Szukaj

Lista ocen Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010 (23) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek_J
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Sztywne, twarde ale jednak komfortowe. Jeżdżenie tym samochodem to czysta przyjemność. Duże znaczenie mają założone opony. Zmieniłem z 265/55/R18 na 255/60/R18 i od razu wyczułem wyraźną zmianę (na plus). Do tego niesamowita wręcz ładowność ok. 800kg (oprócz trzech osób przewoziłem w bagażniku ok. 300kg i nie wyczułem żadnej różnicy w prowadzeniu samochodu). Napęd na jedną lub na dwie osie (w trybie ręcznym lub automat). Przetestowany na...
Dodane 12 lat temu
5,0
~pogan
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
rewelacja 4wd rządzi, może i nie jest aż tak wygodny jak osobówka ale za to wjedzie i pociągnie to czego osobówka czy bus nie ma szans ruszyć. Nie warto oszczędzać na oponach. W porównaniu z navarą dużo lepiej, niezależne zawieszenie z tyłu i nie aż tak twarde. Podsumowując świetny kompromis pomiędzy własnościami terenowymi ( TAK TERENOWYMI) a komfortem na drodze
Dodane 13 lat temu
3,0
~wojtek skuterek@poczta.onet.pl
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Auto nieżle się prowadzi do 130km/h, powyżej już tańczy, robi się nadsterowne. Wszystkie dziury są odczuwalne na kierownicy tak jak w samochodach bez wspomagania. Dziury tak czuć w samochodzie że wszystko drga w środku, wszystko. Jedyna zaleta to 4x4 w zimie, ale brak blokady mechanizmu r. to masakra jak zakopiecie sie jedną stroną samochodu.
Dodane 19 lat temu
4,0
~tomek
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
W zasadzie OK - polecam jazdę w All Mode bo w 2WD tył ucieka na mokrym (ciężki silnik/lekki tył). Zaletą jest sztywna konstrukcja na ramie bo można czasem wyskoćzyć w trudniejszy teren. W zasadzie wszędzie wjedzie i wyjedzie poza hardorem trialowym. Mógłby mieć lepszy wykrzyż ale to już kwestia kompromisu droga/teren.
Dodane 18 lat temu
4,0
~Pathfinder
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Jedyna uwaga dotyczy rozmiaru kół. W moim przypadku (ze względu na ESP) nie mam możliwości założenia kółek mniejszych niż 17\". Tym samym zimą jeżdżę na 255/65/17 (nowy komplet opon z felgami to wydatek ok. 5.000zł). Dla porównania tożsamy zestaw na 16\" to ok. 3.400zł.
Dodane 12 lat temu
5,0
~Venzel_vLXii
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Bez zarzutów. Samochód bardzo uniwersalny - w lekkim terenie i na autostradzie jest komfortowo - dobry kompromis, niezależne zawieszenie zwiększa komfort (zapewne kosztem bezawaryjności i wytrzymałości). W ciężki teren mam lepsze do tego celu pojazdy :-)
Dodane 10 lat temu
4,0
~surf or die
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
jest w miare wysoki wiec buja , wiec dla mnie dobrze, ale jesli u innych tez tak to mozna rzecz biorac bez zarzutow opisac. w dzialaniu na 4 daje sobie swietnie rade, dojezdzam po terenie jak chce, nie uzywalem reduktora bo nie potrzebowalem
Dodane 13 lat temu
4,0
~Bartiszon
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Zawieszenie dość twarde,ale za to auto zachowuje się stabilnie na zakrętach.Dość dobra dzielność terenowa wysoki prześwit ,reduktor,w niektórych sytuacjach przydała by się mechaniczna blokada mostów ,elektroniczna działa z opóźnieniem
Dodane 16 lat temu
5,0
~Olgierd
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
To jest wprost niesamowite zawieszenie. Auto nie zachowuje się jak terenówka, nie buja na zakrętach - dla mnie idealne.
Dodane 13 lat temu
5,0
~nixdorf
Nissan Pathfinder III
Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
I tutaj największe zaskoczenie. Rewelwcja. Niezależne zawieszenie prowadzi auto precyzyjne, bez bujania a przy tym komfortowo.
Dodane 15 lat temu
Nissan Pathfinder III Terenowy

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów