Szukaj

Lista ocen Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW 1998-2005 (24) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~barbarez
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Miło mruczy, leję mu 5w40 Total Quartz, zużycie oleju ok. 0,3 L/1000 km (cieknie miska i uszczelnienie wał korbowy/skrzynia). 5Kkm zaaplikowałem prewencyjnie ceramizer CS przed zimą, gdyż auto było sprowadzone prze poprzedniego właściciela z Niemiec, więc realny przebieg może wynosić ~500000km. Świece prewencyjnie co 20 Kkm, stan oleju sprawdzam co tydzień. Serwis LPG co 10Kkm. Ostatnio moc lekko spadła - sprawdzajcie wiskosę wenstylatora...
5,0
~cokx@wp.pl
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Silnik można by rzec, że przyzwoity. Mój samochód podczas kupna miał mieć około 110 tyś, a po niespełna roku przypadkiem w papierach znalazłem duński kwit na przegląd przy 175 tyś!!!! (Ku....mac,my Polacy dziwimy się cała Europa na kiwa, co tu się dziwić jak my samy się ...) Ok, ale wracamy do silnika. Dziś ma już 200tyś, zero wycieków, praca normalna, od roku jeżdżę na gazie. Silnik ma ciut za małą moc, ale można się przyzwyczaić.
4,0
~gwito
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Silnik 2.0 Pb to najbezpieczniejszy wybor w paronastoletnim egzemplarzu. Kultura pracy przecietna i duzo mu tu brakuje do 2.0 hondy. Ale jest prosty, nie psuje sie, rozrzad na lancuchu wytrzymuje 300 000 km. W przeciwienstwie do HDI ma wystarczajaco duzo mocy zeby jezdzic tym autem po asfalcie a jednoczesnie nie jest tak kaprysny i ciezki jak silniki v6 ktory wymaga wiekszej troskliwosci. Zdroworozsadkowy wybor
3,0
~fan japońskiej mototechniki
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Za słaby do tego modelu , brak mocy wyczuwalny zwłaszcza po włączeniu klimy i nawet lekkim wzniesieniu .Żeby jechać trzeba kręcić wysokie obroty a to zwieksza zużycie paliwa .Problem tkwi chyba w zaprogramowaniu przebiegu krzywych momentu obrotowego i mocy .Konkurencja radzi sobie lepiej przy tych parametrach .Dla potencjalnych nabywców sugerowałbym odbycie konkretnej jazdy próbnej .
3,0
~nicoz
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Silnik jest jedyną w miarę pozytywną częścią tego samochodu. Jest elastyczny i oferuje względnie dobrą kulturę pracy. Ma dwie główne wady : hydrauliczne popychacze, które ulegają awariom (kosztowna naprawa) oraz elektryczna przepustnica, również awaryjna i w dodatku działająca z opóźnieniem, co fatalnie wpływa na komfort prowadzenia.
1,0
~pakom@poczta.onet.pl
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
silnik za slaby do takiego auta, zarowno w terenie jak i asfalt. Tak samo w starej wersji jak i nowej, ale coz ...za ta cene. Cos za cos
4,0
~Krzysiek
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Kultura pracy bardzo dobra, elastyczność tak sobie, przyśpieszenie słabo. Jak to jak to japończyk \"ożywa\" powyżej 3,5 tyś obrotów.
3,0
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Praca silnika Ok. Wada po 100 tys . bierze olej i to bardzo dużo !! , to jedyna wada , reszta samochodu sprawuje się super.
4,0
~pandan
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
mało elastyczny , duże spalanie (12-13l/100km) , na jałowym chodzi cicho i równo . Moc czuć dopiero przy 4 tys. obrotów
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Zobacz dzienniki
3,0
~J.K
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Głośny zwłaszcza przy obrotach powyżej 3000 /> 100km/h na 5 bieg./ ,a także przez pierwsze pare minut po rozruchu zimnego
Suzuki Grand Vitara I Standard