Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (194) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Anselmo
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
nie jest źle, samochód sztywno zestrojony, jak na francuza, to można napisać, że super sztywny :). Fajnie się prowadzi, ale ten samochód głównie przeznaczony jest na autostrady i drogi szybkiego ruchu - jedzie jak po szynach.
5,0
~Marek 457
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Taki trochę jak w VW, sztywny ale bez przesady, za to na zakrętach rewelacyjnie. Jak ktoś jest przyzwyczajony do "francuskiego komfortu" może być trochę zaskoczony. Jeździłem do tej pory VW i jak dla mnie 508 jest rewelacyjna.
4,0
~Jarek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Tu akurat w mondeo było jednak trochę lepiej. Samochód jest bardzo sztywny, jak dla mnie chyba za bardzo, po francuzie spodziewałem się wyższego komfortu, jednak prowadzenie bardzo pewne.
1,0
~Fasolista
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Tutaj to jest katastrofa, samochodu w ogole nie da sie wyczuc, a nawracanie nim jest gorsze niz wydluzon crafterem. Wspomaganie chodzi ciezko co wcale nie poprawia wyczucia nad pojazdem.
5,0
~Sławek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na początku wydawał się nieco za twardy (po przejściu z 407)... teraz już nie. Pewniejszy przy większych prędkościach. 407 chyba nieco łatwiej wchodził w ostre zakręty przy sporych prędkościach.
5,0
~macreksio
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Pozwala na bezpieczną, pewną podróż z wysokimi prędkościami. Jak na przednionapędowy samochód tej wielkości daje dobre wyczucie i nie izoluje kierowcy od drogi. Wg mnie czołówka tej klasy z przednim napędem.
5,0
~Cube
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Wyważony, sprężysty i komfortowy. O dziwo złoty środek pomiędzy zawieszeniem miejskim a autostradowym. Oczywiście miejskie wady ulic są niekiedy odczuwalne ale na akceptowalnym poziomie.
5,0
~macreksio
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Samochód świetnie trzyma się drogi, jest też komfortowy. Mółby dawać trochę więcej "czucia" i frajdy z jazdy, ale i tak jest powyżej przecietnej, jesli chodzi o przednionapędowe auta.
4,0
~TOmek
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Mam standardowe koła 16" z oponą 215/65. Krawężniki i dziury nie są mu straszne i felga na pewno lepiej chroniona. Na łukach drogi potrafi lekko potrafi bujać - trzeba się przyzwyczaić.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Samochód prowadzi się pewnie, ale trochę jest zbyt twardy. Wspomaganie progresywne + blokuje się kierownica do jazdy na wprost. Zawieszenie nie hałasuje. ale Mondeo lepsze (większy komfort, precyzja podobna)
Peugeot 508 I