Szukaj

Lista ocen Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW 2004-2013 (98) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jakub
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Zawieszenie nie jest zbyt twarde, nadaje się do nieco bardziej dynamicznej jazdy i jest przy tym na prawdę komfortowe. Układ jest na prawdę bardzo trwały, choć mógłby być trochę twardszy. Czasami, zwłaszcza w zimę, brakuje przycisku do wyłączenia ESP, układ czasem nie pozwala podjechać pod ośnieżone górki obcinając moc do zera, za to bardzo dobrze ratuje w wypadku poślizgu. Wspomaganie kierownicy nie jest ani za słabe, ani za mocne, choć opór...
5,0
~Michał
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Moim zdaniem jedna z największych zalet Astry H. Auto prowadzi się pewnie, jest bardzo stabilne na zakrętach (przez co czasem możemy dynamiczniej pokonać dosyć ostry łuk). Na autostradzie sunie jak przyklejona do drogi :) Ma bardzo mocne hamulce. Zawieszenie czasem się odzywa, ale nie są to jakieś przesadne odgłosy. Jak na ten segment bardzo dobrze tłumi nierówności.
4,0
~Martaglo
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Astra prowadzi się dobrze, dla mnie mogłaby być troszczke bardziej sprężysta, ale jest naprawde dobrze. Na letnich alusach i oponach Turanza 300 205/55/R16 jazda z lekkim odczuciem auta sportowego, ale trzeba uważać ponieważ przy tej szerokości opon trudno utrzymać się w kolinach, które niestety występują na naszych drogach.
4,0
~x
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Auto świetnie trzyma się drogi ale osiągnięto to kosztem nieprzyjemnej twardości zawieszenia. Bardzo męczące na polskich drogach. Fatalnie jeździ się na fabrycznych kołach 16 (dosyć szerokie opony o niskim profilu) - bardzo ściąga i szarpie kierownicą na naszych koleinach. (Polecam kółka 15)
3,0
~zadolony z astry
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Zawieszenie generalnie nie na polskie drogi, jest zbyt twarde. Auto na równej nawierzchni jedzie jak przyklejone, a pewnością porównywalne do Focusa. Gorzej jest jak trafimy nadziurawą nawierzchnię, wtedy zaczyna głośno pracować. Po 20 tys km miałem wszystkie końcówki drążków kierowniczych do wymiany.
4,0
~Sebek
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Troszke twarde zawieszenie ale za to świetnie trzyma sią zakrętów. Mam zamiar zmienić seryjne opony Dunlop 2020 gdyż są po prostu za twarde. Co do trwałości zawieszenia to niwieli powiem jak na razie mic sie nie dzieje.
5,0
~Wojtek Ka
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
OK. ale więcej szczegółów nie napiszę, po prostu dobrze mi się prowadzi tę furę. Wspomaganie jest dobre tzw progresywne czy coś w tym stylu. Mała prędkość - duży stopień wspomagania, duża prędkość - mały stopie wsp.
5,0
~dudulec1
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Moim zdaniem super, czuły, auto jest sztywne, a w zimie naprawdę trzeba się postarać aby wpadło w jakikolwiek poślizg (przy dobrych oponach). Ale tak czy siak czuje się pewnie w zakrętach.
5,0
~krzysztof l. 29
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Nie jest to wprawdzie honda ale nie można się przyczepić. Wystarczająco miękkie zawieszenie na nasze "drogi". i na tyle twarde, że nie zawodzi kierowcy. Znana jest też duża trwałość tego podzespołu.
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,2
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~A. K.
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
od nowiści znosiło samochód na prawą strone., ale po ostrej interwencji z mojej strony skorygowano błąd, chodź do tej pory nie mam gwarancji że auto nie było uderzone. Niestety rzeczoznawca sporo kosztuje
Opel Astra H Hatchback 5d