Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mirek
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
4X4 i wszystko jasne. Miałem wcześniej Subaru Forestera III SAWD i mogę powiedzieć, że Mitsubishi ze swoim doświadczeniem wyposażyło Outlandera w bardzo wydajny napęd. Możliwość zablokowania napędu (do momentu przegrzania układu, a nie jak większość twierdzi do 50 km/h) powoduje mega sprawność, komfort i bezpieczeństwo. Testowałem Outlandera w tych samych warunkach co Forestera i wszędzie sobie poradził conajmniej tak dobrze jak Subaru. W...
5,0
~Tata - ojciec rodziny
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
To jest ten element w Outim, który robi różnicę z innymi SUV-ami. 4x4 w tym aucie jest naprawdę napędem na 4 koła z możliwością blokady (elektronicznej oczywiście) tylnego mechanizmu różnicowego bez ograniczeń prędkości. Na śliskich nawierzchniach prowadzi się jak po sznurku i zimą i latem. Dziś już takich napędów się nie robi, niestety. Ostatnio uszczczelniałem wał napędowy przy tylnym moście - zaczął się lekko pocić i podczas rutynowe...
5,0
~Sebastian
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
To duże auto z wyższym środkiem ciężkości, a prowadzi się bardzo dobrze. Napęd na 4 koła robi sswoje i daje dużo frajdy z jazdy, szczególnie na mokrej lub ośnieżonej nawierzchni. Auto nie jest tak precyzyjne i nie trzyma się drogi jak bolid sportowy, ale tego raczej po dużym SUV-ie nie oczekiwałem. Autostrada i prędkości powyżej 180 km/h nie robią na Outlanderze wrażenia.
5,0
~Krzysztof
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Jeden z najlepszych w tej klasie aut napęd 4x4 robi swoje. Trakcja super, przekazywanie mocy na wszystkie koła bardzo płynne, info o tym co się dzieje z kołami po ruchach kierownicy również ok. Jakość napędu najlepiej widać zimą - kiedy inni kierowcy drżą by nie wpaść w poślizg Outlander jedzie jak po sznurku.
5,0
~Sebastian
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Mitsubishi chwali się napędem na 4 koła i ... faktycznie ma czym. Duże auto, duża masa a układ jezdny bardzo dobry - nie za miękki i nie za twardy. Oczywiście nie posmiga się po zakrętach jak Lancerem Evo ale jest ponadstandardowo dobrze. Do tego w lekki teren mozna spokojnie się zapuszczać (oczywiście z głową ...)
5,0
~Ojciec, Tatuś :-)
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Bardzo dobry napęd 4x4 idealnie sprawuje się na mokrej lub śliskiej nawierzchni. Zimą pełne bezpieczeństwo i frajda z wypadów na narty. Trochę pojeździłem po lesie, trochę po grząskim i jestem bardzo z niego zadowolony. Uważam, że to pierwsza liga wśród dostępnych napędów w obecnie produkowanych SUV-ach.
4,0
~synweap15
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Auto przy ostrzejszej jeździe pływa i czasem wyrywa kierownicę (np. przy przejeżdzaniu przez koleiny), jednak nie są to rzeczy które mocno psują przyjemność z jazdy. W zamian auto świetnie pokonuje nierówności, a i w lekkim terenie spisuje się na medal.
5,0
~Ojciec, Tatuś :-)
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Bardzo dobry - 4x4 sprawdza się idealnie i nie ma z tym napędem żadnych problemów. Czuć bezpieczeństwo zimą i podczas deszczu oraz przyjemność ze znacznie większych możliwości auta poza miastem (w stosunku do standardu kombi lub sedanów).
5,0
~Użytkownik
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Najlepszy na rynku w tej klasie aut napęd 4x4 - możliwość zablokowania centralnego mechanizmu różnicowego bez ograniczenia prędkości pozostała w Outlanderze i chyba tylko w Grand Vitarze. Idealnie sprawuje się na śliskich nawierzchniach i w lekkim terenie.
5,0
~Sebastian
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
To jest mój pierwszy SUV i pierwsze auto z napędem na 4 koła. Prowadzi się oczywiście inaczej niż poprzednie, ale jak na tak duże auto na razie jest super. Dużo frajdy z jazdy daje pozycja na drodze - znacznie wyżej ni 90% uczestników.
Mitsubishi Outlander II