AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-3
II
SportSedan
1.9 TiDS 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
(22) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na liście zabraknie
12
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Autko ma 10.5 roku i 320tys km wiec niektore rzeczy sie wymienia ale spalanie jest niskie autostrada ok 150kmh przy pelnym obciazeniu 5.8 ltr/100. Cykl mieszany podobnie,jak jezdze spokojnie to i 5.1 tylko wezmie. Podstawowy serwis robie sam,oleje,klocki,filtry,drobne naprawy wiec nie ma tragedii.
Dodane
10 lat temu
5,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Ze względu na platformę Vectry C nie ma problemu z dostępem części czy to silnikowych czy to zawieszeniowych. Silnik mieści zaledwie 4,3 litra oleju więc jego wymiana nie będzie droga. Ogólnie nie trzeba obawiać się Saaba w wersji z silnikiem diesla.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Przy mieszanej jeździe mieści się w granicach 6-7 litrów. Wg mnie to świetny wynik. Tyle potrafią palić auta z 2 razy słabszymi silnikami benzynowymi. Na długiej trasie bez problemów można się zmieścić w 6 litrach.
Dodane
13 lat temu
3,0
~Roslina
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Nie ma tragedii, ale w przypadku typowych usterek towarzyszących modelowi (jak szybko zużywający się mechanizm wycieraczek), jest stosunkowo drogo. Części eksploatacyjne porównywalne z innymi markami.
Dodane
11 lat temu
4,0
~MedicalDivision
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Naprawy silnika: koszty raczej na normalnym poziomie. Filtry tanie. Ogólnie bardzo dobrze. Najgorzej z elektroniką.. ale ja na szczęście nic nie naprawiałem!
Dodane
11 lat temu
4,0
~Kooem
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Zużycie paliwa jest okej, jak ktoś się chce stołować w ASO to koszty mogą zaboleć. Ale dla chcącego nic trudnego, nie tylko z ASO człowiek żyje...
Dodane
15 lat temu
5,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Koszty są śmiesznie niskie przez fakt że samochód większość części dzieli z Vectrą C, Alfą 159 oraz bodajże Fiatem Croma.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~stefafan
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
super ja osiagi silnika na trasie przy normalnej jedzie udalo mi sie zejsc do 5.8 litra...max w miescie 7.5 doskonale
Dodane
15 lat temu
5,0
~SAAB:):):):)
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
w mieście około 9l; w cyklu miesznym z tym że wiekszość drogi to autostrada (prędkodkość 180km/h) 6,6l - rewelacja.
Dodane
19 lat temu
Usterki
Saab 9-3 II
Liczba wpisów:
32
Saab 9-3 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
brak reakcji przycisków na kierownicy
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
Zobacz więcej
usterek
4,0
~Arkadiusz Sawicki
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
narazie duzych wydatkow nie mialem a jesli cos jest duzooooo zamiennikow i w rozsadnych cenach
Dodane
9 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
4,1 (34 oceny)
Wybierz inny silnik
1.8 122 KM
1.8t 150 KM
1.8t BioPower 175 KM
1.9 TiD 120 KM
1.9 TiDS 150 KM
1.9 TTiD PF 130 KM
1.9 TTiD PF 160 KM
1.9 TTiD PF 180 KM
2.0 T BioPower 200 KM
2.0 Turbo 210 KM
2.0 Turbo 220 KM
2.0 Turbo BioPower 210 KM
2.0t 150 KM
2.0t 163 KM
2.0t 175 KM
2.0t BioPower 175 KM
2.0t BioPower 200 KM
2.2 TiD 125 KM
2.8 i V6 24V 255 KM
2.8 i V6 24V 280 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-3 w pigułce
Saab 9-3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-3
Dane techniczne
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Opinie
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Usterki
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Publikacje
Saab 9-3
Newsy
Saab 9-3
Galerie
Saab 9-3
Nasze pomiary
Saab 9-3
Filmy
Saab 9-3
Ogłoszenia
Saab 9-3
Ceny aut używanych
Saab 9-3
Dziennik kosztów
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-3 II SportSedan
Dane techniczne
292 raporty
zużycia paliwa
10 ogłoszeń
używanych
26 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy