AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volkswagen
Passat
B8
Limousine
Opinie
Opinie
Lista ocen
Volkswagen Passat B8 Limousine
(65) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
25
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Biegi wchodzą precyzyjnie, nic nie tnie, nie haczy. Skok lewarka jest odpowiedni. Ale wymaga pewnego przyzwyczajenia. Czytałem opinie, że skrzynie szarpie. Z ich powodów przed zakupem szukałem takiej wersji do dłuższego testu. Mnie nic nie szarpie, ale trzeba się przyzwyczaić do płynnego poruszania w korkach. Dość wysoki moment obrotowy w parze z charakterystyką sprzęgła w tym samochodzie powodują, że może się zdarzyć szarpnięcie przy...
Dodane
6 lat temu
5,0
~MichalmPL
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
DSG to z założenia dobry wybór. Trzeba się nauczyć kilku prawideł aby nie wydawać opinii w stylu "skrzynia kompletnie nie zestrojona" itp. Przede wszystkim nie cisnąć pedału gazu w trybie econo Skończy się zawsze szarpnięciem niezależnie od motoru i skrzyni. Sam tego doświadczyłem ucząc się jeździć w tym samochodzie w trybach jazdy i dostosowując moje zapędy do trybu jaki był w danym momencie załączony. Jak się nauczy człowiek współpracować...
Dodane
6 lat temu
5,0
~Suytan
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Długo opierałem się automatom, aż w końcu pojeździłem w pracy B7 z DSG i się przekonałem. Dzisiaj nie żałuję - ta skrzynia spełnia wszystkie moje oczekiwania, jest bardzo dynamiczna, płynna i świetnie "odczytuje" intencje kierowcy. W połączeniu z wyborem tryby jazdy - idealnie. Jedyna obawa - trwałość, nie zmienia się w niej oleju i to mnie niepokoi.
Dodane
7 lat temu
3,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
O ile początkowe działanie DSG jest bardzo dobre, to z czasem pojawiają się drobne szarpnięcia. Po serwisie po 60 tys. km było lepiej. Teraz (85 tys. km) znów zaczyna lekko szarpać, szczególnie przy redukcji. Nie wspominam o kick-downach o 2 biegi, kiedy to zrzucenie w dół potrafi tak szarpnąć, że ląduje się na desce rozdzielczej. Serwis? To normalne!
Dodane
9 lat temu
1,0
~Nigdy więcej VW
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.6 TDI BlueMotion Technology 120KM 88kW
Już przy przebiegu 80 tyś. pojawiały się dziwne dzwięki w skrzyni (serwis mówił, że wszystko jest ok.). Przy 120 mokra mechatronika, w serwisie dostałem informację, że przy następnym serwisie 30 tyś skrzynia będzie do remontu (przy okazji dwumasa, rozrząd itp.) nie będę pisać o kosztach. Dodam, że skrzynia to dsg 7 biegowa dq200.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Tomasz Adamczak
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Dopracowana,. Nie szarpie. Bardzo szybka reakcja na pedał gazu i równie szybka redukcja biegów co przekłada się na bardzo dobre spalanie. Staram się jednak nie wciskać do podłogi pedału gazu zbyt często. Generalnie styl jazdy można sobie dopasować. Ja jeżdżę na ,,komforcie ". Jest najbardziej optymalny.
Dodane
5 lat temu
3,0
~zzr600
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
DSG 7biegow, szarpie przy ruszaniu, zmiany biegów od pierwszego do czwartego wyraźnie odczuwalne w trybie D, trochę lepiej jest w trybie S lecz to nadal o klasę lub dwie gorzej od konkurencji z tradycyjnymi automatami. W trybie D utrzymywane są wyjątkowo niskie obroty silnika co może trochę drażnić, jednak pozwala oszczędzać paliwo.
Dodane
7 lat temu
3,0
~Daniel z Łodzi
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Poważny minus - skrzynia jest trochę tępa, to samo miałem w A4 z 2011 roku.. Działa dobrze ale jest takie trochę nieprzyjemne uczucie jak się zmienia biegi nie wchodzą ładnie, miękko. Czasami, nie zawsze, pod ręką jest takie uczucie klikania/lekkiego zgrzytania.
Dodane
6 lat temu
2,0
~passsat ble
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
najgorszy manual jaki mialem, nie da sie tym plynnie jezdzic. mialem juz chyba ze 20aut i tutaj jest masakra. Przelozenia sa jakies niedopasowane. zdecydowanie nie polecam skrzyni manulanej z tym silnikie, w dieslu jest ok. w benzynie tylko automat.
Dodane
9 lat temu
Usterki
Volkswagen Passat B8
Liczba wpisów:
27
Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Zużycie pompy dodatkowej webasto
awaria skrzyni DSG
Niepokojące odgłosy z okolicy kół.
Zobacz więcej
usterek
5,0
~Paweł1978
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Zmienia biegi tak ja tego chce. Czuje, że skrzynia nauczyła sie mojego stylu jazdy. Jest bardzo szybka, redukcja jest natychmiastowa. Nigdy wiecej manuala ta skrzynia to mistrzostwo świata i okolic.
Dodane
9 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Volkswagen Passat
Zobacz 48 aut
od ręki
Volkswagen Passat B8 Limousine
4,2 (90 ocen)
Sprawdź oferty Volkswagen Passat
Wybierz silnik
1.4 TSI 125 KM
1.4 TSI ACT 150 KM
1.4 TSI BlueMotion Technology 125 KM
1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150 KM
1.5 TSI EVO 150 KM
1.6 TDI 120 KM
1.6 TDI BlueMotion SCR 120 KM
1.6 TDI BlueMotion Technology 120 KM
1.8 TSI BlueMotion Technology 180 KM
2.0 TDI 150 KM
2.0 TDI 190 KM
2.0 TDI BlueMotion SCR 150 KM
2.0 TDI BlueMotion SCR 190 KM
2.0 TDI BlueMotion SCR 240 KM
2.0 TDI BlueMotion Technology 150 KM
2.0 TDI SCR 240 KM
2.0 TSI 272 KM
2.0 TSI BlueMotion Technology 220 KM
2.0 TSI BlueMotion Technology 280 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volkswagen Passat w pigułce
Volkswagen Passat
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Passat
Dane techniczne
Volkswagen Passat B8 Limousine
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Passat B8 Limousine
Opinie
Volkswagen Passat B8 Limousine
Usterki
Volkswagen Passat B8 Limousine
Publikacje
Volkswagen Passat
Newsy
Volkswagen Passat
Galerie
Volkswagen Passat
Nasze pomiary
Volkswagen Passat
Filmy
Volkswagen Passat
Ogłoszenia
Volkswagen Passat
Ceny aut używanych
Volkswagen Passat
Dziennik kosztów
Volkswagen Passat B8 Limousine
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Passat B8 Limousine
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Aktualnie przeglądasz
Volkswagen Passat B8 Limousine
Dane techniczne
146 raportów
zużycia paliwa
740 ogłoszeń
używanych
7 zgłoszonych
usterek
20 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volkswagen Passat
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy