Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan (201) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 258 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Marko
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego...
3,0
~Maniak
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Ogólnie niestety ale samochód 3x stawał na drodze i nie pozwalał na dalszą jazdę. Przy czym ja osobiście czepiał bym się tylko 3 razu. Dwa pierwsze to zabrudzone wtryskiwacze. Samochód staje na trasie i koniec jazdy. Pierwszy wymieniono (ok 80.000 km ... cena 2000 zł) drugi już tylko czyszczenie ultradźwiękowe do dostali specjalną myjkę. Ogólnie to trzeba się tego spodziewać bo czytałem w Auto Świecie test w niemczech i w przeciągu 100.000km...
2,0
~Janusz
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDi 120KM 88kW
Auto awaryjne i drogie w utrzymaniu.Jednym slowem tragedia, odradzam. Podkreślam ze kupilem bezwypadkowy egzemplarz, sprawdzany grubościomierzem lakieru,oraz przez mechaników, z oryginalnym przebiegiem,z wpisem w książce serw.,potwierdzonym w bazie VW. Wiec usterki na pewno nie są spowodowane niejasną historią autka. Pierwsze co, wymiana świec żarowych (podobno częsta przypadloś) niestety muszą być oryginalne, żeby usterka znikla,koszt okolo...
1,0
~joy_pl
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pierwsza usterka pompa paliwa w baku koszt nie pamiętam coś koło 800zł kolumna kierownicy - 2 500zł pompa oleju za pierwszym razem 20zł plus robocizna 300zł pompa oleju za drugim razem 750zł regeneracja 450 robocizna Sprężarka regeneracja i robocizna 2 000zł Sprzęgło/dwu-masa z robocizna 2 800 zł pompa sprzęgła 250zł przeguby 600zł kluczyk 650zł hamulec ręczny na razie bez regeneracji silniczków 300zł (ale czeka mnie jeszcze...
1,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Totalna porażka, po 150tys pękł wał korbowy silnik do wymiany, a koszta ogromne. Może i auto mało pali, bardzo dobrze się prowadzi jeszcze z napędem 4motion ale za to awaryjność jest strasznie duża. W ciągu ostatnich 35tys usterki to: N75 notlauf, czujnik od pasów kierowcy, błąd czujnika pedału hamulca co skutkuje tym, że auto czasem odcina paliwo bo myśli, że został wciśnięty pedał hamulca, komunikat \"check brake pads\" czujnik przy hamulcu...
4,0
~Michał
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Wymienili mi łańcuch rozrządu przy niecałych 30 000. Silnik wchodził na wysokie obroty i z tym właśnie pojechałem do serwisu. Zdiagnozowali łańcuch i zrobili jego wymianę. Po czym okazało się, że silnik dalej w początkowej fazie rozruchu wchodzi na 30sekund na wysokie obroty. Wróciłem do nich z tematem, kontaktowałem się również bezpośrednio w Wolfsburgu i dowiedziałem się, że jest to charakterystyka pracy silnika, co zostało również...
1,0
~benito72
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Miałem ten samochód od nowości więc przestrzegam wszystkich którym marzy się jakiś VW szczególnie z silnikiem 2.0TDI. Ten silnik w tym samochodzie to chyba jakaś zemsta inżynierów VW. Ilość usterek czasu i pieniędzy jakie zmarnowałem na ten złom do dziś śnią mi się po nocach. Pęknięta głowica, awaria turbosprężarki dwa razy, awaria dwumasowego koła, awaria dwóch wtryskiwaczy. Na koniec 130 000 podobno awaria smarowania, zatarty silnik -...
1,0
~Gdańsk
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
Auto od pierwszego dnia po odbiorze z salonu co kilka tygodniu \"gasło\" i nie dawało się uruchomić po zatrzymaniu na skrzyżowaniu, po zaparkowaniu pod sklepem. Najczęściej jedynym wyjściem było zawołanie lawety. Czasem rozłączenie i podłączenie akumulatora. Mimo wielokrotnych wizyt w serwisie nigdy nie udało się zlikwidować tej usterki. DRAMAT! Nie można się wybrać autem w żadną podróż w której liczyła się niezawodność. Mogłam się tylko...
4,0
~Dawid
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Wtryskiwacze, dość duży koszt przy wymianie. Co do pękających głowic to chyba w przeważającej części mit. Stworzony przez osoby, które zakupiły bezwypadkowe auto, z małym przebiegiem sprowadzone z zagranicy;), auta, które mają przejechane powyżej 300-400 tysięcy muszą się psuć:) Jak widze zdjęcie samochodu, który ma przejechane 270 tysięcy km a w środku brak jest zużycia lub nie ma odpysków na masce to tylko się uśmiecham. i życze...
1,0
~Chris
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pod koniec drugiego roku od zakupu siadła elektronika - miałem problem z odpalaniem. Nie zgłaszałem tego bo myślałem , że to wina niefabrycznego alarmu. Miesiąc temu zgasł mi na drodze i nie mogłem go odpalić, za naprawę ( wymiana modułu kolumny kierowniczej i sterownika comfort) zapłąciłem ponad 3 tysiące PLN. Słyszałem że dużo osób ma tego typu problemy z Passatem ale VW nie kwapi się z chociażby partycypowaniem w kosztach naprawy. Nigdy...
Volkswagen Passat B6 Sedan