Szukaj

Lista ocen Opel Astra K Sports Tourer (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aster
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 Turbo 200KM 147kW
Hmmm. Zależy z jakiej strony patrzeć. Jeśli oceniać je spójnie z całkowitym wizerunkiem tego auta czyli szybkiego i komfortowego kombi to układ jezdny się idealnie wpisze w tą koncepcję. Jeśli jednak lubisz dynamiczną jazdę z częstą zmianą kierunku i przy tym odbierać od samochodu czytelne informacje to skieruj się do innego salonu. Moje pierwsze wyprzedzanie z zapiętą trójka i gazem w podłogę omal skończyło się w rowie - przy pełnym...
3,0
~Tomasz
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Zestrojony w sposób bardzo komfortowy, na oponach 205/55R16 jak dla mnie zbyt miękko. Dynamiczna jazda po zakrętach nie jest specjalnością tego samochodu. Prowadzi się stabilnie i bezpiecznie ale brakuje większej dynamiki i pazura. Resorowanie na przyzwoitym, ale nie wybitnym poziomie, trochę zbyt mało sprężyste.
4,0
~Radek
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 150KM 110kW
Dobrze trzyma się drogi, w zakrętach jak przyklejony. jedyne do czego mógłbym się przyczepić to zachowanie przy bardzo dużych predkosciach, powyżej 160 km przy szarpnięciu kierownicą zachowuje sie dość nerwowo ale przy tej masie w aucie klasy kompakt chyba nie mam prawa oczekiwać zachowania auta jak z F1
5,0
~Fankonek
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 Turbo 200KM 147kW
Sztywno, pewnie. Jest ok. Da się zejść poniżej 6l/100km ale i przekroczyć 13l/100km. Wszystko zależy od tego jak ciężką ma się nogę, rodzaju trasy i prędkości. Średnio między 8-9l/100km. Wskaźnik spalania oszukuje (zaniża) o 0.7-0.8l/100km. Serwis bezradny - powiedzieli że to tylko orientacyjne zużycie.
4,0
~jac
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 150KM 110kW
jest Ok. ale aktywny asystent pasa ruchu czasami denerwuje - jak ktoś ci kręci kierownicą, czasami przy dojeździe do linii pasa ruchu układ kierowniczy cię poprawia i jest efekt "uslizgu" (jak są linie na drodze wielopasmowej) - polecam nad ranem w trasie-ktoś cię kontroluje
4,0
~Arkos
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 125KM 92kW
Precyzyjny, auto jedzie prosto jak po sznurku, kierownica wydaje mi się, że ma dość słabe wspomaganie. Zawieszenie dość sztywne, samochód "nie pływa" przy czym zaskakująco dobrze amortyzuje nasze dziurawe drogi, byłem miło zaskoczony.
4,0
~Don
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 160KM 118kW
W mojej wersji są dodatkowe poprzeczki w zawieszeniu co daje lepsze prowadzenie. Słychać czasem pracę zawieszenia. Przy szybkiej jeździe a ten silnik do tego zachęca Auto prowadzi się dobrze.
4,0
~Tomek
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 150KM 110kW
W tej klasie cenowej uważam, że jest bardzo dobrze. Brakuje jedynie niezależnego zawieszenia z tyłu w moim egzemplarzu. Nierówności są wybierane prawidłowo, auto nie podskakuje i trzyma się drogi.
4,0
~MarcinN
Opel Astra K
Sports Tourer 1.4 Turbo 125KM 92kW
Nie jest to limuzyna zapewniająca pełna amortyzację na koleinach i spowalniaczach osiedlowych. W trasie sztywne zawieszenie zapewnia komfort nawet przy większych prędkościach.
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Sports Tourer
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,3
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Łukasz M.
Opel Astra K
Sports Tourer 1.6 CDTI 110KM 81kW
Dla mnie największa wada tego samochodu. Przyzwyczajony do twardości BMW i jędrności Forda Focusa, nie mogę się pogodzić z jakością prowadzenia. Za miękko, za nudno
Opel Astra K Sports Tourer