Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006 (40) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Majki
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Zaskoczyl mnie komfort zawieszenia. Wymarzone auto w dlugie trasy. Naprawde wygodnie sie jezdzi i nawet po wielu kilometrach nie czuje sie zmeczenia. Nalezy jednak uwazac na pseudo sportowe zawieszenia, podcinane sprezyny, obnizanie i inne tego typu cuda na kiju ktore mlodzierz lubi montowac, tymsamym obnizajac komfort a auto tylko dostaje po d...ie. Oryginalne zawieszenie galanta jest niewatpliwie komfortowym. Coz w zakrety wchodzi sie...
5,0
~Madmikee
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Zawieszenie nosi bez wątpienia ślady rajdowej przeszłości modelu i całej marki. Nawet bez żadnych przeróbek stanowi świetny kompromis pomiędzy komfortem, a bezpieczeństwem przy dynamicznej jeździe - i to bez żadnych magicznych przycisków! Przy dynamicznym wchodzeniu w ostre zakręty - nie ma żadnych uślizgów, chociaż to też i kwestia samych felg i opon ( u mnie 215/45/17 przód - 225/45/17 tył ) - teraz nawet 215/40/17, jednak to już zbyt niski...
4,0
~SLONIO88
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Tu niestety nie dam Maxa z jednego prostego względu - samochód nastawiony jest na komfort nie na sport. Zawieszenie jest miękkie - przy wchodzeniu w zakręty jest to troszkę odczuwalne szczególnie przy większych prędkościach - no i tył - bardzo miękki. Amortyzatory wydajne na 88% a i tak 3 osoby usiądą - samochód wygląda jakby siedziało w nim stado słoni. - zawsze można wzmocnić sprężyny - ja tego nie potrzebuje
5,0
~pett82
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Ja kupiłem gala ze względu na jego styl i charakter , tak wiec nie jeżdżę nim jak przysłowiowy dres. Pokonywanie zakrętów nie stwarza problemów samochód klei się asfaltu wyśmienicie ( opony 225/45/17 NEXEN), zawieszenie Eibach nie pozwala zbytnio nurkować przy szybkim pokonywaniu serpentyn , układ kierowniczy sprwuje się świetnie kierownica chodzi lekko i ma dobrze dopasowany układ skrętny.
4,0
~yrdn@o2.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Z racji tego, że mam delikatny problem z kręgosłupem nastawiam się na komfort - jest go aż nadto. Mam wersję Elegance, która zachowuje się trochę jak sztywny ponton. Przecudownie bujnie amortyzując nierówności. Jak dla mnie ocena 5, ale oceniam subiektywnie i żeby nieprzepisowo pokonywać zakręty na drodze przydałoby się trochę niższe zawieszenie i szersze opony -i będzie OK.
5,0
~vincenzopl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Jak dla mnie to poezja. Jezdziłem renault espace, ford escort, peugeot 206... I w żadnym samochodzie nie jechało mi sie tak pewnie. Tym samochodem bez obaw pokonuje każdy zakręt. zawieszenie może ciut twarde- ale bardzo tego nie odczuwam na standardowych felgach 15\" Absolutnie żadnych luzów w kierownicy. Precyzja, precyzja, precyzja!
3,0
~Kazik_szalona_Panda
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Nic do zarzucenia. Sprawne zawieszenie i dobra geometria to podstawa. Wtedy auto jedzie jak po sznurku, świetnie pokonuje zakręty. Podróżowanie po autostradzie to sama przyjemność. Koszty naprawy zawieszenia wielowahaczowego (przód + tył) są ogromne. Mało kto potrafi ustawić w tym geometrie (przód + tył)
4,0
~ari
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Jest dobrze mam wersje Sport Edition, ale zawieszenie troche bardziej miekkie niz seryjne, ktore mialem w poprzednim Sporcie. Na polskie drogi moze jest bardziej praktyczne, ale chyba wolalbym serie - dobrze trzyma w zakretach i troszke nizej stoi - lepiej wyglada.
4,0
~Maciej B. z Warszawy
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Auto na dedykowanym sportowym zawiasie trzyma się drogi jak przyklejone, można bardzo dynamicznie pokonywać zakręty, prędzej ty wypadniesz z fotela niż samochód z toru jazdy (sprawdzone, potwierdzone). Niestety trochę telepie na dziurach przez to.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
11,1
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Czarcik
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
kierownica chodzi lekko, reaguje na delikatne ruchy, ma całkiem przyzwoity promień skrętu, z uwagi na obniżone sztywne zawieszeni sportowe autko świetnie wchodzi w zakręty nie tracąc przyczepności, przez to jednak jest twardo na wybojach i dość głośno.
Mitsubishi Galant VIII Sedan