Szukaj

Lista ocen Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991 (51) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Napraw podejmowałem się tylko wtedy, gdy od tego zależało czy auto będzie jeździć dalej. Zaznaczam od 2000r. przejechałem aż 120tys, nie był nigdy garażowany. A więc: alternator, rozrusznik, uszczelnianie chłodnicy, wydech kompletny raz na półtora miesiący (przy LPG bardzo szybko się starzał...), wycieki oleju (uszczelniacze rozrządu, uszczelka głowicy), wymiana gaźnika, kopułka aparatu zapłonowego... W sumie auto się jednak często nie psuło a...
4,0
~Zombi
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
po zakupie wykonałem kilkanascie drobnych napraw we własnym zakresie lub brat, najwiecej problemu z hamulcami było, ale teraz ok, w tym aucie prawie wszystko da się zrobić samemu) od tamtej pory (po ponad pół roku) -brak, nigdy mnie nie zawiódł, zawsze dojechałem tam gdzie chciałem, a robię dość długie trasy, po zakupie musiałem pospawać jaskółkę - przyszłym nabywcom polecam zwrócić na ten element baczną uwagę (koszt naprawy u mechanika może...
2,0
~bolid
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Jak pisałem jest to przełomowy rok. Wyrwane tylne lewe zawieszenie, wymiana amortyzatorów, wymiana tylnych i naprawa przednich hamulców, naprawa hamulca ręcznego. Poprzednie lata: wymiana tarczy sprzęgła, wymiana oleju skrzyni biegów, wymiana chłodnicy, pompy wodnej, pompy hamulcowej, układu wydechowego, kilka razy wymiana wytłuczonych szyb (wiadomo...) Instalacja elektryczna podatna na zawilgocenie.
4,0
~bartek
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Nie robię dużych przebiegów, więc cieżko mi się wypowiedzieć. Największą (najdroższą) usterką, jak mnie spotkała, to była awaria rozrusznika, którego nie dało się już naprawić i trzeba było rozejrzeć się za innym. Poza tym, urwany wahacz (bardzo często się to zdarza w Trabantach). W poprzenim też miałem taki przypadek. Dwa razy urwał mi się linka sprzęgła.
1,0
~sawes1
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Po 80000 rozleciało się sprzęgło, urwało mocowanie tylnego amortyzatora, progi (mimo iż zabezpieczane antykorozyjnie po 2 latach) zniknęły. Ceny części zamiennych (w tamtych latach tj 1995: kpl amortyzatorów 1400, maglownica regenerowana 1000, klocki hamulcowe 70) Sprzedałem bez żalu w 1997 za 4500.
3,0
~Emilo
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Trabi stanął mi na drodze 3x Za 1 razem przetarł się przewodzik i prądu nie było, za 2 razem wskaźnik paliwa pokazywał, że jest pół zbiornika, a już nic nie było ( od tej pory jeżdżę patrząc na przejechane kilometry :D ) a za 3 razem pękła linka sprzęgła.
3,0
~Bombel
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
pęknięty pierścien, dwa razy bez sprzęła w centrum miasta, pęknięty (!!!) wahacz na szczęście przy 20 km/h (częsta pzypadłość trabantów- nie ma możliwości kupienia nowych, tylnych wahaczy...)
4,0
~Cameleon8155
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Poważniejszą usterką był urwany wahacz, ze starości i z przeciążenia autka. Do naprawy wystarczył zwykły drut i klucze. NIczym Macgywer ;) w merolu by to nie przeszło.
2,0
~Hallen Sokołów Podlaski
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
STRASZNIE DROGI ELEMENTY ZAWIESZENIA I SILNIKA JEZELI MASZ ZRODLO CZESCI LUB SZROT TO KUPUJ I NIE PATRZ NA NIC>!
4,0
~skibob skibob-00@o2.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
powaznych nie zanotowalem z wyjatkiem zerwania sie linki sprzegla co mialo konsekwencje w postaci remontu skrzyki przekladniowej!
Trabant 1.1 N