Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VI (184) - Silnik

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Onufry
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
W poprzednim golfie V miałem silnik 1,9 TDI 105 KM. Miałem obawy, czy mniejszy silnik będzie wystarczająco skuteczny. Okazało się, że świetnie sobie radzi. Jedyna różnica na minus, to mniejsza elastyczność na piątym biegu.
5,0
~pejo
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Bardzo oszczędny sinik 1.6 CR diesela. Spalanie na poziomie 5,7 średnie, 4,6 min śrenie i 7,0 max średnie na autostradzie przy 180 km/h. Bardzo cichy nawet przy wysokiej prędkości do tego dobra ergonomia i wygłuszenie w śrdoku.
5,0
~Artur
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik jest na prawdę rewelacyny, aż trudno uwierzyć że to pojemność 1,4. Wysoki moment obrotowy dostępny przy minimalnych prędkościach obrotowych silnikach sprawia że auto świetnie przyspiesza i jest BARDZO elastyczne.
5,0
~w
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Tylko dwa słowa: Cichy i elastyczny. Jeśli nie potrzebujesz samochodu do wyścigów na drodze, to ten silnik jest wystarczający. Jeśli samochód nie jest załadowany po dach, to w zupełności wystarczy do dynamicznego wyprzedzania.
5,0
~Młody
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Ogólnie jest b.dobrze gdyby nie małe problemy z popiskiwaniem. Nie będę się rozpisywał szczegóły min. na forum autogolf.pl, forum passata czy na youtube.com. Silnik jest bardzo dynamiczny i elastyczny. Moja ocena to 4+.
5,0
~Paweł
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Po remoncie nie pobiera oleju. Przed potrafił wypić ok. 2l na 1000km. Bardzo dynamiczna i świetna jednostka. Uwaga ponieważ występuje tutaj dwumasa co wpływa na koszta przy ewentualnych wymianach.
4,0
~Paweł
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Po tygodniu męczarni z seryjnym 105KM chip na 130KM. Koszt 1200zł a całkowicie zmienia radość z jazdy. Kompletny brak awarii. Olej wymieniany co 15tyś a nie według zaleceń VW czyli 30tyś.
3,0
~bartek442
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
SIlnik pracuje głośno po uruchomieniu (ok.minuty), później nadal głośno jak na benzynę, ale nie przeszkadza w trakcie jazdy. Przy regularnym serwisowaniu jest bezawaryjny i nie ''je'' oleju.
4,0
~lukrak
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Bardzo cichy jak na diesla. Pracuje miarowo. Brakuje mocy i przyspieszenia, także elastyczności. Trudno się dziwić. W końcu tylko 105 KM. Nic się z nim nie dzieje, tylko wymiana oleju i płynów co 15-20 tys.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
6,0
l/100km
7,8
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~YacYac
Volkswagen Golf VI
Variant 1.4 TSI 160KM 118kW
Pierwszy remont silnika przy 70 tys. ,drugi remont silnika przy 120 tys., wymiana silnika przy 190 tys. (gwarancja) i ... bez zmian - obecnie 197 tys. i znów jestem w serwisie... MASAKRA
Volkswagen Golf VI