Szukaj

Lista ocen Opel Astra J Sports Tourer Facelifting (27) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~barteq99
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Opel Astra J
Manualna 6-cio biegowa skrzynia o oznaczeniu N32 (konstrukcja Fiata) połączona z silnikiem 1.4 turbo to porażka. Skoki lewarka są strasznie długie. Ale to najmniejszy problem. Precyzja tej skrzyni jest koszmarna. Konstruktorzy i producent powinni zapaść się pod ziemię, że coś takiego wypuścili na rynek. Do tego dochodzi duża awaryjność tej skrzyni. Szybka zmiana biegu nie jest możliwa bo zgrzyta albo w ogóle nie da się wbić biegu. Dodatkowo...
5,0
~Kuba
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI 136KM 100kW
Opel Astra J
Pracuje dość precyzyjnie. Lekki problem z wrzucanie 3 biegu, który wskakuje lekko "na prawo". Przynajmniej takie sprawia wrażenie. Być może są to przyzwyczajenia z poprzedniego auta. Poza tym wszystko precyzyjnie, ciasno, przy dość krótkim skoku dźwigni. No i bardzo podoba mi się sama dźwignia zmiany przełożeń. Wygląda nowocześnie i elegancko oraz dobrze leży w dłoni. Wsteczny wrzucamy poprzez podniesienie przycisku z przodu dźwigni.
5,0
~Davidov97
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Opel Astra J
Skrzynie Opla to jeden z najlepszych elementów tej marki już od dłuższego czasu. W owej Astrze skrzynia pracuje gładko, bez zacięć oraz luzów. Gałka wykonana na końcówkę kija golfowego wygodnie leży w dłoni, jednak blokada wstecznego troszkę zaciąga nas do ciągłej zabawy nią . Przełożenia dobrane odpowiednio pod silnik i jego możliwości - nie za długie, nie za krótkie. 6 biegów pozwala oszczędzać nawet przy wyższych prędkościach
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Sports Tourer Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,8
l/100km
8,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Goodman
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI ecoFLEX 110KM 81kW
Opel Astra J
Skok lewarka trochę zbyt długi. Przy próbie szybkiego zawracania na 3, trochę haczy między wstecznym a pierwszym biegiem. No i ten kształt lewarka podobny do końcówki kija golfowego z tą nieszczęsną dźwigienką pod spodem do wbijania wstecznego biegu. Jest ona umieszczona w takim miejscu, że człowiek chcąc, nie chcąc, cały czas się nią bawi w trasie.
4,0
~Andrzej
Sports Tourer Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Opel Astra J
Pomimo wielu niepochlebnych opinii, dla mnie jest dobrze, trzeba tylko dbać o wymianę oleju co 60-80 tkm i skrzynia nie nawali. Jak to mówią, jak dbasz tak masz. 6-ste przełożenie mogło by być nieco dłuższe, ale i tak samo jego istnienie wprowadza wyraźne poprawienie spalania i komfortu jazdy z większą prędkością.
4,0
~diddy79
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Opel Astra J
Skrzynia jest dosyć precyzyjna natomiast biegi są długie. Bez redukcji do czwórki o wyprzedzaniu zapomnij. Elastyczność na szóstce nie istnieje, ale za to jest oszczędnie i cicho na autostradzie. Zatem namachasz się człowieku lewarkiem ale nie stanowi to wielkiego kłopotu. Czyli dobrze jest czy źle. Niech i tym razem będzie dobrze.
5,0
~sr
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Opel Astra J
Dobrze zestopniowana. 3 bieg typowy szatan do wyprzedzania w zakresie prędkości na zwykłych drogach. 6 bieg tylko trasa ze stałą predkością. Nie mam zastrzeżeń jak na razie. Na gwarancji wymienione sprzęgło i dwumas - rozciekł się wysprzęglik...
4,0
~Mamile
Sports Tourer Facelifting 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Opel Astra J
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Działa pewnie i sprawnie. Musiałem się przyzwyczaić do szóstego biegu. Podpowiedzi momentu przełączenia na wyższy bieg (wyświetlacz) są dla mnie trochę nielogiczne.
4,0
~Darek
Sports Tourer Facelifting 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Opel Astra J
Niestety tylko 5 biegów, ale tu podobnie jak w silniku skrzynia jest bezawaryjna, czego nie można napisać o skrzyni 6 biegowej w tych astrach montowanych z silnikiem 1.4
5,0
~Karol
Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Opel Astra J
Dość długie przełożenia, trzeba się przyzwyczaić. 5. i 6. to typowe nadbiegi nie służą do wyprzedzania, w związku z tym po redukcji do 3. lub 4. wyprzedzanie to przyjemność.
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting