Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mortassi
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Nie mam zastrzeżeń do układu kierowniczego, zawieszenie jest dość trwałe - od 100 000km jedyne co wymagało ingerencji to łożysko amortyzatora oraz łącznik stabilizatora. Łączny koszt 400zł. Jeśli chodzi o komfort zawieszenia - nie ma szału, zdecydowanie mocniej czuć nierówności w porównaniu z np. Audi A3 8P (podobna klasa). Jedna uwaga - jeśli ktoś planuje coś cięższego w bagażniku - tylne zawieszenie jest miękkie i wystarczy kilka paczek...
Dodane 8 miesięcy temu
3,0
~Jan
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Prowadzi się poprawnie. Nierówności wybiera tak sobie. Przy 190 000 km przebiegu wszystkie tuleje w wahaczach były do wymiany. Objawiało się to "bujaniem" w szybkich, lewych zakrętach (padła tuleja w prawym, krótkim wahaczu z tyłu) Większość części dostępna od ręki, ale niektóre (wahacz tylny, wzdłużny) okazały się rarytasami, dostępnymi tylko w ASO za ponad 1000 zł za sztukę.
Dodane ponad rok temu
5,0
~jamez
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Całkiem sprawny. Może drażnić elektryczne wspomaganie. Jednak kierownica kręci się lekko. Zakręty... no cóż - wyważona jest nieźle, może to kwestia nisko umieszczonych baterii... w zakręty wchodzi jak motorówka (składa się w stonę zakrętu, a nie odwrotnie). Może to subiektywne odczucie, w porównaniu do ciężkiego audi...
Dodane 10 lat temu
4,0
~Boguś
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Ani szczególnie dobry, ani zły. Pozwala się przemieszczać i wybacza sporo błędów. Sprawia wrażenie bezpiecznego. Układ kierowniczy dośc precyzyjny, nierówności w większości przypadków wybierane są niezauważalnie. Uwzględniając osiągi tego silnika jest naprawdę ok.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Zawieszenie sprężyste, komfortowe, nadwozie się nadmiernie nie przechyla. Nie mam uwag. Jest proste w budowie, nie będzie więc kosztowne w naprawach. Całościowo układ jezdny oceniam pozytywnie, mimo że jego wygłuszenie pozostawia wiele do życzenia.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Na początku problem z ciśnieniem w 1 kole, co chwilę aktywował się czujnik. Okazało się ze nowa opona mila mikro dziurę. Teraz jest Ok. Kola zimowe bez czujników. Informacja o spadku ciśnienia świeci się non-stop.
Dodane 8 lat temu
4,0
~Slavo
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Zawieszenie ciężko mi ocenić. Od początku wnerwia tłukące na dziurach tylnie zawieszenie. Przy obciążeniu auta bardzo szybko siada tył. Samo prowadzenie jest poprawne. Skrzypienie w zawieszeniu na nierównościach jest potworne.
Dodane 9 lat temu
4,0
~Bounty
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Samochód po prostu jeździ. Nie jest to gokart, nie zagwarantuje emocji i mega przyczepności. Jest do znudzenia przewidywalny i bezpieczny. Dla normalnego kierowcy jest ok. Jak chcesz poszaleć szukaj w innym salonie.
Dodane 9 lat temu
4,0
~Pawelmor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Sprawny mały promień skrętu wszytko lekko chodzi nie ma o czym rozmawiać poprostu wszytko jak to w toyotach wszystko działa jak powinno. 4 za to ze przy szybszym wejściu w zakręt robi się trochę niestabilne.
Dodane 8 lat temu
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,2
l/100km
7,1
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Szymon M.
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Układ jezdny wzbudza zaufanie, jest precyzyjny, droga jest wyraźnie wyczuwalna, pojazd poprawnie reaguje na polecenia wydawane przez kierownicę. Żadnych zastrzeżeń!
Dodane 4 lata temu
Toyota Auris II Touring Sports

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów