Szukaj

Lista ocen Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW 2004-2013 (94) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michał
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Działa poprawnie, choć stosunkowo ciężko w porównaniu np. z Golfem V, gdzie biegi wchodzą aksamitniej. Czasami ciężko wrzucić 1. bieg, co jest denerwujące, gdy chcemy ruszyć bardziej dynamicznie. Na trasie brakuje 6-tki, ale to w sumie wina słabego silnika. Przy prędkości 50 km/h możemy już wrzucić 5-tkę i mamy 1500 obr/min, przez co jedziemy bardzo ekonomicznie :) Przy prędkości 140 km/h mamy nieco ponad 4 tys. obrotów, co na pewno przekłada...
4,0
~Jakub
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Skrzynia bardzo dobra do miasta, ale ma swoje problemy. Zdecydowanie brakuje szóstego biegu, ponieważ przy 100 km/h jest już 3000 obr./min. Zdarza się że jedynka nie chce wejść, co szczególnie denerwuje gdy tocząc się 10km/h chcemy przyspieszyć - jedynka nie wchodzi a na dwójce silnik nie ma siły. Do nieco większego miasta skrzynia jest świetna - przy 60km/h można już spokojnie jechać piątką, silnik nadal ma siłę i mało pali. Oprócz nieco...
3,0
~Miecio
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Trzeba się przyzwyczaić, szczególnie jeżeli ktoś nigdy Oplem nie jeździł. Krótkie przełożenia sprawiają wrażenie, że nie jesteśmy pewni, czy bieg wszedł i czy jest to akurat ten który ma być. Im wyższy bieg tym lepiej wchodzi. Nie wiadomo, czy zaparkowany samochód jest na biegu, czy na luzie (drążek przy poruszaniu na boku na luzie nie jest luźny,a siedzi tak jakby miał włączony bieg).
5,0
~Mike
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Niektórzy narzekają - ja natomiast uważam, że skrzynia do tego silnika jest nie tylko wystarczająca, ale i bardzo dobrze dopasowana. Fakt faktem, przy prędkościach autostradowych trochę boli brak szóstego biegu. Lewarek wygodny, biegi wchodzą całkiem lekko. Naprawdę ciężko mi się do czegokolwiek doczepić.
3,0
~Wojtek
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Skrzynia przeciętna. Drążek zmiany biegów ładny i to byłby koniec plusów. Mało precyzyjna, biegi wchodzą ciężko, myślałem, że z biegiem czasu się "wyrobi", niestety tak się nie stało Przełożenia zdecydowanie za krótkie. Przy 120km/h prawie 4000 obr/min.
5,0
~Martaglo
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
W tym punkcie wszystko doskonale, podoba mi się rozwiązanie z włączaniem wstecznego, wciskanie przycisku w lewarku bardzo poręczne, sam lewarek bardzo gustownie wykonany. Skrzynia działa płynnie i dość szybko.
4,0
~Macik
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Porównując do Toyoty Yaris, która miała bardzo duże zakresy prędkości dla każdego biegu (auto dla kobiet) jest mniej elastyczna. Trzeba często przerzucać dźwignią aby dopasować bieg do prędkości. Skrzynia chodzi płynnie.
4,0
~Wojtek Ka
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Dobrze aczkolwiek chyba można lepiej. Czasami przejscie z 1 na 2 wchodzi z oporami. Niekiedy wsteczny w ogóle nie chce wejsc, wtedy trzeba wbić 1 a potem R. Nie podoba mi się obszerny ruch drążkiem przy biegu nr 2.
4,0
~bronx
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Bez uwag, nie było problemu, może przydałby się 6 bieg, bo auto 3tys obrotów osiągało na 5 w przedziale 90-100 km/h i powyżej tej prędkości komfort akustyczny spadał.
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,2
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~SE_PIK
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Skrzynia świetna. Nie haczy, nie zgrzyta. Przełożenia krótkie. Jedyne zastrzeżenia mam do piątego biegu, przy wrzucaniu którego zahacza się o nogi pasażera na przednim siedzeniu.
Opel Astra H Hatchback 5d