Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (17)

Pokaż filtry
3,8
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Informacyjnie - model przejściowy 2012,5, skrzynia manualna AWD, koła R18 245/45. Samochód odkupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem około 110k km, która miał go od nowości przez prawie 10 lat, co roku serwisowany w ASO. Przez niecały rok sam nabiłem 20k km. Myślę że za kwotę 30-40k jeden z lepszych wyborów w tej klasie aut - choć jeżeli miałbym wybierać, to wolałbym wersję 160-konną z pojedynczą turbiną. Jeździ się całkiem pewnie i...
3,2
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Z punktu widzenia obserwatora, Insignia I robi znacznie lepsze wrażenie, niż podczas rzeczywistego użytkowania. Auto jest ociężałe (1.8 tony!), miejscami słabo wykonane, ciasne w środku mimo sporych gabarytów, pali relatywnie dużo, a jego osiągi są stosunkowo słabe.
4,1
~Wachowsky
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Samochód godny polecenia, lecz oczywiście jak w każdym aucie można dostrzec pewne wady. Trochę drażnią jak na tą klasę auta skrzypiące plastiki. Zastanawiałem się nad 160km, a BiTurbo 195km i taki mi się właśnie egzemplarz trafił w autmacie. Automat nie jest idealny, ale za to pancerny jak się go dobrze eksploatuje. Trochę szarpie przy redukcjach, ale wgranie nowego softu i po problemie. Spalanie dość zadowalające, ale mogłoby być ciut...
4,5
~automaniak
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Silnik, zawieszenie, wykończenie na 5 plus, 4 za ilość miejsca z tyłu. Nadwaga auta w porównaniu z konkurencją daje przewagę na szybko pokonywanych zakrętach. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie pływa jak konkurencja przy prędkości od 180 km/h wzwyż. Przy 230 km/h nie ma obawy o trzymanie na asfalcie, wszystko pod kontrolą. Natomiast minus za większe zużycie paliwa niż konkurencja. No ale prawie 200 KM swoje musi spalić. To moja 3...
4,5
~marian
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Komfortowo ale jest kilka brakow. Bagaznik mniejszy niz Skoda. Opel jest dosc ciezki i pomimo 195km nie jest rakieta. Wrazenia podczas przyspieszania chyba lepsze w skodzie. Moze dlatego ze opel bardzo rownomiernie przyspiesza. Brak mi kilku rozwiazan simply clever np. skoda dawala znak kiedy okna byly uchylone. Opel nie domyka sam i nie daje znac przec co kilka razy zostawilem auto z otwartymi oknami. Ogolnie na plus ale moglo byc lepiej
4,7
~michaelinho
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Generalnie spora poprawa w porównaniu do wersji sprzed FL. Poprawione zawieszenie, wyciszenie, niższe spalanie, etc
3,7
~_F1le_
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Auto za blisko 180tys PLN, automat, 4x4, niestety bez nawigacji, ale moze i dobrze. Czarny z biala-pol skora. Niestety auto traci troche plastikiem i niektore rzeczy nie powinny tak wygladac jak sie ma predyspozycje do bycia "premium" za takie pieniadze. To nie Audi czy BMW i tego nie mozna oczekiwac.
3,4
~unp
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
raczej dobrze, po tej mocy silnika spodziewałem się lepszych osiągów, skrzynia automatyczna to porażka
4,7
~LUX
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Solidny samochód, dosyć tani w utrzymaniu pozwalający wygodnie , sprawnie i w razie potrzeby dynamicznie pokonywać trasę.
4,1
~Andrzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Bardzo fajne auto, gdyby nie parę wad byłoby idealnie. Największy problem po zakupie stanowiły multimedia - wieszanie się, nie działające funkcje, itp. Poprawione przez zmianę firmwaru dopiero w 2014.
Opel Insignia I