Szukaj

Lista ocen Trabant 601 (154)

Pokaż filtry
4,3
~zaściankowy
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
No może mało obiektywnie, ale to wspaniałe autko. Skręca, hamuje, zwraca uwagę. Jest praktyczne i ergonomiczne. Zwrotne i nie duże, choć wielkie. Taka limuzyna choć do miasta i lekkiej turystyki.
4,2
~www.601.pl
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
Minusy pojazdu są zdecydowanie przysłonięte przez plusy - a sam klimat tego auta bije na głowę wszystko! Można obejrzeć więcej na www.601.pl
4,6
~Grzesiek
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
Samochód spodoba sie hobbystom, dla zwykłych użytkowników może być uciążliwy jednak nie tak jak popularny maluch. Trabant ma znacznie większe bezpieczeństwo bierne, duży bagażnik (ok. 400l), przestronniejsze wnętrze, bezpieczniejszy napęd na przednie koła, dużo bardziej sie wyróżnia. Ten samochód jest jak kobieta - kapryśny, lubi żeby wydawać na niego pieniądze, nie wszystkie egzemplarze dobrze się prowadzą, ale między innymi za to go kochamy!
4,1
~kierowca-WIEWIOR(MIKE),a Trabi-VIPEREK:)
Trabant 601
N 0.6 23KM 17kW
TRABI to pojazd praktycznie KULTOWY!!!LATWY W OBSLUDZE/BUDOWIE,IDEALNY NA MIASTO(wszedzi sie wcisnie) I MOZNA Z NIEGO ZROBIC TAKA LIMUZYNKE,ZE KAZDY,PRZECHODZAC OBOK,NIE BEDZIE MOGL ODERWAC OD NIEGO WZROKU!!!:)A TO WSZYSTKO Z NAPRAWDE NIE WIELKICH PIENIADZY,"ODROBINY"POSWIECONEGO CZASU I PEWNEJ DAWKI BUJNEJ WYOBRAZNI!;)OSTATNIO MIALEM GO ZMIENIC NA COS WIEKSZEGO/SZYBSZEGO,ALE SZYBKO DOSZEDLEM DO WNIOSKU,ZE NIE MOGL BYM ODDAC KOMUS MOJEGO...
4,4
~Przemo, Poznań- w razie pytań i problemów- pisz- przemo@przemo.topnet.pl
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
Jest to samochód mały, ale cztery osoby i baaardzo duży bagaż (np. kilka skrzynek łódki lub browarów) mieszczą się bez problemu, a samochód idzie podobnie jak pusty. Są czasem problemy z silnikiem, ale mimo małej pojemności (niecałe 600 ccm) ma dużą moc (jest lepszy od maluszka), napęd na przód, więc zrywy na światłach to normalka - można pościgać się ze starszymi samochodami. Jednak kupując ten samochód trzeba liczyć się z możliwością...
4,5
~kropi@tlen.pl
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
Jest to sprzęt specyficzny, aczkolwiek zadziwiająco mało awaryjny. Miałem 2 trabanty i żaden z nich nie zepsuł się tak, żeby nie móc nim jechać. Koszty napraw są śmiesznie niskie, podobnie jak i koszt zakupu autka. Części nadal dostępne, produkowane na Węgrzech i też w Polsce przez różnych rzemieśników. No i liczne szroty... Jeśli ktoś zastanawia się nad maluchem, a ma ponad 160 cm wzrostu, to radziłbym mocno przemyśleć trabika...
3,2
~szary
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
nierówna praca na wolnych obrotach jak to u dwusuwów:-) głosny jak cholera ale wyregulowany jest wporządku (Silnik)
4,6
~Turul
Trabant 601
Universal 0.6 26KM 19kW
Największą zaletą trabanta 601 ( a miałem ich w sumie 5) jest właśnie to czego w nim w porównaniu z innymi samochodami nie ma, czyli brak zaworów (wiadomo -dwusów), brak pompy paliwowej (zasilanie grawitacyjne), brak chłodzenia wodnego i pompy wodnej i brak obiegu oleju i pompy olejowej (proste chłodzenie powietrzne). Drobne usterki - ze względu na doskonałą dostępność do podstawowych mechanizmów) każdy może usunąć sam za pomocą prostych...
4,7
~Qbak@an.pl
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
Kawał historii. Ja się w Trabancie na tylnym siedzeniu niemal wychowałem. Obecnie mój Trabant to zadbany staruszek. Poprzedni właściciel przez 30 lat zrobił 58.000 km. Według mechaników to jeden z bardziej oryginalnych Trabów z tego okresu. Nawet podłoga oryginalna - to zasługa właściciela, który dbał i nie jeździł w zimie po solonym.
5,0
~Pawlo2T
Trabant 601
N 0.6 26KM 19kW
Auto traktuje jako tzw rodzynek, czysto hobbystycznie, trabant nadaje się do tego idealnie!
Trabant 601