Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII (99) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 156 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Po przejechaniu pierwszych 700 km zapaliła mi się na kilka sekund kontrolka silnika, po czym zgasła (błąd został automatycznie skasowany) - problem już nie powrócił, zakładam, że było to pokłosie dłuższego postoju auta u dealera. Po ok. 4000 km zaczął mi szwankować elektroniczny hamulec postojowy - okazało się, że mój egzemplarz objęty jest akcją naprawczą (wymieniono sterownik i już jest ok). Coś mi trzeszczy w kratce nawiewu na dziurach, ale...
2,0
~pjakubiak
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Przy 85 tys. skończyło się łożysko w prawym przednim kole. Nie wiem czy to zasługa kierowcy i pobocza, może naszych dróg raczej czy dziadowskie łożysko. Ten sam kierowca, te same drogi, w hondzie 250.tys. km - łożyska Wszystkie fabryczne. A teraz to co mnie najbardziej wkurza - uszczelki tylnych drzwi. Podczas deszczu do środka dostaję się woda !!! Górna uszczelka na drzwiach, -wewnętrzna, taka jakby aksamitna jest solidnie wilgotna....
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Zero awarii i usterek. Przy pierwszym serwisie zdecydowałem się na zakup nowego akumulatora o zwiększonym prądzie rozruchu, aby awari uniknąć. Seryjny aku AGM był już słaby, sytem StartStop pomimo możliwości dezaktywacji przełącznikiem i tak wymaga dużych prądów. Pracuję w branży i zalecam zakładać wzmacniane akumulatory (AGM/EFB) aby uniknąć nieprzyjemnego przymusowego postoju, zalecam też wyrobić sobie odruch odłączania systemu po każdym...
2,0
~Pugilares
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
1. Żle działająca zmiana biegów - nadal nie naprawione mimo wielu wizyt w ASO. 2. Wyciek płynu z pompy sprzęgła wykryty przy 6 tys. km (prawdopodobnie ciekło od nowości). Wymiana pompy sprzęgła na gwarancji dopiero po kilkukrotnych wizytach w ASO i zgłoszeniu do nadzoru jakości w grupie dealera.
4,0
~Bartek
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Na razie jeszcze nie wiem, za krótko jeżdżę ale zastanawiam się, czy mi płynu chłodzącego nie ubywa. Raz już uzupełniali mówiąc że to zapowietrzenie układu. Po uzupełnieniu był max ale teraz jest już na dolnej granicy normy. Poczekamy zobaczymy.
4,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Auto jeździ i się nie psuje, nie stanąłem nim nigdy w trasie. z silnikiem nic się nie dzieje. 130 tyś i jeszcze klocków i tarcz nie wymieniłem, ale dodaję jazda głównie autostradowa i raczej nie hebluję za bardzo.
1,0
~golf150
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
parujące reflektory, powciskane worki w komorze silnika, stuki w układzie sprzęgła, stuki w zawieszeniu (szczególnie tył, może być to spowodowane wyposażeniem), szarpanie i zgrzyty przy włączaniu biegu wstecznego
4,0
~karol
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
dsg awaryjna i lancuch rozrzadu. czesto wystepuja usterki elekteomiki cxujnikow parkowania asist radarow tempomatu aktywnego itp co uciazliwa uzytkowania i prowadsi sprore koszty naprawy
3,0
~Hesus30
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 85KM 63kW
Nic się jeszcze nie zepsuło ale już wyszła rdza - zadzior na źle wykończonym elemencie z tworzywa sztucznego w drzwiach po jakimś czasie przeciął lakier na błotniku i pojawiła się korozja [auto ma 4 lata].

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
dla mnie usterką jest stukające tylne zawieszenie(amortyzatory),psuje to prawdziwą radość z jazdy, wymieniać trzeba na własny koszt , w aucie za te pieniądze nie powinno mieć to miejsca!
Volkswagen Golf VII