Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V (254) - Silnik

Na liście zabraknie 191 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
[email protected]
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Toyota Carina V
silnik przy przebiegu 273 tys (120 tyś mojego użytkowania od 3,5 roku)bez zadnych usterek, do tego stopnia ze od wymiany do wymiany oleju nie trzeba zagladac pod maske i wyciagac bagnetu aby z niepewnoscia sprawdzac czy jest olej czy juz go nie ma. Jezeli troche zadba sie o to autko ( reglarne wymiany filtrow oleju itd ) odwdzieczy sie niezawodnoscia a jedyne koszty jakie sie ponosi to te na stacji benzynowej podczas tankowania - co tez mile...
4,0
[email protected]
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Toyota Carina V
Silnik chodzi bardzo równo odpala bez najmniejszych problemów, na niskich obrotach może mało elastyczny, ale później jest już tylko lepiej! od 4500 RMP wstępuje w niego diabeł! Zapala się kontrolka od mniej ekonomicznej jazdy a komputer zmienia dawkę paliwa dzięki czemu auto przyśpiesza i wyprzedza bez najmniejszych problemów. Z mankamentów to mój egzemplarz niestety przegrzał się z powodu jazdy bez wody w chłodnicy i uszczelniacze zaworowe +...
5,0
~Jasiu, wielki fan Toyoty.
Hatchback 1.8 i 16V 107KM 79kW
Toyota Carina V
Ten motor jest wspaniały. 7a-fe jest bardzo dynamiczny jeżeli jedziemy przy zapalonym napisie ECONOMY pod obrotomierzem. W tym czasie wyniki spalania są rewelacyjnie niskie, nawet poniżej 6 l na 100 km. Jeżeli jednak mamy ochotę podnieść sobie poziom adrenaliny i drastycznie przyśpieszyć np. w celu wyprzedzenia wystarczy zredukować bieg i przekroczyć 3,5 tys obrotów. Gaśnie system ECONOMY. W tym momencie samochód mknie do przodu jak rakieta....
5,0
~ŁukaszK
Hatchback 1.8 i 16V 107KM 79kW
Toyota Carina V
Świetne auto. Czynności serwisowe jak na razie ograniczają się wymiany części eksploatacyjnych. W ciągu 11 lat eksploatacji popsuła się sonda lambda, czujnik ABS i ..... tyle. Sprzęgło faktycznie głośno chodzi ale wymiana nie ma sensu - pojeździ trochę ok i znowu piszczy. Ale można tak opanować sprzęgło, że problem nie występuje. Plastiki marnej jakości - trzeszczą. Welurowa tapicerka - bardzo trwała. Ogólnie auto warte polecenia. Znalazłem...
5,0
~Uncle_t
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Toyota Carina V
Silnik jest największym plusem tego auta. Moc 133KM w 100 % wystarczy. Poniżej 10s do 100km/h i prędkości powyżej 200 km/h, a przy tym spalanie w granicy 10l/100km, to moim zdaniem bardzo dobry wynik. Wiadomo, że jeżeli po mieście, będziecie jeździc non stop z gazem wciśniętym do końca i każde skrzyżowanie będziecie traktowac jak wyścigi na cwiartkę, to spalanie będzie większe, ale wtedy i tak nie powinno przekroczyc 12-13l. Mój egzemplarz ma...
5,0
~Felicjaneusz
Hatchback 2.0 TD 83KM 61kW
Toyota Carina V
Wczesniej jezdzilem volvo v70 z silnikiem VW 2.5tdi 140km i przesiadlem sie w klekota z 83 konmi. Odczuwalna roznica w mocy jest ale wcale nie rzucajaca na kolana. Za to roznica w ilosci napraw to minus nieskonczonosc. Poprzednim autem za duzo sie nie najezdzilem bo zazwyczaj stalo w naprawie albo unieruchomione na skutek zbyt niskiej temperatury (-5 st. unieszkodliwia calkowicie niemiecka mysl techniczna!!) Toyotka zapala bez zajakniecia przy...
4,0
~jakub
Sedan 1.6 i 16V 99KM 73kW
Toyota Carina V
Sinik ok, chociaż przepalił mi się czujnik tlenu, a ponieważ jest to odmiana lean burn to koszt jego zakupu sięga ok 2000 zł. Jeżdzę na gazie więc, teoretycznie większe zużycie benzyny jest nieodczuwalne. Radzę zwrócić uwagę przy zakupie, czy nie jest to odmiana (paliwooszczędna)lean burn, gdyż koszty sondy są wtedy znaczne. Oczywiście można też jeździć z przepaloną, ale jeśli jeździ się na benzynie to wtedy pali jej więcej z ponieważ przy...
4,0
~Michał, [email protected] kom. 606962231
Kombi 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Toyota Carina V
Pomimo dużego przebiegu silnik pracuje b. dobrze choć nie rewelacyjnie. Jak jest zimny trochę ciężko pali ale potem to już bajka! 107 KM czyć doskonale! Auto jest dynamiczne i szybko wchodzi w obroty. jak na e wagę myślę, że jest wystarczająca moć choć tej nigdy za wiele... :) Używam oleju syntetycznego mobil1 i steirdzam, że od wymiany do wymiany (10 tyś km) nie potrzeba go dolewać! Odczuwam nieznaczny spadek mocy na LPG ale to chyba...
5,0
~pol
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Toyota Carina V
Momentami wydaje się ospała, ale można ją przeciągnąć na obrotach i robi się elegancko. Bieg V jest elastyczny i nie trzeba redukować. Max 200 km/h budzi respekt na trasie wśród tych maleństw z większymi motorkami które tak często lubią się ścigać po mieście. Nawet jak silniki pozwoliłyby im na większe prędkości to cała reszta się trzęsie. W toyotce tego problemu nie ma. masa przy 200 przykleja się do asfaltu i o trzęsieniu nie ma mowy.
5,0
~faworyt
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Toyota Carina V
Silnik dynamiczny,w miare elastyczny i o niskim jak na ta pojemnosc zuzyciu paliwa.Predkosc max.osyluje w granicach 220-225km/h(autostrada),a przyspieszenie 9sek do 100km/h( w moim przypadku ponizej 9sek).Auto ma ponadprzecietna dynamike przy swych gabarytach,gdyz ma niewysoka mase wlasna( 1190kg),zgrany silnik ze skrzynia biegów potrafi dostarczyc milych wrazen.Kto jechal to wie,ze np.Honda Accord 2.0 z tego rocznika niema co szukac obok :)
Toyota Carina V