Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW 2004-2010 (95) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~pismak
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
odparowywanie przedniej szyby to kompromitacja. Kiedy powiedziałem o tym w serwisie usłyszałem, że w autach z klimą tak już jest. owszem, kiedy włączam klimę odparowuje bardzo szybko, ale to oznacza, że przy padającym deszczu trzeba cały czas jechać z włączoną klimą. Druga sprawa to ogrzewanie przedniej szyby. Wystarczy 5 stopni mrozu, aby nawiew ciepłego powietrza nie radził sobie z odmrożeniem szyby. W tym temacie wiele tłumaczy fakt, że...
4,0
~KBSP
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Będąca na wyposarzeniu klimatyzacja doskonale sie sprawdza, problemem jest tylko słyszalny moment jej załączania się (słychać trzask sprzęgła spręrzarki) oraz odczuwalny spadek wydajności podczas postoju. Nawiewy działaja sprawnie i wydajnie niezależnie od prędkości jazdy, oznacza to jednak, iz po wyłączeniu nawiewu nawet podczas jazdy robi sie duszno. Nie polecam otwierania podczas jazdy tylnych szyb, gdyż dochodzi do jakiegoś sprzężenia fal...
4,0
~adam1984
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Ogrzewanie wnętrza idealne. Klimę też już sprawdzałem i chłodzi bez zarzutu. Nieprzemyślanym rozwiązaniem jest nierozdzielenie ogrzewania lusterek od tylnej szyby. Jeśli ktoś nie garażuje auta i codziennie ma problem z zamarzniętymi lusterkami nie odczuje tego ale dla mnie to jednak problem gdyż mi lusterka nie zamarzają a tylna szyba z racji konstrukcji auta często podczas jazdy. Efekt - ogrzewanie wyłącza się zbyt szybko z powodu już...
3,0
~Ericson
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Silnik szybko nabiera temperatury, po 2 km w lecie a 4 w zimie wskazówka temp cieczy jest na środku pola - co pozwala szybko rozpocząć grzanie. Niestety nawiew na szybę przednią jest słaby i często trzeba sobie pomagać klimatyzacją żeby usunąć wilgoć podczs wiosny lub jesieni. Niestety w żadnej wersji wyposażenia nie ma elektrycznego podgrzewania szyby przedniej.
5,0
~Sunshine
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Samochód jest mały, więc jego schłodzenie lub ogrzanie nie zajmuje dużo czasu. Klimatyzacja jest błogosławieństwem i warto dbać o jej stan, bo często będziemy jej potrzebować. W upalne dni to oczywiste, ponadto podczas dużej wilgotności (deszcz), sama wentylacja nie da rady z zaparowanymi szybami, a po włączeniu klimatyzacji wszelkie zaparowania znikają w mgnieniu oka.
4,0
~rks
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Tutaj też należałoby dać ocenę 3+. Ogrzewanie w zasadzie na 5, silnik się baaardzo szybko nagrzewa, nawet przy mrozach po -20*C. Najgorzej jest z przednią szybą, potrafi czasem parować w górnych rogach szyby i trzeba się ratować wtedy klimą do odparowania. Winię za to złe rozmieszczenie otworów do wentylacji przedniej szyby.
4,0
~Kilvov@interia.pl
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Nie da się zamknąć środkowych nawiewów! Jak mnie to masakrycznie denerwuje! Szczególnie dla tego, że nie da się ich ustawić wysoko do góry, aby nie chłód nie leciał bezpośrednio na ręce czy twarz :/ Boczne nawiewy w porządku, szybko rozwiewają mgłę na szybach. Ciepło i zimno, wszystko kiedy tego potrzebujemy.
3,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
połączenie letniej temperatury i deszczu powoduje straszne parowanie wnętrza. Nawiew (nawet wyłącznie na szybę) nie daje rady bez pomocy klimatyzacji. Mógłby trochę lepiej grzać (np. w seicento czy fabii wydajność ogrzewania jest bez porównania lepsza). Klimatyzacja ok.
4,0
~Damian
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Tutaj nie ma większych problemów. Jest poprawnie. Latem klimatyzacja chłodzi w wystarczający jak dla mnie stopniu. W ekstremalnych upałach wystarczy zwiększyć moc nawiewu i jest ok. Natomiast zimą silnik szybko się nagrzewa i jest ciepło w środku.
4,0
~croft
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Dla mnie jest więcej niż ok - podgrzewane fotele, podgrzewane lusterka, klima "ręczna" to na takie autko całkiem sporo. Jednak dla nie lubiących kręcić wysoko silnika - jazda z klimą na wyższych pozycjach wentylatora - objawi się zauważalnym spadkiem mocy.
Suzuki Swift IV Hatchback 5d