Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 (22) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Maciej
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Niestety ale ceny części to jakiś dramat, 400zl za samą ramkę atrapy, atrapa używane 600zl, kierownica powietrza składająca się z dwóch plastikowych klap 500zl używana. Dysza spryskiwacza do normalnego auta kosztuje w granicy 20-50zl, tutaj musimy kupić komplet z wężykami za 180zl, do tego nie mają regulacji co jest nieporozumieniem. Wiem że tego nie wymienia się codziennie jednak do octavi kupimy cały zderzak kompletny za 500zl, tutaj...
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na trasie zejście poniżej 6l/100km bez wiekszego problemu. W trybie sekwencyjnym automatycznej skrzyni biegów można bardzo przyoszczędzić, a zmiana biegów za pomocą łopatek jest bardzo przyjemna. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach (Kraków) jest znacznie większe. Momentami sięga 9l/100km, ale jak tylko silnik się rozgrzeje to średnia spada do około 7.9l/100km po zakorkowanym Krakowie. Przy prędkości autostradowej 150km/h na tempomacie,...
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Uważam ,ze koszty utrzymania Peugeota są naprawdę zdumiewające niskie. Na 205 tys faktura na kwotę 5 tys gdzie m.in. regeneracja pompy wysokiego cisnienia. Na 212 tys kwota 2 250 a potem dopiero po 250 tys km trochę więcej trzeba włożyć, ale to też elementy zużywające się - kolektor dolotowy, amortyzatory, płyn FAP - 1 litr 270 zł zbiornik jest za tylnym lewym kołem i wchodzi go ok 3 l - na ok 150 tys km, , EGR (nie wymieniany - dwa razy...
4,0
~wtomeg
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Akceptowalne. Serwis ograniczał się właściwie do czynności standardowych. Tu przypomina mi się jeszcze jedna historia związana z ASO. Zgłosiłem rdzawy nalot na siłownikach elektrycznej klapy bagażnika (nie zabezpieczono ich przy obsłudze serwisowej) i ku mojemu zdziwieniu zostały wymienione na nowe. Bez sensu, ale logika ASO wymyka się poza ramy racjonalności.
5,0
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Części tanie, ASO na tle innych też. Prosta budowa i brak nowinek technicznych - w razie awarii nie powinno być drogo. Opony w nietypowym rozmiarze trochę podbijają cenę. Spalanie trasa 5-5,5 (do 120), autostrady 6,5-7,5 (140-160 tempomat), miasto korki 10 - u mnie średnio 6,5 :-) Klocki przednie 70kkm, tylne 40 ( automatyczny ręczny)
4,0
~bartul1980
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Miasto 8,7 L/100km Trasa od 5,4 L/100km (przy szybkości 90-110) do 13,5 L/100km (przy szybkości 180-220) Średnie 8,1 L/100km przy stosowaniu się do podawanego przez komputer biegu. Moja \"stara\" Lybra 2.4 JTD była o jakiś 1,2L/100km paliwa oszczędniejsza, ale też waży sporo mniej i ma mniejsze gabaryty.
4,0
~Marcin
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na chwilę obecną jest ok. Spalanie 8,5 miasto, trasa min 5, drogi szybkiego ruchu/autostrady(130-140) ok 6,5, 160-180 ok 8. Przeglądy duża rozbieżnośc aso - drugi przegląd al krakowska 1500 w jankach 950 pln. Przeglądy co 30kkm, ale filltry warto wymieiniać wcześniej niż zaleca producent
5,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Spalanie na piątkę z plusem. Duże kombi, w trasie przy normalnej jeździe ok 5,2-5,5 Gdy jeździmy spokojnie do 100km/h spalanie w granicach 4,5-5,0. Części, cenowo podobnie do konkurencji w tej klasie. Mnóstwo zamienników.
5,0
~paweł_domo
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Części eksploatacyjne nawet oryginalne dość tanie. Konstrukcja silnika dość dobrze znana, więc nie powinna nastręczać problemów mechanikom. Na razie nic szczególnego nie naprawiałem - ob ytak dalej.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Maciek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
auto jeździ do ASO i koszty mam takie jak w volvo u pana Kazia. Poza tym ASO daje dużo zniżek i rabatów i auto zastępcze za grosze. No i na prawdę znają te auta.
Peugeot 508 I SW