AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mitsubishi
Lancer
VIII
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mitsubishi Lancer VIII
(113) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
58
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Co by tu napisać ;-) Układ jezdny jest genialny. Jeżeli ktoś lubi twarde zawieszenie to będzie zachwycony. Nasze drogi niestety powodują, że cierpi na tym nasz kręgosłup ale na równych, krętych drogach kierowca jest w swoim żywiole. Właściwie dwie najlepsze rzeczy w tym aucie to niezawodność i precyzja prowadzenia, tzw. handling, na którą składa się oprócz zestrojenia zawieszenia również precyzja układu kierowniczego. Samochód jest w swoim...
Dodane
11 lat temu
5,0
~Wujek piotr_bono@o2.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wiadomo, że człowiek przyzwyczaja sie do dobrego i po pewnym czasie to , co kiedyś nas zachwycało , dzis jest normalne. Generalnie auto prowadzi się super, ostatnio przy zmianie opon z zimowych na letnie przekonałem się jak wiele zależy od opon. Zimówki były spoko (kleber), natomiast letnie gumy (bridgestone) były dramatycznie głośne. Kupiłem więc sprawdzone wcześniej w carismie UNIROYAL RALLY 550 i poczułem sie jak w aucie z wyższej półki....
Dodane
17 lat temu
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ponownie 4,5. Wymaga przyzwyczajenia, bo jest twardo. Czuć dziury na drodze. Ale niesłuszne jest nazywanie tego auta taczką. W wersji 2,0 obniżone zawieszenie, twardsze amortyzatory i felga 16 z oponami 195/50. Siłą rzeczy musi być trochę twardo. Za to bardzo fajnie się prowadzi. Pewnie. Przy pokonywaniu zakrętów i hamowaniu auto się nie przechyla, nie buja. Wersja 2.0 ma rozpórkę. Mimo braku współczesnej elektroniki (ESP i inne podobne...
Dodane
7 lat temu
5,0
~grzesgrab73
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto za pierwszym razem wydało się bardzo "ścisłe". Układ wspomagania kierownicy chodzi ciężej niż w autach wyższej klasy, ale prowadzenie w zakrętach to już bajka powiem szczerze, że nie wierzyłem opiniom które tu czytałem ale jednak w 100% się one potwierdziły. Auto twarde, ale nie aż tak twarde żeby nie dało się wytrzymać. Polskie drogi nie rozpieszczają i trzeba po prostu uważać na dziury. Auto prowadzi się pewnie, bardzo szybko reaguje na...
Dodane
7 lat temu
4,0
~loo1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Wielowahaczowe i twarde zawieszenie sprawia, że silnik i skrzynia biegów maja należne oparcie na gruncie. Auto jeździ jak po szynach, nie przechyla się w zakrętach i jest pewne w prowadzeniu. Kombi w czarnym kolorze wygląda jak karawan, ale w odczuciach z jazdy bliżej mu do do sportowego coupe. Minus za duży promień skrętu i utrudnione parkowanie. Trzeba pamiętać, że twarde zawieszenie + nietypowe opony 195/50R16 powodują, że jazda po dziurach...
Dodane
12 lat temu
5,0
~Jaco
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Moja wersja to SPORT. jest to auto z rynku niemieckiego, gdzie wyposażenie i zawieszenie jest jak z modelu z motorem 2 litry a włożone jest 1,6. Obniżone, sztywne i 16 cali. To wszystko sprawia, że auto klei się do drogi ale na koleinach zciąga a na nierównowściach trzęsie. Auto robi wrażenie wcinania się w zakręt i prowokuje do ostrego ich brania. trzeba pilnować stanu opon. Układ jezdy robi wrażenie jazdy jak po szynach, ale zły stan opon...
Dodane
18 lat temu
5,0
~kempeitai
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Niech się schowa okrzyczany Focus. Przez 2 lata jeżdziłem FF 1,6 ( 115 kM ) i byłem zachwycony do czasu aż przesiadłem się do Lancera. Po zakrętach sunie z precyzją skalpela , dziury wybiera wspaniale bez obawy o plomby w zębach. Mitsubishi udało się uzyskać doskonały kompromis pomiędzy twardością a komfortem. On po prostu kocha zakręty. Już nie mogę się doczekać lata i wyprawy na Salmopol.
Dodane
18 lat temu
5,0
~Radowan
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Precyzyjna praca układu, duża sztywność i wysoka kultura jazdy. Zawieszenie na takiej wysokości jak powinna być. Po zamontowaniu rozpórki walory jezdne jeszcze wzwyż. Sportowa jazda jest w pełni kontrolowalna i auto bardzo przewidywalne. Da się zauważyć, że auto ma usportowione zawieszenie i że ze sportem ma więcej wspólnego niż by się wydawało na pierwszy rzut oka.
Dodane
15 lat temu
3,0
~substance
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V Sport 98KM 72kW
mam dziwne uczucie na kierownicy tak jakby nie bylo wytlumienia w kolumnie,czasami odnosze wrazenie ze niemal dotykam asfaltu,nie wiem,mam mieszane uczucia co do tego,moze byl stukniety ale z drugiej strony bralem z garazu i dostalem na niego 3 miesiace gwarancji.po za tym zauwazylem ze lewa przednia iopona zuzywa sie szybcjiej na krawedzi zewnetrznej.
Dodane
12 lat temu
Usterki
Mitsubishi Lancer VIII
Liczba wpisów:
7
Mitsubishi Lancer VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Brak ładowania po dłuższym postoju.
Słaba, podatna na pęknięcia szyba przednia.
Sprzęgło kompresora klimatyzacji
Zobacz więcej
usterek
3,0
~Borys
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wszyscy sie zdziwią, oczywiście, sprężystość na wysokim poziomie, ciężko wyprowadzić go z równowagi aczkolwiek jakim kosztem? Komfort, prawie zerowy, na leżacych policjantach plomby wypadaja a na nierownej nawierzchni dysk, wytrzymałośc bardzo kiepska. Ja osobiście zrobilem tym samochodem niecałe 20 tys km a w naprawy zawieszenia włożyłem okolo 1000 zł.
Dodane
12 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
12
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mitsubishi
Zobacz 16 aut
od ręki
Mitsubishi Lancer VIII
4,4 (171 ocen)
Wybierz nadwozie
Kombi
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mitsubishi Lancer w pigułce
Mitsubishi Lancer
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mitsubishi Lancer
Dane techniczne
Mitsubishi Lancer VIII
Raporty zużycia paliwa
Mitsubishi Lancer VIII
Opinie
Mitsubishi Lancer VIII
Usterki
Mitsubishi Lancer VIII
Publikacje
Mitsubishi Lancer
Newsy
Mitsubishi Lancer
Galerie
Mitsubishi Lancer
Nasze pomiary
Mitsubishi Lancer
Filmy
Mitsubishi Lancer
Ogłoszenia
Mitsubishi Lancer
Ceny aut używanych
Mitsubishi Lancer
Dziennik kosztów
Mitsubishi Lancer VIII
Opinie o instalacjach LPG
Mitsubishi Lancer VIII
Testy zderzeniowe
Mitsubishi
Aktualnie przeglądasz
Mitsubishi Lancer VIII
Dane techniczne
143 raporty
zużycia paliwa
23 ogłoszenia
używanych
7 zgłoszonych
usterek
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy