Szukaj

Lista ocen Subaru Levorg Kombi (18) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~xemir
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Chciałem automatyczną skrzynię, na to absolutnie nie chciała zgodzić się żona - ostatecznie sama się przekonała. CVT na pewno nie jest "samym złem" jak to niektórzy twierdzą, ale też nie jest to DSG, czy też inna dwu-sprzęgłowa skrzynia. Zachowuje się nieco "normalniej" od CVT np. Toyoty, która potrafi wyć. Tutaj mamy 6 wirtualnych biegów z manetkami, nie mniej nadal jest to CVT. "Biegi" zmieniane są...
3,0
~kw
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Sprawnie i szybko zmienia biegi, a co więcej, prawie nie czuć tych zmian (szczególnie w przypadku skrzyń 8 i więcej biegowych zmiany, a co gorsza szybkie redukcje mogą być bardzo irytujące - zarówno dźwiękowo jak i w kontekście szarpania). Niestety, choć obroty rosną (nie jak w klasycznym CVT), to czuć, że są sztucznie ustawianie i brakuje pełnej kontroli nad nimi (co daje tak naprawdę tylko skrzynia manualna).
5,0
~cinor
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Tryb manualny dość sprawny, hamowanie silnikiem bezproblemowe. Ma lekkie opóźnienie przy starcie z zatrzymania, jak każdy przeciętny automat. Niestety nawet DSG na to cierpi. Próbuje oszczędzać paliwo, mam wrażenie, że przy manualnej skrzyni, spalanie byłoby jeszcze wyższe. System start&stop nie przeszkadza szczególnie, samochód jest przygotowany do startu, bardzo mała zwłoka po odpaleniu silnika.
5,0
~Grzesiek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
CVT radzi sobie, przeciętnie w wersi pełni automatycznej, daleko mu do DSG z Passata. Trochę za długo myśli przy kick-down'ie (szczególnie w trybie "I"). Za to w trybie manualnym (łopatki), wirtualne biegi działają świetnie, szczególnie przydatne na górskich krętych drogach, gdzie trzeba utrzymywać wyższe obroty i dohamowywać silnikiem.
4,0
~r.
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
CVT czyli wyj skrzynio, wyj. Czujesz się jakbyś jeździł Toyotą, nie pomaga żadne markowanie stopni skrzyni. Skrzynia po prostu wyje. Ja tam się przyzwyczaiłem po Outbacku, ale jeżdzę firmową Octavią w DSG, wcześniej Volvo na Geartronic i CVT to relikt przeszłości. Na plus, że pancerna i bezobsługowa.
4,0
~Piotr
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
W trybie "I" dosyć późno reaguje na pedał gazu. W trybie "S" jest całkiem nieźle jak na rodzinne kombi. Warto zwrócić uwagę na dziwne zachowanie wirtualnego biegu przy wyższych prędkościach - następuje drobne wrażenie "redukcji" biegu, pomimo jednostajnego trzymania gazu w tej samej pozycji
5,0
~Maciek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
To mój pierwszy samochód z automatem, ale już mi się podoba! Skrzynia CVT bezszelestnie i bez najmniejszych szarpnięć zmienia biegi. Istnieje możliwość wyboru 2ch trybów jej pracy - "Inteligent" i "Sport" oraz przejście w całkowicie manualny tryb pracy (łopatki przy kierownicy).
5,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Początkowo wydawało mi się, że skrzynia nie pozwala jeździć autem dynamicznie. Byłem w błędzie: auto śmiga jak oszalałe ale trzeba pamiętać aby używać trybu sport. Dynamiczna jazda ze skrzynią w normalnym trybie sprawia, że auto więcej pali i się po prostu męczy.
3,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Niestety trzeb zaakceptować ten wynalazek i się po prostu przyzwyczaić ponieważ innej opcji nie ma. Przypuszczam, że z normalną skrzynią paliłby 1L/100km mniej. Do normalnego przemieszczania się jest ok natomiast trochę zabija sportowe aspiracje auta.
Dziennik kosztów dla Subaru Levorg Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~kowal
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
nie ma szarpnięć, płynnie zmienia biegi, ale jeśli myślisz o szybkim opuszczeniu skrzyżowania lub wyprzedzeniu to naciśnij pedał gazu kilka sekund wcześniej bo ma strasznie opóźnioną reakcje! Magiczny przycisk "sport" niewiele zmienia w tej kwestii
Subaru Levorg Kombi