Szukaj

Lista ocen Peugeot 607 (66) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 126 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Prezes
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Bo każde auto to skarbonka. Kwestią wyboru jest co dostajemy i za ile oraz fakt ile później musimy wrzucić do tej skarbonki. Jesli chodzi o zużycie paliwa to tak jak już wspominałem do momentu wymiany wtrysków spalanie jak na takie auto było bardzo dobre - w trasie 2500km przy ok 150km/h regularnie osiągałem spalanie w granicach 6.3-6.4 l/100km. W mieście wszystko zależy czy silnik jest zimny i jak bardzo go...
4,0
~Peugeot 607 2.2
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
I tutaj niema co bujać w obłokach jak niektórzy piszą że 6-7 l chyba jak jeżdza 40km/h, oczywiście na tempomacie można osiągnąć spalanie 5l mi się udało 4,8 ale to jest można powiedzieć spalanie chwilowe gdyż nikt niejezdzi tak wolno i patrzy tylko na spalanie przy normalnej jezdzie od 8 do 12l Przy mojej jeździe głównie 10l średnio bo wiadomo chwilowe może być i 20, ale niema co się dziwić duże auto a silnik 2,2 musi ciągnąć troche masy a na...
3,0
~Po Peugeocie
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 138KM 101kW
No i tak. Miasto 8, trasa 7. Powiem szczerze,że spodziewałem się nieco mniej jak na tak małego niewysilonego diesla ale powiedzmy,że w normie. Naprawy to kosmos!!! Części są tak cholernie drogie,że posiadanie psującej się Alfy to sama radość. Auto ma dopiero 3 lata a już jest po wymianie wtrysków, zawieszenia z tyłu i sterownika klimy i oczywiście wypadałoby zamówić nowy materiał na fotel bo już się przeciera co jest po prostu karygodne.
5,0
~Strielok
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Tu wielkie zaskoczenie. Pomijając ubezpieczenia oraz standardowe koszta eksploatacyjne (filtry, oleje, rozrząd, klocki, żarówki), przez cały okres użytkowania samochodu, musiałem nad programowo wyskoczyć z kapuchy na filtr cząstek stałych i nową turbinę (2300zł zusammen w zaprzyjaźnionym warsztacie). Co do kosztów zawieszenia, oprócz profilaktycznej wymiany klocków, nie włożyłem w nie ani złotówki !
4,0
~Jan Z.
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Jak na ten silnik, brak zarzutów, pod warunkiem zastosowania się do moich uwag dotyczących silnika. Na koniec, pragnę dodać, że jest to już mój 21-szy samochód. Miałem poprzednio marki różne, od Ify, DKW, Trabanta i Syreny, do Skody Forda i Mercedesa. Tak więc wyrobiłem sobie swoje zdanie. Peugeota 607 uważam auto dobre,spokojne,wygodne, prestiżowe, nie mające nic wspólnego ze sportem i wyczynem.
3,0
~Radek
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Trochę pali ale w końcu to wielka limuzyna z największym silnikiem 3.0 V6. Mam instalację sekwencyjną, jeżdżę ekonomicznie szybkie przyspieszanie i później jazda z jednostajną prędkością. Jeżdżę głównie po trasie dwupasmowej lub drogami podmiejskimi. W mieście spalanie rośnie bardzo zauważalnie. Na baku około 38l robię 320-350 km. Fajne auto na autostrady, do miasta nie polecam.
5,0
~kilim
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Jeszcze nie wiem na własnym przykładzie, ale orientowałem się i nie jest tak całkiem źle (chodzi o materiały eksploatacyjne) rozrząd coś około 600 zł (już wymieniłem za 500 zł z pompą wodną, pasek continental rolki nie znam firmy ale mój mechanik raczej lipy mi nie wcisnął), a jeśli chodzi o części np. lampy maska itp. powypadkowe to lepiej go ubezpieczyć.
5,0
~adam
Peugeot 607
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
mało je robiłem bo nie było potrzeby ale np rozrzad do benz i hdi wszystkie czesci ok 350 zł.miałem bmw e 65 by mnie wykończyło psychicznie i finansowo i wróciłem do peugeot chciałem coś innego ale nie ma alternatywy ,blacha ocynk zadnej rdzy jak w merc e czy s miałem to stał w garazu i gnił. i co 2 lata zaprawki szok.
4,0
~Astrall
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Jednej gwiazdki zabrakło, bo niektóre części eksploatacyjne są dość drogie i często padają. Żarówki starczają na 3 miesiące, a cena za komplet to 250 zł, tak samo wycieraczki mają inny zaczep niż wszystkie i trzeba wymieniać całe ramię, pasują tylko Bosha.
3,0
~pluto
Peugeot 607
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
Nie jest tragicznie, średnio przy dość dynamicznej eksploatacji 12,5 l gazu przy dojazdach 30 km do pracy. Auto nie cierpi korków wówczas pali znacznie więcej. 14,5. Na autostradzie przy 150-200 pali ok. 11 l. Poza miastem przy 90 km/h ok. 9,0
Peugeot 607