodzie nie jechało mi sie tak pewnie. Tym samochodem bez obaw pokonuje każdy zakręt. zawieszenie może ciut twarde- ale bardzo tego nie odczuwam na standardowych felgach 15\" Absolutnie żadnych luzów w kierownicy. Precyzja, precyzja, precyzja!
Mitsubishi Galant VIII