Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Grzegorz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Mimo swoich 160 KM trochę jest dla mnie za wolny. Czasem robi wrażenie jakby nie miał siły chociaż jak się spojrzy na zegary tak nie jest. Czy w volvo czy passacie wrażenie było odwrotne. Miałem przed laty 406 i tam również wydawało mi się, że to bardzo bardzo szybki samochód. W tym przypadku "czuć" jego wagę. Poza tym jest w miarę cichy (jakby nie diesel) oraz ekonomiczny.
5,0
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Cichy, oszczędny, nie wibruje, ładnie brzmi, zapewnia wystarczające osiągi. Problem z FAP nie mam. Do prędkości z jakimi można poruszać się w Polsce wręcz za mocny, ale dzięki temu nie ma problemu z szybkim wyprzedzaniem wolniejszych pojazdów na krajówkach. Poddałem go lekkiej korekcie mocy, prosiłem o jak najbardziej bezpieczny wariant, wyszło 190 KM.
5,0
~Sławek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Oszczędny i dynamiczny. Na "niemieckich autostradach" poruszanie się z prędkością 195 km/h nie stanowi wielkiego utrudnienia dla kierowcy. Prędkość tą uzyskuje się łatwo i bezboleśnie. Wcześniej miałem 1.6 THP i tego silnika stanowczo nie polecam. 2.0 hdi to zupełnie inna historia. Silnik godny polecenia montowany w innych marakach (Volvo etc.)
5,0
~nosurprises
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Ciągnie od dołu. Na 1. wkręca się tak szybko, że czasami nie zdążę zmienić biegu. Super oszczędny. Udało mi się osiągnąć na trasie z Pragi do Szczecina 6,2 l/100km jadąc po autostradach niemieckich 160-190 km/h ( przy ograniczeniach oczywiście przepisowo, w Czechach przepisowo najczęściej 120 km/h).
5,0
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wzór do naśladowania. Mocny i bezawaryjny. Do tego cichy i bardzo oszczędny. Na prawdę udana jednostka. Nie ma też najmniejszych problemów z filtrem FAP, nie zauważa się jego obecności w samochodzie ani nie powoduje on żadnych dodatkowych kosztów czy problemów.
5,0
~jarek66
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wysoka kultura pracy. Do wnętrza docierają przyjemne odgłosy pracującej jednostki, bez dodatkowych szumów podzespołów współpracujących i wibracji. W trybie sportowym, w zakresie 4000 - 4500 obr/min - trochę głośniej, ale nie kultura pracy bez zmian.
5,0
~jarek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik rewelacja chociaż mógłby wydawać troszkę przyjemniejsze odgłosy w momencie uruchamiania auta po długim postoju na mrozie.Niewiele pali i jest jeszcze jeden mały minusik o którym napiszę niżej.
5,0
~tomasz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wspaniały silnik. Gdybyś wsiadł do tego auta i nie wiedział jaki jest silnik - nie powiedziałbyś po dźwięku, że to diesel. Fajnie mruczy na wyższych obrotach. Elastyczny i dynamiczny.
5,0
~Sławek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Oszczędny (6 litrów) przy jeździe mieszanej; z prędkością z "niemieckich autostrad" oraz krótszych odcinkach. Dynamiczny.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mat
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jest dobrze ale nie doskonale bo moja Meganka 130 KM sprawia wrażenie bardziej wybieganej :-) Myślę że to wpływ masy.
Peugeot 508 I Sedan