Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VI (184) - Silnik

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~grzegorz23
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
przy 103000 km stwierdzono brak kompresji na 3 cylindrze-pęknięty tłok. Niestety producent wiedział o wadzie fabrycznej i zmienił tłoki w tym silniku tak że musiałem kupić 4 nowe tłoki po 1034 zł za szt =4136 zł w ASO+ klapy sterujące (przepustnica 1200 zł - ASO) +planowanie głowicy + dobra wola producenta(100% robocizna i 1500 zł partycypacji w częściach)- zapłaciłem 5848 zł (auto serwisuję co rok bo kosztorys naprawy wyniósł około 10.000 zł
4,0
~Gizzi
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Samochód dobrze wykonany, ergonomicznie bez zarzutu, jednak pozbawiony polotu. To typowy \"wół roboczy\". Ma jeździć i się nie psuć i do tego całkiem przyzwoicie się nadaje. Dosyc cichy w środku (w porównaniu z Focusem). Pewnie się prowadzi pomimo wrażenie zbytniego przechylania się nadwozia na szybko pokonywanych zakrętach. Nic nie stuka i nie puka. Bardzo ekonomiczny silnik (1.6 TDI 105 KM) który pozwala na w miarę dynamiczną jazdę.
5,0
~Marczun
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Przesiadlem sie z Audi TT , ten maly silniczek jest wystarczajacy do normalnej jazdy , bez szalenstw , wyscigow itd , bardzo cichy i elastyczny . Wszystkie slowa krytyki odpieram tym,ze to najmniejszy silnk , atrakcyjny cenowo i jesli ktos chce wiekszego wciskania w fotel- doplacic i kupic inny , do normalnej, bezpiecznej jazdy jest wystarczajacy . Przekonal mnie test Auto Swiata Golf 1.2Tsi v.s. Honda Civic 1.4 , Honda daleko w tyle .
4,0
~Kiki
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
VW wypuszcza na rynek nie do końca dopracowaną konstrukcję i traktuje klientów jako króliki doświadczalne. Moc i osiągi 1,4 TSI 160 są naprawdę imponujące, praktycznie od 1800obr dostępny jest max moment obrotowy i płynnie wzrasta moc, nie ma turbo dziury. Wady albo raczej niedoróbki: piszcząca pompa wody, oraz nieszczęsna kontrolka EPC, gdy się zapali to automatycznie występuje brak mocy. Nie pozostaje wtedy nic innego jak wizyta w serwisie....
4,0
~echo
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Dobre osiągi, dobra elastyczność, jednak silnik jest bardzo awaryjny, serwis odwiedzam min. raz w miesiącu właśnie w sprawie usterek silnika. 1. piski sprzęgła elektomagnetycznego (brak rozwiązania ze strony VW) 2. EPC i kontrolka spalin raz na miesiąc (brak rozwiązania ze strony VW (juz 6 miesięcy)) - podejrzenie pada na cewki, świece, wtryski, objawy: szarpanie, brak mocy na zimnym silniku. Nie wybierajcie tego silnika !!!
5,0
~Maniek
Volkswagen Golf VI
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Tylko ze względu na ten silnik kupiłem ten samochód,myślałem o skodzie Octavi jest większa itd,ale w środku za kierownicą .... to nie to. Silnik cichutki jeżdzi jak dwulitrowy benzyniak a pali 1,4.Dynamiką bije mocno 1,9 tdi a pali nie wiele więcej.Nie ma filtra cząstek stałych, koła dwumasowego , nie muszę się tak bardzo obawiać o jakość paliwa jak w dieslu, pozostaje troszczyć się o turbo.A jak będzie naprawdę zobaczę za 5lat.
4,0
~Łukasz
Volkswagen Golf VI
Hatchback 3d 1.4 TSI 160KM 118kW
Kompresor i turbo sprężarka pracują niezawodnie. Pod warunkiem dbania o nie. Chociażby po szybkiej jeździe nie gaszenie silnika natychmiast. No i coroczne przeglądy! Pracuje równo, nie ma "dziur" płynnie. Duża kultura pracy. UWAGA!; po 90 tyś przebiegu rozrząd do wymiany. To jedyny minus tego auta. Gdyż łańcuch rozrządu powinien wytrzymać zdecydowanie więcej.
5,0
~Marcin Tomczak
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 80KM 59kW
Silnik jest prosty w budowie,niezawodny a moc jak każdy widzi. Ja mam dwoje dzieci i jeżdżę tym samochodem na narty i letnie wakacje do Włoch z boxem na dachu i bez problemu na autostradzie utrzymuję 140 km/h. Podróż wraz z noclegiem zajmuje mi tyle samo czasu co kolegom z autami dwa razy mocniejszymi.Wyprzedać nie jest łatwo ale wiem co mogę zrobić.
4,0
~+ -
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Silnik 2.0 TDI to mocna strona tego auta. Przyzwoita moc i relatywnie niski i równy moment pozwalają na dynamiczną jazdę. Jak każdy nowoczesny turbodiesel - wymagająca odpowiedniego traktowania: dobre paliwo, regularna wymiana filtrów i oleju (najlepiej 2x częściej niż w instrukcji). Za pochwałę zasługuje też cicha praca silnika.
5,0
~lukaso171
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Jak widać mam dopiero 400km za sobą więc wciąż \"pilnuje\" obrotów, ale to nie przeszkadza mi w tym by cieszyć się tym niesamowitym silnikiem. Wydawało mi się że lepiej wybrać wersje 160KM ale po jeździe próbnej (122KM wersją) wybrałem 122 bo to na prawdę ciągnie :D no i pali mniej niż 160KM który mi podobno dziure w baku w mieście...
Volkswagen Golf VI