Szukaj

Lista ocen Skoda Superb III Liftback Facelifting (14) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Waldemar
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TDI SCR 200KM 147kW
Coś tłucze w przednim zawieszeniu - ale ASO mówi, że OK. Można oczywiście wymienić całe podwozie. 4x4 jest ok zimą na śniegu. Układ kierowniczy tylko w sportowym ustawieniu - co 50 kkm do wymiany kierownica wielofunkcyjna. Ogrzewanie i parę przycisków sieje błędy na desce z "miłym" powiadomieniem kierowcy "BUUUM - ACC niedostępny". I tak co kilka sekund... Za chwilę będę miał już 3. kierownicę - czas oczekiwania ponad miesiąc(!). A auto...
4,0
~Kemot
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Auto sprawuje się w tym zakresie poprawnie (na pewno niż Opel Onsignia, Peugeot 508 czy Renault Talisman). Jednak w zakręty nieco pewniej wchodzi się Giulią czy KIA Stinger, nie mówiąc o BMW. Zawieszenie jest średnie. W trybach normal i comfort buja autem na nierównościach, co wcale nie poprawia komfortu jazdy. W trybie sport jest ok, ale z kolei nie nadaje się do jazdy po dziurawych drogach. Ogólnie daję 4/5, bo w tej cenie i tak trudno o...
4,0
~Łukasz
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Samochód zbudowany na mocno rozciągniętej platformie i to jest odczuwalne w pracy zawieszenia - zwłaszcza przy załadowanym bagażniku i/lub komplecie pasażerów. Jest kilka samochodów w tej klasie, które jeżdżą lepiej - Mondeo, Insignia, Mazda 6, itd... Jeździ podobnie do Passata. Trakcja jest wyraźnie lepsza w wersji z napędem na 4 koła, hamulce OK.
1,0
~Paweł
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
I tu jest totalny dramat jak dla mnie. Auto ma chorobę morską. Buja niemiłosiernie. Na poprzecznych nierównościach hałas jakby zawieszenie miało 300 000 km przebiegu. Koła 17 i wąskie opony 215 też robią złą robotę. Przy wyższych prędkościach na autostradzie trzeba być bardzo czujnym. Lata na boki jak niewierna żona.
5,0
~Wojtek
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Mam progresywny układ kierowniczy i adaptacyjne zawieszenie. Świetnie wybiera nierówności, szczególnie czuć to przy podjeździe pod światła, gdy nawierzchnia to "tarka". Przy poprzecznych nierównościach głośne. Z racji długości można odnieść wrażenie że autem buja "przód tył".
5,0
~tomimal
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Komfortowo resorowany a jednocześnie pewnie prowadzący nawet w ciasnych zakrętach, stabilny w każdym zakresie prędkości. Mimo kół 16cali i wysokiego profilu opony stabilny. Pewne prowadzenie również z większym obciążeniem. Trasa nawet 1 000 kil. bez zmęczenia.
5,0
~Łukasz
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Samochód w tej wersji nie nadaje się do szybkiego pokonywania zakrętów. Czuć masę w szybkich zakrętach oraz ma tendencję do kładzenia się w zakrętach. Idealnie nadaje się do podróżowania nawet po naszych Polskich drogach krajowych a na autostradach to wiadomo.......BAJKA
5,0
~Kris
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Samochód pewnie się prowadzi i dobrze trzyma się drogi. Na nierównościach dobrze wybiera.
4,0
~DDz
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Jestem zadowolony z komfortu jazdy. Po prostu- nic więcej dodać się nie da. Jest do bólu poprawnie.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb III Liftback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
5,1
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Adam
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Wiem że to ogromne auto jednak prowadzi się wyjątkowo slabo nie wyczuwalny układ kierowniczy .
Skoda Superb III Liftback Facelifting