Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV (669) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 781 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~slawek
Volkswagen Golf IV
Kombi 2.0 115KM 85kW
Trochę za miękki, ale wygodny, do wyścigów się nie nadaje - to nie gokart. Przednie zawieszenie jest za niskie, załatwiłem dwie miski olejowe. W końcu założyłem dwu centymetrowe tulejki na iś amortyzatora, pomiędzy łożysko, a gumę. Stoi wyżej. Zawieszenie jest bardzo trwałe, amortyzatory przejechały 300tyś i dopiero wymieniłem, choć żadnych wycieków nie było, ale teraz jest trochę sztywniejszy (ale nie dużo). Sprężyny już wymieniałem, tylna...
4,0
~VW - pierwszy i ostatni raz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.8 V6 4Motion 204KM 150kW
Jak na zwykły zawias to dobrze się prowadzi (mam sportowe sprężynki dzięki którym bardzo ładnie klei łuki - uwaga na miskę olejową - jest bardzo nisko a po obniżeniu zawiasu to juz tragedia - trzeba uważać bo zamienników nie ma , nowa w ASO ok 1500, auto na -30mm przyciera rurą wydechu na progach i załamaniach nawierzchni np. wjazdy do garaży)- wiadomo że na wielowachaczu będzie lepiej. Plus jest taki że eksploatacja nie jest kosztowna. Tył ze...
3,0
~all_tom
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Mój Golf ma obniżone i utwardzone zawieszenie Koni. Prezentuje się super. I o ile jak go kupiłem w Niemczech to po przejażdżce byłem wniebowzięty. Golf się super trzymał zakrętów, a był przy tym dość komfortowy. Tak u nas w Polsce nie było już tak różowo. Poprostu na naszych dziurach golf podskakuje jak pileczka pimpongowa (w mieście, bo na trasie jest ok). Jezdzac po miescie ulatwia nam manewrowanie bardzo lekko chodzaca kierownica (mimo...
4,0
~Ricardo
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Dałbym 5 pkt. gdyby nie zbyt twarde, sztywne i mało sprężyste zawieszenie - szczególnie z tyłu. Przy wpadnięciu w niezbyt głęboką dziurę ma się odczucie, że skończyły się amortyzatory. (Pod względem zawieszenia w tej klasie aut najleprzy jest Ford Focus). Natomiast na gładkich drogach auto prowadzi się bardzo przyjemnie - szczególnie na serpentynach górskich czy mazurskich. Wspomaganie dobrane idealnie. W ciasne zakręty wchodzi bez przechyłów....
4,0
~oskaju1988@op.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Trwały układ to podstawa na polskich drogach, w Golfie, którego użytkuję zawieszenie dobrze wybiera dziurki i kratery na drodze ;) Nie dam 5 ze wzgledu na to, ze przejechałem nim dopiero ok. 15 tyś km i wszystko moze sie jeszcze zdarzyc, ale o tym bede informowal na bierzaco ! aha, no i podparcie minusa - mk4 byly wypuszczane z rozstawem śrub 5x100 - mk5 juz z 5x112 Dla niewtajemniczonych - mniejszy wybor felg dla mk4 i trudnosci ze...
4,0
~Peronek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Co do układu jezdnego sprawuje sie on doskonale na drogach o dobrej nawierzchni. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach. Jednak na drogach o gorszej nawierzchni auto wydaje się być zbyt twadre, słychać każdą nierówność, auto "dobija". Na Polskie warunki auto jest ciut a niskie, zwłaszcza przód. Dwa razy już zaryłem podwoziem o asfalt na nierównościach, na szczęście miski nie uszkodziłem. Przy parkowaniu też to przeszkadza, bo przy...
3,0
~x
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
zależy od opon, na 15" i 1,9bara rewelacja - cisza i znosi wszystekie dziury. na 16" i 2,4 bara auto podkskuje na nierównościach ale lepiej trzyma sie równej nawierzchni. ale trzeba przyznać ze to jedyny minus tego auta. co jakiś czas gumy na sworzeniach, sada cos co mechanicy nazywają semrokiem - nie wiem jak to sie pisze i co to jest - ale przez to sciąga kierownice, drążek kierowniczy, wachacze i stabilizatory... jedyne co sie nie psuje na...
4,0
~cllinton@op.pl
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Przejechałem tym autkiem od nowości do teraz 170 tys. To przecież duzo jak na nasze polskie drogi. Jakieś tam gumki miałem wymienione kolo 120tys i to wszystko. Myślę, że pewnym sukcesem do długowieczności układu jezdnego na naszych drogach jest opona o dość wysokim profilu.(u mnie 195/15/65) Może autko wtedy nie jezdzi jak gokard ale mimo dość twardego zawieszenia jest komfortowe i nie bije tak po zawieszeniu. Ostatnio byłem na przeglądzie...
5,0
~Sharklet
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 SDI 68KM 50kW
Z przodu zwykły McPherson, części dosyć tanie, można je kupować nawet w ASO bez obawy o ruinę w budżecie, a jakość w tym wypadku jest znacznie lepsza niż w zamiennikach aftermarket. Wszystko dobrze przemyślane, auto się dobrze prowadzi, jak na taką masę i moc spokojnie wystarcza, nie odczułem nigdy że brakuje mi tam np. wielowahacza jaki jest w Audi A4. Jedyna nieprzewidziana przygoda jaka mnie spotkała to pęknięte sprężyny z tyłu - obie na...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,1
l/100km
8,8
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Nie ma się co oszukiwać i czarować. Golf to trochę taka taczka. Specjalnego komfortu to tu nie ma ale nerek też nikt sobie nie odbije - zapeniam. Plusem jest to, że zawieszenie jest solidne, bardzo mocne bo stalowe. Idealne na nasze pożal się Boże drogi. Jest dużo trwalsze(nie mówie że bardziej komfortowe) niż w Passatach B5 w których siedzą aluminiowe wahacze po 4 na jedno koło które są bardzo nie trwałe i kosztowe w naprawach. W Golfie jest...
Volkswagen Golf IV