Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 (24) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik z momentem obrotowym stratuje już od 1500 obr. Można spokojnie jeździć płynnie i dynamicznie utrzymując obroty 1500-1800. Na 6 biegu można spokojnie Jeśli chce się przycisnąć silnik żwawo reaguje i dobrze się wkręca. Ja akurat nie katowałem silnika do 4 tys km - 2.0 hDi wystarcza go kręcić do 3 tys obr tam gdzie jest największy moment i super przyśpiesza. Jako, że to disel to bolączka to filtr cząstek stałych. Szczegolnie w mieście a...
2,0
~wawa
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto francuskie. Niestety ja potwierdziłem stereotyp o zawodności tych aut. Ale od początku, auto użytkowałem firmowo jako gotowy model z salonu, czyli ktoś zamówił nie zapłacił ja kupione z zniżką jako nowe. Auto na początku jeśli chodzi o komfort jest ok. Może nie tak dobre jak Volvo, czy BMW ale jest dobrze. Natomiast może miałem pecha ale trafiłem na mnóstwo drobnych i większych usterek. Poczynając od zepsutej szyby, nie działających...
5,0
~paweł_domo
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik 2.0 HDI od PSA z katalogowo 163KM i 340Nm - na hamowni przy 200000 km przebiegu wyszło 161KM i 362Nm. Po wgraniu nowej mapy uzyskałem odpowiednio 205Km i 408Nm. Silnik bardzo sprawnie daje sobie rade z masą samochodu, nawet przy maksymalnym załadowaniu przestrzeni pasażerów oraz bagażnika. Przy delikatnej, ale wcale nie wolnej jeździe spalanie jest bardzo satysfakcjonujące. Przy bardziej energiczniejszej jeździe pali przyzwoicie, a...
5,0
~wtomeg
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik bezawaryjny. Dynamiczny i oszczędny. Z osprzętu wymieniono dozownik powietrza sterujący procesem wypalania sadzy w DPF. Mam żal do serwisu, gdyż tuż przed końcem gwarancji pojawiły się oznaki uszkodzenia tego elementu a interwencja ASO ograniczyła się do reanimacji tego elementu, który padł parę miesięcy później. Przy przebiegu 220 k pojawiło się zapocenie na łączeniu skrzyni i silnika. Zostało to przeze mnie naprawione, ale myślę że...
5,0
~TomaszT
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Samochód eksploatowany od dwóch lat w mieście i nie ma problemów z FAPem, który wypala się także na postoju. Wybrałem wersję przed liftem ze względu na lepsze opinie silników EURO5. Euro6 z BlueHDI także są bardzo dobre ale jednak starsze są lepiej sprawdzone i montowane w wielu samochodach: Citroenach, Fordach, Volvo. Silnik po prostu genialny. Nie ma się co dziwić że wiele gazet plasuje 1.6 i 2.0 HDI na pierwszym miejscu w kategorii diesli.
5,0
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
2.0 HDI 163 KM świetnie sobie radzi z tym kombi. Nawet z kompletem pasażerów jest wystarczający zapas mocy aby bez trudu wyprzedzać. Przed zakupem nie wierzyłem, można osiągnąć spalanie w granicach 5 litrów, teraz wiem, że nie jest to nic trudnego. W tygodniu jeżdżę po mieście do pracy, w weekendy trasa i średnie spalanie na zbiorniku to 5,6-6.0, przy normalnej jeździe. W trasie na tempomacie przy ustawionych 100km/h komputer wskazuje spalanie...
4,0
~Tomasz Przybylski
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Odczuwalna jest wyraźna turbodziura i po wciśnięciu gazu przez chwilę nic się nie dzieje,ale gdy wejdzie na obroty nadrabia zaległości i ochoczo bierze się do roboty sprawnie przyspieszając również z kompletem pasażerów.Silnik jest przy tym bardzo oszczędny.
4,0
~bartul1980
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Dość wysoka kultura pracy, co do spalania mogło by być lepiej - porównuję z samochodem Lancia Lybra 2.4 JTD 150KM, którym podróżowałem 6 lat. Dynamika i elastyczność bardzo podobna. Wrażenia sportowe bo stronie Lybry. Komfort i zawieszenie Peugeot.
5,0
~Gabek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Spisuje się na prawdę nieźle. Do 90km/h jest moc! Potem przyspieszenie jest gorzej odczuwane. Ekonomia sinika bardzo dobra. W porównaniu do Laguny III 2.0 150KM jest dużo lepiej. Ciekaw jestem jak zachowuje się silnik 2.2 204KM.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jarek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
2.0 hdi 163 km, to prawdopodobnie jeden z lepszych diesli ostatnich lat. Po pierwsze nie sprawia większych problemów , po drugie dynamiczny, po trzecie oszczędny. W tym modelu zdecydowanie najlepszy wybór.
Peugeot 508 I SW