Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (194) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wwd
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jak na francuza super ale subiektywnie mniej pewnie sie prowadzi niz insignia. Komfortowe i ciche resorowanie (ciszej niz w insigni i astrze 4) ale mogloby byc troche twardziej (jak na francuza i tak jest twardy ale ople prowadza sie jakby pewniej w zakretach,nie bujaja sie)
1,0
~Arczi
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Porażka!!!. Bardzo głośne, twarde ze słabym tłumieniem nierówności. Kompletnie nie nadające się na stan polskich dróg. Samochód stworzony na autostrady równe jak stół. Bardzo nieprzyjemne pokonywanie poprzecznych przeszkód, typu muldy!
4,0
~xyz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Układ jezdny jest ospały. Kierownica chodzi lekko, jednakże nie "czuć" drogi tak samo jak np. w BMW. Zawieszenie ku mojemu zaskoczeniu nie jest miękkie jak w citroenie - jest twarde. W połączeniu z oponami michelin trzyma się drogi znakomocie.
3,0
~krzysiek
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Jeżeli nie masz żadnych wymagań co do tego jak auto pokonuje zakręty a przepisowe 140 na autostradzie to dla Ciebie za duża prędkość - jakoś się odnajdziesz. Ja po przesiadce z Alfy, Forda i Renault nie mogłem się z peugeotem porozumieć.
2,0
~Tom88T
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto prowadzi się przyzwoicie. Podczas szybszej jazdy i dynamiczniejszym pokonywaniu zakrętów autem trochę buja na boki. Bardzo slaby tylny zawias, na poprzecznych nierównościach rzuca dupą. Korekty w geometrii zawieszenia niewiele dają.
5,0
~qlka377
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Auto prowadzi się bardzo dobrze i nie mogę się zgodzić z opiniami o jago słabej zwrotności pamiętajmy że ma on prawie 5 m długości więc w miejscu nie zawróci. Poza tym jeździ się bardzo przyjemnie i komfortowo nawet na "polskich drogach"
3,0
~Peter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Prowadzenie w zakrętach moim zdaniem gorsze niż w poprzedniku (wielowahacz dostępny jedynie w wersji GT...), do tego samochód jest bardzo podatny na podmuchy wiatru bocznego. Ogromna średnica zawracania, w związku z czym manewrowanie to istna katorga.
5,0
~piotrkolodziejczyk74
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
bdb. Uwaga - bardziej twardy niż 407. Zero francuskiej miękkości znanej z 307 czy 407. Trochę jak Passat. Za to lepiej się prowadzi. Przy 160 km/h a nawet 180 km/h pełna kontrola, nie pływa. Jest trochę nadsterowny, ale w porównaniu do 407 na prawdę trochę
4,0
~adam
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Ja jeżdżę na 17. Układ jest sztywny. Ale także komfortowy. Dobrze trzyma się drogi Czuć co dzieje się z kołami. Jest przewidywalny i łatwy do wyczucia. Ostatnio jeździłem paskiem B7 i jakoś tak było bez wyrazu. Ale to chyba pod każdym względem.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~marcopolo
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Zrownowazony, cos pomiedzy C5-tka (komfort) a 'niemcami' (sztywnosc zawiechy) odczuwalna jedynie na wiekszych wybojach. Precyzja prowadzenia (zwlaszcza przy duzych predkosciach) oraz wspomaganie ukladu kierowniczego na '5-tke"
Peugeot 508 I