Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 (24) - Ergonomia

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Cosmic
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
+ ładny design, dużo ustawień, + świetna integracja systemu dźwiękowego Infiniti z telefonem poprzez bluetooth i USB - wbudowany system głosowy oraz sterowanie głosowe telefonem i odtwarzaczem mp3 w telefonie i na pendrivie + wygodne \"podajniki\" pasów bezpieczeństwa + kilka źródeł zasilania 12V (1 w kabinie i 1 w bagażniku) + gniazdko 230V dla pasażerów tylnej kanapy - super + wspomniane już wyżej automatycznie dopasowujące się światła...
5,0
~Fili_P
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Podłokietnik w mojej wersji (Edition-ze zwykłym ręcznym - nie elektrycznym) to jakiś żart-dziura dokładnie w mijescu gdzie trafia łokieć-za to lewa ręka idealnie trafia na drzwi. Nie rozumiem co ci dziennikarze przyczepiają się ciągle do dużej ilości przycisków na konsoli środkowej-mi to pasuje do każej funkcji jest jeden przycisk (i w cale nie sa małe)-raz klik odruchowo po tygodniu i bez klikania i przełączania po trzy razy żeby dojśc do...
5,0
~AREK
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Może przeszkadzać duża liczba przycisków na konsoli środkowej, ale tylko kierowcom, którzy pierwszy raz wsiadają albo korzystają sporadycznie z auta mi odpowiada mozliwość wyboru różnych funkcji jednym przyciskiem, do bardziej zaawansowanych ustawień jes pokrętło i możliwość wyboru ustawień z menu ekranowego jak w iDrive w BMW
5,0
~INSIGNIA2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wszystko w miarę pod ręką, przyciski czytelne. Duże brawa za wprowadzenie przycisku \"back\" w konfiguracji radia i wyświetlacza - w Vectrze jego brak to była prawdziwa zmora. Dobra regulacja foteli (polecam raczej dopłatę do elektrycznej, zwłaszcza jak jest >1 kierowca). Schowki w dostatecznej ilości i praktyczne
4,0
~andi_40
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Ogólnie jest OK. Jak zawsze można się do czegoś przyczepić. Chodzą opinie, że przycisków jest za dużo. Jak się kupuje samochód, który ma kilka bajerów to trzeba jakoś te bajery obsługiwać. Przyciski są duże i czytelne a to nie jest bez znaczenia na nie zawsze równych polskich drogach (jest coraz lepiej).
4,0
~alex_kam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Obsługa według mnie wymaga przyzwyczajenia, szczególnie obsługa audio, pewne drobiazgi są nie do końca przemyślane, ale to naprawdę drobiazgi. Np. jak bez patrzenia chcę opuścić przednią szybę to trafiam zwykle na przełącznik tylnej, może mam za długie ręce?
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Nie mam zastrzeżeń. Może trochę za dużo przycisków, ale wszystko jest na swoim miejscu i każdy przycisk ma przypisaną jedna funkcję więc jak się człowiek przyzwyczai to postrzega to jako zaletę.
4,0
~Sebastian
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wszystko na swoim miejscu ale w grupie VAG i tak jest lepiej. teraz się już przyzwyczaiłem ale z początku strasznie dekoncentrowało mnie szukanie czegoś w trakcie jazdy.
5,0
~piotr@slominscy.neostrada.pl
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Myślałem, że pogubię się w gąszczu przycisków, ale gdzie tam, niektóre opcje rozpracowałem szybciej niż w Astrze i to mimo znacznie bogatszego wyposażenia (wersja Cosmo).
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Robert
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wszystkie przyciski pod reka, obsługa intujicyjna nawet po przesiadce z VW do Opla, kierownica ustawiana w 2 płaszczyznach i bardzo duzy zakres regulacji fotela kierowcy.
Opel Insignia I Sports Tourer