Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla XII TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2022 (14) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej_28
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Ja jestem przyzwyczajony do systemu hybrydowego uzywanego nie tylko w Toyotach lecz tez w Lexusach; i jak zawsze to moze nie jest idealna przekladnia na dlugie trasy. Ale sie odwdziecza w miescie i jak sie plynnie przyspiesza. Bardzo polecam spobowac tym samochodem przyspieszac wmiare dynamicznie do limitu predkosci i potem puscic i delikatnie ponownie nadusic gas. W ten sposób udalo mi sie wiele razy wymusic prace silnika elektrycnego, a za...
5,0
~Greg
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Wbrew wielu negatywnym komentarzom, jestem wielkim zwolennikiem skrzyni e-CVT. Owszem silnik pracuje głośniej, ale tylko przy bardzo dynamicznym wyprzedzaniu. Dźwięk jaki z niego się wtedy wydobywa jest dla mnie rasowy. Nie jest to żadne wycie. Skrzynia pracuje bardzo płynnie, a ponieważ nie musi szukać właściwych przełożeń, silnik natychmiast wchodzi na wymagane obroty. Uważam, że jest to znakomite urządzenie!
5,0
~HaryPota
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Poprzednie e-CVT wyło co przekreślało u mnie Toyotę. Na szczęście przejechałem się u dealera i okazało się, że to już zupełnie co innego. Fakt, skrzynia preferuje jazdę eco i delikatne przyspieszanie, przyspieszanie w średnim tempie jest mniej przyjemne. Dlatego jak mam pojechać szybciej to od razu przechodzę na chwilę na 5-6 tys. obrotów - tutaj dźwięki nie dają się tak we znaki.
5,0
~kulczasm
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
E-CVT nie jest tak uciążliwe jak zwykłe CVT w innych autach. Z silnikiem 2.0 nie wyje ten układ tak mocno. Można polubić je, bo nie ma mowy o jakimkolwiek szarpaniu, jest płynnie non stop. Tzw. wycie słychać tylko przy mocnym depnięciu pedału gazu, a robi się to rzadko. A nawet jak trzeba, to dźwięk silnika 2.0 jest miły dla ucha.
5,0
~Michał
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
O skrzyniach e-cvt mówią, ze są pancerne. Był to jeden z powodów nabycia Toyoty z uwagi na moje negatywne doświadczenia ze skrzyniami Aisin, DSG, Multitronic gdzie prędzej czy później pojawiały się problemy i mega kosztowne naprawy.
2,0
~Radek
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Wyje i jest głośna, robi wrażenie przeciążonej. W przeciwieństwie do DSG nie szarpie, ale to dlatego że jest bezstopniowa. Do miasta dość przyjemna, bo w przeciwieństwie do sekwencyjnych jest łagodna i nie szarpie.
2,0
~Radek
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Wyje i jest głośna, robi wrażenie przeciążonej. W przeciwieństwie do DSG nie szarpie, ale to dlatego że jest bezstopniowa. Do miasta dość przyjemna, bo w przeciwieństwie do sekwencyjnych jest łagodna i nie szarpie.
5,0
~Sławek
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Ja tą skrzynię po prostu kocham, w obecnej odsłonie mocno poprawiono jej współpracę z silnikiem na plus. Działa rewelacyjnie i co najważniejsze jest bezproblemowa i bezawaryjna.
5,0
~Jacek
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jeżdzę toyotami z eCVT od 5 lat, dla mnie ta skrzynia jest ok, bezobsługowa i bezawaryjna, do dźwięku, który wydaje można się przyzwyczaić

Usterki Toyota Corolla XII

Liczba wpisów: 24

Toyota Corolla XII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Adrian
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Skrzynia doskonale dostosowuje się do stylu jazdy, w razie konieczności niezwłocznie dopasowuje obroty do stopnia dociśnięcia pedału gazu.
Toyota Corolla XII TS Kombi