AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Rover
400
II
Hatchback
1.6 Si 111 KM 82 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
(23) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
20
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
2,0
~LF
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Tutaj właśnie tkwi największa wada benzynowej 4-setki. Wypalająca się uszczelka pod głowicą (tylko w silnikach benzynowych, diesle nie mają z tym problemu). I mnie to spotkało (przy 220.000 km). Objawy są takie, że ubywa płynu chłodzącego po dłuższej jeździe, a jak w zbiorniczku wyrównawczym zacznie zbierać się czarny oleisty syf + biały \"majonez\" to już można mieć pewność, że uszczelka do wymiany (w porządnym serwisie 1200 zł z robocizną)....
Dodane
12 lat temu
4,0
~MieszAs
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Silniki benzynowe serii K wymagają uwagi i dbałości. Silnika tego nie wolno wkręcać powyżej 3000 RPM dopuki się całkowicie nie rozgrzeje. Należy często sprawdzać ilość płynu chłodniczego. Również jego marka i stan mogą mieć znaczenie. Zadbany silnik jest niezawodny. Katowany - szybko dostaje awarii uszczelki pod głowicą. Naprawa bywa kosztowna, tymbardziej, że większość mechaników ma marną wiedzę o tych silnikach.
Dodane
17 lat temu
3,0
~elpolako.
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jedno zdanie wystarczy - uszczelka pod głowicą jest droga w naprawie. Samemu załatwiłem sprawę za jedenaście setek, ale wiem, że w warsztacie potrafią wziąć za to 2000. Po remoncie zrobiłem sobie dziurkę w termostacie z kolektora dolotowego wyciągnąłem kuleczkę od odpowietrznika, dorzuciłem termistor, żeby obniżyć temperaturę włączenia wentylatora i mam spokojną głowę.
Dodane
12 lat temu
3,0
~R over
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Do powaznych usterek zalicze peknieta uszczelke pod glowica. Taka awaria potrafi namieszac wiec warto sprawdzic czy spod glowicy cokolwiek wycieka i profilaktycznie wymienic wczesniej. No i oczywiscie rdza lecz tu bym winil juz wiek auta a nie jego charakterystyke, warto garazowac. Rozrusznik odmowil posluszenstwa i z nim mialem rowniez problem przez caly okres eksploatacji.
Dodane
12 lat temu
3,0
~piotr 69
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jedyną wadą tego samochodu jest uszczelka pod kolektorem dolotowym 30 - 40 zł. Niestety warsztat za pierwszym razem wymienił uszczelkę pod głowicą, bo płyn chłodniczy spływa właśnie po niej. Taka pomyłka za 1000 zł.Potem okazało się , że rovery 400 taką maja przypadłość. Teraz jest ok.Wymieniałem tez końcówki drążków kierowniczych. cena jak w lanosie ok 250 zł.
Dodane
16 lat temu
4,0
~AndyJ
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Tu trudno ocenić, bo generalnie auto nie nawala, jednak miałem 2 poważniejsze usterki: 1. przekładnia kierownicza 2. uszczelka pod głowicą. Ad.1. Trochę wcześnie jak na ten przebieg. Ad.2. Nie wiem czy nie wpłynął trochę gaz, mówią też 16K4F miał fabrycznie słabą uszczelkę (teraz mam blaszaną). Poza tym czysta eksploatacja: płyny, filtry etc.
Dodane
17 lat temu
3,0
~max
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
wyciek oleju, uszkodzona klimatyzacja, rozrusznik, pompa paliwa, zmatowiałe klosze świateł(problemy przy przeglądzie), immobilaiser- felerny pilot, korozja na tylnych nadkolach oraz przy zamku klapy bagażnika, zwarcia elektryki, problemy z hydrauliką sprzęgła.
Dodane
13 lat temu
5,0
~yahoo
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jeśli ktoś traktuje ten samochód jak rasowe sportowe auto to je zakatuje. Uszczelki spod głowicy kupować będzie jak większe zakupy na weekend. Poza tym na zawieszeniu przejechałem w Polsce 80 tysięcy km i nie słyszę i widzę żeby w najbliższym czasie wymagało wymiany.
Dodane
14 lat temu
4,0
~Bartosz
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
- uszczelka pod glowica (koszt 800 zl) - weze ukladu chlodzenia i chlodnica (250zl) - swiece, kable zaplonowe, palec, kopulka (300 zl) - oslona termostatu (100zl) - rdza na nadkolach i na dzwiach kierowcy pod listwa, - zaciski hamulcowe tyl
Dodane
11 lat temu
4,0
~Jackob
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Powyżej przebiegu 100k km była wymieniana uszczelka pod głowicą (hgf). Jest to normalne dla tego silnika przy fabrycznej uszczelce pod głowicą. Koszt ok 1500zl (części i robocizna).
Dodane
8 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
3,9 (43 oceny)
Wybierz inny silnik
1.4 Si 103 KM
1.6 Si 111 KM
2.0 D 86 KM
2.0 Di 105 KM
2.0 Si Lux 136 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Rover 400 w pigułce
Rover 400
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Rover 400
Dane techniczne
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
Raporty zużycia paliwa
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
Opinie
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
Usterki
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
Publikacje
Rover 400
Newsy
Rover 400
Galerie
Rover 400
Nasze pomiary
Rover 400
Filmy
Rover 400
Ogłoszenia
Rover 400
Ceny aut używanych
Rover 400
Dziennik kosztów
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
Opinie o instalacjach LPG
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
Testy zderzeniowe
Rover
Aktualnie przeglądasz
Rover 400 II Hatchback
Dane techniczne
117 raportów
zużycia paliwa
7 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy