Szukaj

Lista ocen Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 (92) - Silnik

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kaczor
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
jeżdziłem peugeotem 1.1 z LPG wiec jak sie przesiadłem do rovera to wiadomo- rakieta. 1.4 i 103 konie daje rade, niejeden na swiatłach sie zdziwi- jedynka 60, dwójka ok 110km/h, w miare elastyczny, choc o mijaniu poniżej 3tyś obr mozna zapomniec, jakos idzie, ale dopiero kolo 4tys łapie swoja moc i ciągnie naprawde fajnie, poza tym dżwięk silnika jest rewelacyjny, po załozeniu dedykowanego stożka K&N z dolotem zimnego powietrza brzmi jeszcze...
5,0
~Kinga
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Silnik w tym samochodzie to coś pięknego! Polecam zamontowanie również filtra stożkowego przez co silnik zaczyna pięknie mruczec. Cóż więcej powiedziec? Silnik jest zrywny, dynamiczny, nie ma problemu z wyprzedzaniem. Równa się spokojnie z silnikiem Hondy Civic VI z silnikiem 1.5 114KM. Trzeba uwazac na uszczelkę pod głowicą, ale wystarczy nie narzucac wysokich obrotów na zimnym silniku.
4,0
~Jerzy e-mail : anna_b@virtualnet.com.pl
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Właściwa ocena 4,5 Potwierdzam większość komentarzy co do dynamiki,w obroty wchodzi z pewnym opóźnieniem co jest wynikiem dosć zaawansowanej konstr.silnika(2-a wałki 16V) Kultura i elastyczność na 4,5. W naszych polskich (Śląsk)warunkach drogowych -jakość dróg ,ciągłe ograniczenia szybkości. małe zastosowanie 5-tego biegu.Silnik obok ponadczasowego kształtu karoserii jest najsilniejsza strona tego Rovera.
4,0
~siwrelax@o2.pl
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Duża moc jak na taką pojemność. Potrafi wcisnąć w fotel, wyprzedzanie to przyjemność. Z seryjnym tłumikiem bardzo ładnie brzmi. Spalanie w mieście dochodzi nawet do 10 litrów (w warszawskich korkach). Słabą stroną silnika jest awaryjny układ chłodzenia. Aluminiowy blok silnika ma swoje plusy, ale przy dokręcaniu śrub głowicy trzeba uważać - to nie jest żeliwo.
1,0
~Rybol1977
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Silnik w tym badziewiu to największa pomyłka angielskich idiotów. Bardzo awaryjny i głosny a te 103 KM to żadna rewelacja. Mój sztrucel stoi od miesiąca w warsztacie bo szukam do niego głowicy bo ta pąpękała. A pojechałem tylko wymienic uszczelkę a koszt tej naprawy moze mnie wynieśc 2500zł. 1/4 wartości tego angielskiego badziewia.
5,0
~Ulv
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Silnik w tym samochodzie zaskakuje bardzo pozytywnie - jest w miarę cichy i dość elastyczny (ma dwa oblicza: pomiędzy 2-3 tys. rpm jest to typowe toczydło; gdy wkręca się wyżej, wyrywa do przodu jak szalony). Zadowoli zarówno lubiących spokojną, jak i dynamiczną jazdę.
5,0
~+48 669 689 909 Szymon Kraków
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Na benzynie osiąga ok 10sek. do 100km/h na gazie trochę wolniej, ale zależnie gdzie tankujemy, polecam STATOIL i SHELL. 103KM wystarczy do codziennej jazdy, brakuję trochę jak zabierzemy 4 dorosłych i bagaż,ale to norma, każde auto słabnie
5,0
~Rovero
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Na piątce zbiera się nawet z 50km/h, pracuje równo i cicho.. niektorzy Twierdza ze pracuje glosno ale proszę pokazać auto ciche przy 4 tyś obrotów? Polecam jednostkę 1.4 16V!!! 103 KM przy tej masie to doskonaly stosunek masy do mocy :)
4,0
~pietras93@interia.pl
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
elastyczność jak to przy wysilonym 16V średnia, wlasciwie żyje tylko powyżej 3.5 tys obr. konstruktorzy Rovera jak na ówczesne czasy pojechali z mocą ale zaniedbali troche ekonomicznosc, jaki inny silnik 1.4 potrzebuje do zalania ponad 4.5l oleju

Usterki Rover 200 III

Liczba wpisów: 29

Rover 200 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Wothann
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Silnik bardzo dynamiczny, przy tej wielkośći jednostki naprawde rzwawo reaguje na pedał gazu. Należy o niego dbać, regularne wymiany płynów i sprawdzenie rozrządu. Polecam też dobrej jakości świece a silnik się odwdzięczy.
Rover 200 III