Szukaj

Lista ocen Peugeot 306 I (104) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Maciej Katowice
Peugeot 306 I
Hatchback 1.9 90KM 66kW
Miękki. Trochę zbyt miękki. Delikatny. Tylna belka nie jest aż takim problemem. Jej kompletna regeneracja jest teraz w zasięgu 800PLN i trzeba przyznać że jest to bardzo wygodne rozwiązanie w użytkowaniu. Duuuży minus to promień skrętu. TO JEST NAJWIĘKSZA WADA TEGO POJAZDU. Wjazd do garażu tylko na 2 razy. O zawracaniu na \"3\" można zapomnieć. W McDrive jest czasem problem by się zmieścić przed krawężnikiem. KOSZMAR do którego da się...
3,0
~Wojtek
Peugeot 306 I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Ten element jest bardzo ok. Bardzo dobrze trzyma sie drogi, nawet przy wiekszych predkosciach (130-150). Komfort jak przystalo na francuza super. Honda czy VW moga sie schowac (przynajmiej porownujac modele z tego samego okresu). Jedyne co do tej pory wymienilem to laczniki (oba) w przednim zawieszeniu poza tym ok. Nalezy oczywiscie pamietac o tym ze zawieszenia francuskie sa dosc delikatne. Dlatego na naszych dziurach nie polecam szalenstw :)
4,0
~tomaszw80@o2.pl
Peugeot 306 I
Cabrio 1.8 101KM 74kW
Prowadzi się bardzo przyjemnie, kierownica momentalnie reaguje na ruch, auto świetnie trzyma się drogi. Bardzo dobre wspomaganie. Uwaga na półosie - i ich uszczelniacze - lepiej żeby nie popękały. Zawieszenie jak dla mnie to kompromis pomiędzy komfortem a sportem że się tak wyrażę. Minusem jest wrażliwe na polskie drogi zawieszenie- zwłaszcza przednie - i nie najlepsze hamulce. Za wyjątkiem ręcznego - ten jest świetny.
4,0
~Pawel."kogucik"
Peugeot 306 I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
lubie samochody ktore maja twardsza charakterystyke ze wzgledu na leprze trzymanie sie drogi w zakretach. okazyjnie kupilem tego peugeota i myslalem ze bedzie plywal po drodze ze wzgledu na opinie o francuzach. a tu mile zaskoczenie :) samochod swietnie trzyma sie drogi na zakretach jest stabilny a przy tym naprawde komfortowy.nie wytracaja go z rownowagi wyboje. ze wzgledu na brak wspomagania oceniam go na 4
4,0
~Jacek n
Peugeot 306 I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Jeśli chodzi o zawieszenie to nie jest źle, amortyzatory nie są drogie moim zdaniem przeciętna cena jak na tą klasę samochodu, posiada mały promień skrętu. Poprzedni właściciel nie zadbał o tylną belkę skrętną i musiałem ją prawie na początku zakupu wymienić, koszt belki w bardzo dobrym stanie ok. 1100 - 1200 zł z amortyzatorami gazowymi, po wymianie (5 lat) nic przy niej nie robiłem
4,0
~Marshall
Peugeot 306 I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Rewelacja jak na taki samochód. Brak awarii jak do tej pory. Bardzo przyjemnie płynie ulicą. Dziur prawie nie czuć. Dbam o zawieszenie dlatego co jakiś czas sprawdzam go u mechanika. Jeżeli chodzi o skrętność to zdecydowanie samochód robi za duży łuk. Wspomaganie kierownicy ciężej pracuje gdy ciśnienie w oponach jest zbyt niskie.
4,0
~walazziozzzz
Peugeot 306 I
Hatchback 2.0 121KM 89kW
zawieszenie - super - idealnie tlumi, niestety belka tylna co jakis czas wymaga naprawy - na szczescie jak kupilem swoj egzemplarz to wszystko bylo OK i jest do teraz, niemniej jednak troche obawiam sie awarii i jestem wyczulony na jakiekolwiek sygnały z zawieszenia, jak na razie 7 kkm i nic
4,0
~TheCarpik
Peugeot 306 I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Brak wspomagania nie przeszkadza w prowadzeniu, samochód dobrze trzyma się drogi, odpowiedni rozstaw osi też pomaga. Podejrzewam, że dużo pomagają tutaj moje oponki (Nokian), ale na pewno nie miałem problemu z prowadzeniem tego auta, zawracać też się da w miarę lekko.
4,0
~mironTG
Peugeot 306 I
Hatchback 1.6 89KM 65kW
Trochę zbyt miękki z tyłu jak na mój gust i styl jazdy, po przejechaniu 1000 km. nie czuć zbyt wielkiego zmęczenia podskokami, jednak to klasa niższa średnia więc co tu wymagać. Podzespoły w miarę trwałe jednak kontrola przede wszystkim, słabe łączniki stabilizatora.
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 I
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,7
l/100km
9,7
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~eNCe
Peugeot 306 I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Psują się zaciski hamulcowe w większości peugotów co powoduje nierówności na tarczach z czego wynika bicie na kierownicy przy hamowaniu. Mało komfortowe. Szczególnie przy nagrzanych tarczach i dużym obciążeniu. Czasem czuć strach :) Ale do odważnych świat należy.
Peugeot 306 I