Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (179) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 101 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bem
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
ale tylko w zimie, w lecie kompresor klimatyzacji chodzi jak stara lodówka, na biegu jałowym głośniej od silnika, w 407 tak nie było ...
3,0
~Glogmak
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rewelacja i tyle w tym temacie. Jedyny warunek to zasunięta roleta szklanego dachu. Inaczej przy większych prędkościach jest wyraźnie głośniej.
5,0
~Kris
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Po miescie bardzo cichutko nie slychac silnika. Na trasie powyzej 140 juz jest szum ale to normalne w kazdym aucie.
4,0
~Konrad
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Lekkie szumy są jeżeli chodzi o opony może tez i uszczelki ale jest dość dobrze przy prędkościach autostradowych
3,0
~Tom88T
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Do 130 km/h jest w porządku. Powyżej tych prędkości słychać szum powietrza. Mogłoby być lepiej, ale nie ma tragedii.
3,0
~Fasolista
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Jak dla mnie kiepskie, nie ma co porownywac do Mondeo, Passata. Chyba tylko do Mazdy, nawet Opel jest cichszy.
5,0
~macreksio
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Wyciszenie wnętrza bardzo dobre, zdecydowanie powyżej średniej. Można spokojnie rozmawiać nawet przy 180-200km/h
3,0
~M
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Przy rozmiarze kół 215x55R17 niestety słychać pracę kół. Nie jest tragedia ale przy tej klasie samochodu mogłoby być znacznie lepiej
5,0
~Tomek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo cichy samochód, przy jezdzie do 130 prawie nie słychać silnika, potem to już słychać raczej pęd powietrza.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~wlodzimerz skowron
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Niestety wyciszenie nie jest najmocniejszą strona przy 140 slychac już dos mocny szelest gdy jest jeszcze boczny wiatr nasila się
Peugeot 508 I