Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi (167) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 128 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dedis
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Tu chyba największe rozczarowanie. Na 225/40R18 czuć każdą najmniejszą dziurkę, ale nawet na tych kołach ukł. kierowniczy jest bardzo średni. Daleko mu do hondy, mazdy, czy niektórych fordów nawet w wersjach rodzinnych. Fakt, że na takich kapciach jest bardzo stabilny w zakrętach i można je robić z większymi prędkościami niż \"zwykłymi\" wersjami, ale brakuje zwinności i precyzji. Na 205/55R16 ma się wrażenie że zawieszenie jest takie samo jak...
4,0
~Piotrek
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Tu dam bardzo wysoką notę. Zawieszenie jest średnio twarde i nie buja, a wielowahacz z tyłu jest po prostu super. Na dodatek dobrze trzyma na zakrętach i jest ogólnie bezawaryjne. Na naszych dziurawych drogach wystarczy co jakiś czas łączniki stabilizatora wymienić za 200 zł i to tyle. Wspomaganie kierownicy jest elektryczne i jak dla mnie w sam raz. Czasami tylko wolałbym jeszcze trochę większe wzmocnienie. Octavia ma świetne hamulce. 4...
4,0
~Maly175
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Bardzo dobrze trzyma sie drogi szczególnie na 225/40/18 kołach. Jest mało komfortowy na dziurawych drogach ,trzeba uwazac na felgi szczegolnie na wystajace studzienki bądz zapadniete oraz dziury w jezdni. 225/45/17 troche bardziej komfortowe choć dziury nie są wiele bardziej dla nich łaskawsze. Na rónej nawierzchi auto jest jak przyklejone,pewnie trzyma sie na zakretach mniej komfortowe jest jesli na poprzeczne garby dziury,sprawia wrazenie...
3,0
~Andi
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Dobre wybieranie nierówności i w miarę wysoko zawieszona, zwrotna i poręczna w mieście ale ma krótki rozstaw osi więc na fałdach ciągle się buja. To samo przy hamowaniu i przyspieszaniu - raz nurkuje, raz podnosi maskę do góry przy byle dodaniu gazu. To męczy zwłaszcza nocą bo światla świecą to w ziemię, to w niebo. Przy dużych szybkościach trzeba cały czas korygować tor jazdy. Jak mijam TIRa to najpierw odpycha przód potem tył i znowu auto...
5,0
~KubaK
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Auto świetnie trzyma się drogi. Wielowahaczowe zawieszenie dobrze wybiera nierówności na polskich szosach i jest stosunkowo ciche. Przy dużych prędkościach autostradowych samochód zachowuje się stabilnie. Pozytywnie zaskoczył mnie promień skrętu który pozwala na bardzo ciasne manewry na parkingu mimo długości samochodu. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i nie ma żadnych luzów. Siła elektrycznego wspomagania układu kierowniczego jest...
4,0
~machalny
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Mysle, ze jest w porzadku...auto jest duze i przy duzych predkosciach rzuca nim na zakretach, dziury wybiera calkiem niezle...bez szalu ale jest dobrze. Uklad hamulcowy - wszystko w porzadku, ale problemem dla mnie jest to, ze na postoju (zanim odpali sie silnik) hamulce bardzo slabo lapia, co czesto konczy sie np. zjazdem z gorki. Nie wiem czy to norma czy wina swiezo wymienionych tarczy i klockow, ktore \"tylko\" potrzebuja dotarcia, ale juz...
3,0
~Jersey
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Nie zachwyca mnie wcale. Niby wielowachacz a jedzie sie jak deską do prasowania zero jakich kolwiek emocji, dosyć głośno pracuje wszystko słychać, ale nie tak jakby miało sie coś rozlecieć ale potpostu zwykła nie wyciszna praca zawieszenia. Bardzo słabe sprężyny z tylu ,ładowność to 550 kg a po załadowaniu 300kg auto już siedzi na asfalcie, zgłosiłem fakt i wymieniono sprężyny na gwarancji, ale nic to nie pomogło nadal są liche.
5,0
~szczurens@poczta.fm
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tylko wymienione gumki (ale jeszcze na gwarancji ok. 100 tys. km przebiegu) z przodu. Amortyzatory przód sprawność ok. 56% tył 65%. W Octavii I wymieniałem amory z tyłu co 50 tys. km. Dwójka jest też twardsza od jedynki. Dwójka trzyma się drogi jak przyklejona, nie ma efektu "myszkowania" tak jak w jedynce. W razie czego ESP poprawia błędy kierowcy ale ingeruje na szczęście stosunkowo późno, Małe przechyły w zakrętach.
4,0
~Z. M
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
dobrze radzi sobie zawieszenie z naszymi dziurami. Dopiero przy wiekszej predkosci, na rozciagnietej nierównosci samochodem potrafi mocniej bujnac.Podczas pokonywania zakrętów auto ma tędęcje do podsterownośći.Jakie by nie bylo zawieszenie, nie jest to auto sportowe i ma do tego pelne prawo. złą cech natomiast jest jego trwałość niedaje rady w PL sypie się zamieniki bardzo drogie
3,0
~cuba.cuba@wp.pl
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
tu na minus, nie wiem czy to wina mojego modelu, ale samochód waży 1330 kg, kombi, a jak jadę nim 140- 160km/h czuję strach. Lata po trasie jak komarek. Lekki podmuch przy mijaniu tira rzuca go na bok. W porównaniu do Golfa, który jest hatchbackiem i waży tylko 1250kg nie ma porównania, był przyklejony jak czołg. Poza tym dupa za nisko mu siedzi, ciągle o coś zawadzam i wygląda to kiepsko.
Skoda Octavia II Kombi