Szukaj

Lista ocen Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW 1998-2005 (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~nicoz
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Słabo. Przedni dyferencjał jest bardzo delikatny i ulega zniszczeniu przy przy pierwszym poważniejszym obciążeniu. Rozsypują się łożyska w tylnym dyfrze (drogie części i wymiana). Wały napędowe wchodzą prosto do reduktora - brak normalnych flansz. Dzięki temu zużycie się wieloklina wału, czy panewki w reduktorze = wymiana wszystkiego (naprawa nieopłacalna). Samochód prowadzi się źle. Mam nowe wszystkie amortyzatory (markowe, dobre, geometria...
4,0
~gwito
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Sztywno na asfalcie na plus ale tez sztywno w terenie na minus. To auto sie nie krzyzyje na dziurach i trzeba przerabiac zawieszenie jak sie chce tym zjechac na bezdroza. Zawias jak na auto z rama jest calkiem spoko do codziennej eksploatacji a to glownie za sprawa rozwiazania przedniego mostu ktory nie jest sztywny jak tyl. Czesci eksploatacyjne tanie: laczniki po 25 pln, wachacze kompletne 200 pln +, amory od 200 pln Lift zawieszenia...
4,0
~cokx@wp.pl
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Jeżdżę dużo po lesie i szutrze. Autko spisuje się świetnie. Gorzej już na jezdni. Na koleinach potrafi przestawić samochód i go poprowadzić w kierunku inny niż zamierza kierowca. Ja nauczyłem się nią jeździć i na kiepskich drogach nie przekraczam 90. Wtedy jest OK. Należy uważać na ostrych zakrętach!!!!
3,0
~pakom@poczta.onet.pl
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
za ta cene nie mozna wymagac za wiele, ale ani teren, ani asfalt. 3 razy zwiesila mi sie na bok i kicha. Brak blokady tylnego mostu i z zaspy snieznej nie wyjedziesz bez pomocy. Mogli chociaz to dozucic. W Subaru jest
1,0
~benek
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
TRAGEDIA WSZYSTKIE SAMOCHODY MAJĄ WADĘ FABRYCZNĄ A MIANOWICIE MOCOWANIE UCHWYTÓW GUM DRĄŻKA STABILIZATORA -leje się tam woda z klimatyzacji,śruby korodują i urywają się.
4,0
~barbarez
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Coż, układ kierowniczy na asfalcie żyje własnym życiem, ale za to w terenie można docenić swoistą lekkość bytu. Można kręcić małym palcem u stopy.
4,0
~mi007@op.pl
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Na asfalcie przyzwoite, lubi lekko zarzucic jesli na szybko pokonywanym zakrecie natrafimy na przeszkodę poprzeczną. W terenie REWELACJA
4,0
~Krzysiek
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
hmm, tu jest tak: w trasę to nie bardzo się nadaje, po mieście jest lepiej , ale na gruntowych drogach jest super dlatego tak oceniam
3,0
~Adrian
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Konstrukcja ramowa - samochód podskakuje na nierównościach, na koleinach potrafi przestawić nawet o pół metra.

Suzuki Grand Vitara I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~RaV
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
dobrze na trasie, twarde zawieszenie ułatwia szubkie pokonywanie zakrętów...w mieście troszke podskakuje, teren bardzo dobrze
Suzuki Grand Vitara I Standard