Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Variant (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Michał
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Do układu jezdnego podłączę zawieszenie. I tutaj według mnie największe rozczarowanie. Niby wszystko jest ok z układem jezdnym ale prawie 20 lat jeździłem fordami i niestety mimo lekkości z jaką prowadzi się passata i w sumie ogromną przyjemnością ( lekkość prowadzenia lepsza niż w fordzie) w sytuacjach kiedy próbowałem go na rondach przy większej prędkości zachowywał się dziwnie...szybciej niż ford, passata układ jezdny tracił swoje...
3,0
~Kris710
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
I tutaj się trochę będę pastwił. W zasadzie samo resorowanie jest OK. nastawy sprężyn również nie dają dyskomfortu. Problemem jest jazda ze znacznymi prędkościami po autostradzie. Relatywnie niewielka waga samochodu oraz kształt auta wpływają, iż jest on bardzo podatny na podmuchy boczne. Podczas wyjazdu z obszaru osłanianego ekranami dźwiękochłonnymi, boczny podmuch wiatru potrafi zmienić pas ruchu nawet. Do tego auto się dość mocno kołysze....
4,0
~Wielik
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Mimo 19 calowych kół zadziwiająco komfortowo. W dużej mierze dzięki adaptacyjnym amortyzatorom, które bardzo dobrze się spisują: miasto = komfort, trasa = tryb normalny, sport = kiedy jedziesz sam, szczególnie przy wysokich prędkościach. Hamulce super, testy pokazują ok 34m 100-0, wrażenia realne są zbliżone. Nie chciałem wierzyć testom w gazetach, ale Haldex 5 faktycznie działa z opóźnieniem. Przy gwałtownym starcie, z układu napędowego...
1,0
~Driver
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Bardzo słabe trzymanie w zakrętach. Również podczas ruszania z miejsca w średnim zakresie obrotów następuje utrata przyczepności. Słabiutko jak na tak drogie auto. Każdy łuk przy pokonywaniu trzeba "ważyć" indywidualnie. Z dodawaniem gazu na łuku też trzeba uważać, ponieważ auto dziwnie się przechyla i łatwo traci przyczepność zarówno na suchej i mokrej nawierzchni.
4,0
~Ihu
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI 150KM 110kW
Auto świetnie się prowadzi , ale w charakterystyce nie widzę zbyt dużej różnicy między poprzednikiem ( posiadam jeszcze Golfa i generalnie bardziej pasuje mi zawieszenie u mniejszego brata - bardziej sprężyste i miękkie - ale może to moje subiektywne odczucie ) dla mnie Passat jest o 10-20 % za twardy - ( to nie wina kół ma felgi 17" )
3,0
~aprox99
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Uważam że to jest niedorobione.A4 B9 ze sportowym zawieszeniem bujało jak ponton dlatego sprzedałem.Passat jest stabilniejszy ale dla mnie trochę za miękki.Karosseria ciągle pracuje i buja nawet na idealnej drodze.Najmniejsze nierówności są przenoszone na bude.Ciągle drga karoseria we fieście mojej żony jest bardziej stabilnie
4,0
~rafal
Volkswagen Passat B8
Variant 1.6 TDI 120KM 88kW
B8 prowadzi się bardzo neutralnie i całkiem dobrze wybiera nierówności. Stabilnie zachowuje się nawet przy dużych prędkościach a układ kierowniczy daje całkiem niezłe wyczucie, ale na autostradzie życzyłbym sobie aby stawiał trochę większy opór. Może rozpieściło mnie trochę moje BMW f20.
2,0
~Gall
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Kolumna kierownicy wymieniona po zaledwie 600 km. jak się okazało nie był to pojedynczy przypadek - na ok. 200 aut usterka wystąpiła w 20szt. Najgorsza była jednak obsługa serwisowa która problemu nie widziała i była oburzona że zgłaszamy usterkę w takim cudownym produkcie tak cudownej marki...
2,0
~aprox99
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Najgorsza rzecz w tym aucie. Auto buja na boki na najmniejszej nierówności. Drobiny na drodze są przenoszone na karoserię. Siedząc w fotelu plecy ciągle lekko drgają. Mam jeszcze Hyundaia i30 i fiestę z 2016 roku. Jazda nimi to inny poziom, chodzi o zawieszenie
4,0
~Gregor
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Zawieszenie dobrze radzi sobie z naszymi drogami, chociaż jest stosunkowo głośne (w tej klasie gorzej jest tylko w Oplu Insignia, ale to syf jakich mało). Na duży plus bezawaryjność. Mimo ponad 225 tys km przebiegu nie trzeba było nic wymieniać.
Volkswagen Passat B8 Variant