Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Gazor0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzenie auta, dla mnie katastrofa. Przy predkosciach powyżej 100km/godz trzeba go ciagle kontrowac, pilnować. Nie jedzie sam. Ja mówię ze 'myszkuje'. Porażka. Nabylem go w 2011r, więc czekając na niego (ponad rok, z leasingu) przez rok jeździłem zastepczymi: nowym Passatem, nowa Mazda 6, nowe Mondeo - aż w końcu dostałem Insignie, jak nią pojechałem, byłem przerażony- tak zle się prowadziła!!! Te poprzednie auta szły jak po szynach, a...
5,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzenie to jest bajka, samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Posiadając 3 tryby jazdy możemy dostosować do własnych upodobań. SPORT- zawieszenie robi się naprawdę twarde i każda nierówność przenosi się na nasz kręgosłup ale nie ważne jaki zakręt zawsze siedzi nisko i nie ma mowy o przechyle nadwozia. NORMALNY - zawieszenie delikatnie miększe jednak standardowy tryb dalej powoduje że samochód jest za twardy jak na polskie drogi...
4,0
~Cosmic
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
+ 18\' koła i szerokie opony świetnie sobie radzą z dziurawymi drogami, + zawieszenie zestrojone raczej pod limuzynę niż pod cięcie zakrętów jednakże nie miałem sytuacji niestabilności przy dość szybkiej jeździe w ciasnych zakrętach, czuć masę pojazdu przy dynamicznych manewrach ale wszystko pozostaje pod kontrolą, jakbym chciał poszaleć nie kupowałbym kombi w dieslu, ja kupowałem samochód dla komfortu + na autostradzie nie czuć prędkości,...
3,0
~Bernard65
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie to obok dynamiki najmocniejsza strona modelu. Zero problemów z zawieszeniem. Układ kierowniczy to porażka - przewody wspomagania biegną blisko filtra DPF, więc jak w słoneczny dzień zacznie nam od się wypalać w korku to może to skutkować przegrzaniem oleju przekładniowego i uszkodzeniem przekładni. Duża masa własna samochodu nie szczędzi opon. Hamulce są za słabe do tego samochodu.
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie Flex Ride rewelacja. Nie jest to auto sportowe tylko wygodna limuzyna do podróżowania i możliwość utwardzenia zawieszenia w zakrętach lub przy wyprzedzaniu - rewelacja. Podobnie tryb Tour w długiej jeździe autostradowej jest bardziej miękki i lepiej sprężynuje nierówności. Pasażerowie zasypiają momentalnie :)
5,0
~Robert
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie zestrojone bardzo dobrze, siedząc za kierownica nie ma sie odczucia ze prowadzi się kombi, układ kierowniczy bardzo precyzyjny, auto jest stateczne podczas pokonywania szybkich łuków czy podczas szybkiej prostej nawet co ważne pewnie sie prowadzi w koleinach, nawet na tak szerokich kolach, 19 245/40
4,0
~Niezadowlony użytkownik
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Chyba jedyna dobra strona tego samochodu. Zawieszenie flexride daje nam możliwość z korzystania z opcji tour i sport. Zależnie od naszych preferencji, możemy w samochodzie poczuć sprtowy charakter poprzez sztywne zawieszenie, bądź też jechać w miarę komfortowo.
4,0
~andi_40
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Trudno powiedzieć coś złego ale jakoś szczególnie mnie zawieszenie w Insigni też nie zaskoczyło. Biorąc pod uwagę fakt, że auto jeździ 60% swego czasu po autostradzie (taką mam drogę do pracy :)) to trochę za szybko poleciały końcówki drążków po prawej stronie.
3,0
~Sebastian
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Tu niestety rozczarowanie... auto "myszkuje" powyżej 100 km/h. Jazda w koleinach to dramat- wyrywa kierownicę. Jest to podobno wina szerokich opon, jednak w innych autach o podobnym rozmiarze kół jest to nieodczuwalne.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Ciężkie auto dobrze trzyma się drogi w trybie sport. Hamulce tragedia po 10tys wymiana tarczi klocków bo przegrzane wyginają się i koło kierownicy przy hamowaniu z 170 do 140 wyrywa ręce.
Opel Insignia I Sports Tourer