Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (194) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~fazeusz
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Dobrze trzyma się drogi. Mogłby być troche bardziej komfortowy. Zaletą jest proste zawieszenie, a co za tym idzie tanie naprawy. Całokształt jak najbardziej ok.
5,0
~Peugeot
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Auto płynie, ale to jak się przekonałem specjalność Francuzów. Idealny samochód na długie trasy za miastem. Można bez mała załączyć tempomat i rozkoszować się jazdą.
5,0
~Grzegorz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
komfort , super prowadzenie na zakrętach , żadnych odgłosów , koła 16 cali przez to trochę miększy i lepszy \"na krawężniki\" po mieście Fajne mocniejsze hamulce!!
5,0
~Franek Kopyto
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Jedzie jak po sznurku. Ktoś już też napisał że głośno przy większych prędkościach, może to opony mam jeszcze zimówki a jest czerwiec...
3,0
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Tutaj odstaje od niemieckiej konkurencji. Nie wybiera nierówności tak jak passat. Na zakrętach jedzie ok ale układ kierowniczy też nie jest zbyt precyzyjny.
5,0
~Silversurfer2003
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Daję 5, bo nigdy nim nie szalałem. Przy normalnej jeździe jest baaardzo w porządku. Prowadzi się pewnie. Choć typowym "Francuzem" nie jest. A miałem ich kilka.
5,0
~Emil
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Nie jest samochód typu "pływająca kanapa", na polskich dziurawych drogach trochę to czuć. Tylna belka skrętna troche nie przystoi, no ale tak został zrobiony.
4,0
~karl
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Na autostrady optymalny z wielowachaczowym zawieszeniem z przodu i tylu. Na polskie dziury troche za twardy i sprezysty. Ogolna ocena jednak - dobra.
5,0
~Mirosław
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Mi odpowiada. Wspomaganie kierownicy nie jest duże. Zawieszenie jest dosyć twarde - na dobre drogi super, gorzej z kostką i naszymi klejonymi drogami.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Łukasz
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Auto ma 18'' fabryczne i to jest moim zdaniem wada, na równych drogach płynie, na dziurach dość twardy, moim zdaniem do poprawy.
Peugeot 508 I