Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master III

MateuszP, 14 lat temu
Silnik 2.5 dCi 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,00
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ekonomiczny i cichy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Dobry bus w dobrej cenie!według mnie najlepszy stosunek jakości do ceny.Auto nie ma powaznych wad jest dopracowaną konstrukcją i wiem że jak załaduje więcej to nie pognie mi się blacha jak w innych dostawczakach.Brawo dla renault za silnik!!!Nowoczesny i ekonomiczny.Polecam ten samochód!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, bardzo ekonomiczny jak na takie duże auto; ciągnie praktycznie w całym zakresie obrotów co prawda nie ma kopa jak w tdi jednak można moc dosępna jest w szerszym zakresie obrotów niż w vw
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów idealnie na trase pomaga uzyskać mniejsze spalanie i zmniejszyć troche hałas; chodzi bez zarzutu czasami tylko trzeba się przyłożyć do wstecznego:)samo umiejscowienie lewarka jest świetnym pomysłem ale przy dłuższej jezdzie męczy się prawa noga bo ogranicza troche swobode
4,0
Układ jezdny
Długi rozstaw osi powoduje że auto jest bardzo stabilne nawet puste jednak cierpi na tym średnica zawracania czuć to głownie w mieście trzeba się czasami troche nakręcić; ciężko wymusić na nim uślizg przednich kół nawet na mokrym; mocno załadowany troche buja no ale to nie wyścigówka, precyzja układu kierowniczego nie daj powodów do narzekań.
Komfort
5,0
Widoczność
Daje najlepszą ponieważ w długim busie nie ma sensu oceniać widoczności do tyłu trzeba się poprostu przyzwyczaić mi pomagaja czujniki cofania i jest ok, jeśli chodzi o widoczność z przodu i na boki to świetnie, widać gdzie zaczyna się korek;duże lusterka są rewelacyjne i spełniają swoją rolę znakomicie
4,0
Ergonomia
wszystko niby w porządku jednak aby właczyć awaryjne trzeba się troche wygiąć podobnie jeśli chodzi o zmianę płyty CD reszta super zwłaszcza pilot do radia przy kierownicy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko sprawnie i szybko
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
podłokietnik jest niesamowicie wygodny największe zastrzenia co do fotela który jest za krótki troche za miękki a kierownica w pozycji jak w ciężarówce więc siedzi się troche jak na stołku, ratuje troche spora regulacja i to że fotel można ustawić pod kątem;kiedy przyjeżdża znajomy sprinterem z pneumatycznym fotelem to jednak mu zazdroszcze:P
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach nie przekraczających 110 km/h jest cicho póżniej zaczyna robić się głośno, silnik słychać mocno w trakcie przyśpieszania jeśli przekraczamy 3000 obrotów ale nie zawsze przecież się śpieszę:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie duże auto jestem zachwycony w trasie potrafi nawet zejść poniżej 9l na 100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
według mnie najlepsza wartość cena/jakość
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami świeciła się kontrolka od poduszki ale serwis się uporał
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Master III